Vobsem lieta tada,otra puse sasita auto-Passat B5,sasists purns,sodien velreiz uzmanigak palaznaju...motors sabidits uz ieksu+skibi stav tagad(atrodas joprojam motortelpaa-nav ta ka salonaa tacju tomer....)interese vai ir verts taisit,kapots bampers,lukturi,radiatori-tas man pof.,ipasi satrauc vai kvalitativi to iespejams dabut visu taisnu atpakalj lai motors smuki stavetu un viss darbotos tam kam jadarbojas....
ja lanžeroni ir smagi samīcīti, tad taisni būs šausmīgi grūti dabūt. Runājoties ar bijušajiem kolēģiem, šie teica, ka dabūt taisnus lanžeronus dabūt ir ļooooti grūti, jo tas kas ir jauns, tas ir jauns, kas ir labots, tas labots...
Fancy rakstīja:ja lanžeroni ir smagi samīcīti, tad taisni būs šausmīgi grūti dabūt. Runājoties ar bijušajiem kolēģiem, šie teica, ka dabūt taisnus lanžeronus dabūt ir ļooooti grūti, jo tas kas ir jauns, tas ir jauns, kas ir labots, tas labots...
Parasti izvelk ,cik varun vajag un saņurcīto dzelzi nomaina
uz pārdošanu vai pa lēto neizvelkot nomaina vai vienkārši iegriež
Svarīgi lai motors turētos pietiekami labi lai pie nākamās sadursmes neielidotu tev klēpī!
Tas ka kaut kas šķibs tas nekas, jo savirzi noregulēs un uz ceļa turēsies. Tagad diezgan izdevīgi taisīt jo darbs ir samērā lēts.
Piedod, cik nu man taas saprashanas, bet pa ls 1000,- kvalitatiivi taadu saapi sataisiit nevar... Tas ir pamatiigs darbs manupraat... un tas ir tikai lai mototu taisni nostuteetu.... Visas paareejaas lietas (kapots, bamperist, lukturi utt) arii maksaa ne mazu naudinju...
.....tatad sataisiju dabuju samaksat kopaa pa visu 1200.ls+vel mekleju tagad paneli,jo caurums no airbaga uz panelja pasaziera puse ir deformejies delj saviena,luk ta pagaidam