karliks rakstīja:Līdzīgi ar Audi centru
http://glupais.info/2009/04/24/divaina-sagadisanas/
Bubuciic rakstīja:Tas ir viens no mārketinga paveidiem. Vislaikietikpīgākais, bet ar vienu no potenciāli augstākajām atdevēm. Sfēra cita, bet mūsu firma arī tā dara- izčeko maksimāli daudz info par potenciālo klientu, konkrēta uzruna un individuāli pielāgots piedāvājums
Tagad, kad katrs klients jānozvejo, visi līdzekļi labi
p.s. man uz Līvāniem, kur esmu deklarēta, arī atnāca
Pagājušo nedēļu pārzvanīja un interesējās vai esmu saņēmusi un ir aktuāli
karliks rakstīja:Bubuciic rakstīja:Tas ir viens no mārketinga paveidiem. Vislaikietikpīgākais, bet ar vienu no potenciāli augstākajām atdevēm. Sfēra cita, bet mūsu firma arī tā dara- izčeko maksimāli daudz info par potenciālo klientu, konkrēta uzruna un individuāli pielāgots piedāvājums
Tagad, kad katrs klients jānozvejo, visi līdzekļi labi
p.s. man uz Līvāniem, kur esmu deklarēta, arī atnāca
Pagājušo nedēļu pārzvanīja un interesējās vai esmu saņēmusi un ir aktuāli
Tas viss ir baigi smuki, ja vien dati ir legāli iegūti.
Šeit gan izskatās, ka kāds tirgo/nopludina savu klientu datu bāzi.
Bubuciic rakstīja:Paši, sev neapzinoties, savus datus pludinam pa labi un kreisi.
Tas pats draugiem.lv- gan vārds, uzvārds, gan telefona nr., ja abonē kaut kādus pakalpojumus, pat bankas kods. Radi, draugi, auto numuri utt.- viss kā uz delnas.
Policisti darbam izveidojuši feikos profilus, sev atvieglojot dzīvi un saīsinot meklēšanas laiku, vispirms draugiemelvē izčeko interesējošo personu vai personu grupu, un tikai tad ķeras pie savām datu bāzēm.
Kraasotajs rakstīja:ko jūs ceļat traci ,ja grib zināt ,tad pat visas īsziņas var tavā tel izlasīt un kādā secībā ir katalogs salikts