Un lai neviens nesaka, ka darba devēju interesē kvalitāte...
piemēram IT joma
IMHO gandrīz visi LV IT uzņēmumi griežas dēļ tāda jēdziena kā lētais studentu darbaspēks. pieņem jaunus gurķus, kas "biznesa programmaam klikskina lodziņus " un atbild uz service calls no kuriem 90% ir "es aizmirsu savu paroli" vai "please add a new user"
Kā juus domajat, ko TE dara tādi uzņēmumi kā Accenture, TietoEnator, Infineon, un vēl milzums citu? te ir viņu kolonijas, un mees ņegri te vergojam
Pazinja straadaa tieži vienā no tām - apkalpo lielu biznesa vadības programmas klientu Norveeģijaa. Teica, ka viņš algā mēnesī saņem tik, cik tie norvēģi samaksā par 3 dienām. kā lai cilvēks jūtas?
un tad nav brīnums, ka viņš strādā u minimāliem apgriezieniem..
Cik nav visādu gļukainu softu, nepabeigtu produktu, bet tas kautko maina? Taapat peerk un prasa lai suportee.
man darbaa nopirka CNC darbagaldu un protams software pakedžu, un kaa jus domajat, tie softi ir NORMAALI ? ne suuda....
tā ka kvalitāte nerausta nevienu
Augsto tehnoloģiju uzņēmumā Sidrabe prasa kursabiedram augstāko izglītību dabaszinātnēs vai inženierzinātnēs, un tagad viņš ar smilšpapīru škurii kautkādas plēves utt
kvalificētu darbaspēku vajag tikai , lai pie darbā ņemšanas nosistu algas uz leju visiem, kas "neatbilst kritērijiem"
un tas ir visās sfērās - pilnīgs pofigs uz kvalitāti produktam vai pakalpojumam
Sakot no Chilli picas liidz Nordea klientu apkalposanai - visur seez parasti cilveki un dara darbu, ko speetu darit ikviens pieskaitaams cilveks peec augstakais 1-2 nedeļu apmācības