aicis25 rakstīja:Pacelšu vecu tēmu.
Tā kā orģinālās atsperes salūza,tad par labu cenu tiku pie regulējamām statnēm.Gribētu pajautāt vai kāds var paskaidrot,kā pareizi viņi jāregulē.Mašīnu nekādā ziņā negribu sēdinātu.Tad nu vakar saskrūvēju tik tālu lai mašīnas augstums būtu kā ar orģināliem amortizatoriem.Vis itkā būtu labi,bet mašīna ir cieta,pa granti un bedrēm it kā vēl būtu ciešami,bet braucot pa šoseju ir murgs.Ļoti izteikti izjūt katru vilni.Kā vispār ir ar šiem regulējamiem,ja teiksim skrūvēšu mašīnu zemāk tad viņa paliks mīkstāka?
Negribās visu dienu ko regulēt un beigās saprast ka jāliek tomēr orģinālie amortizatori un atsperes.
p.s statnes ir ar divām atsperēm,apakšējā maziņa,tad tālāk aiziet resnākā un garākā atspere.
Man jau liekas ka tu vari tik augstumu regulet, cietibu nosaka atspere, un tur nu neko isti neizmainit. Koiloveri parasti ir cieti, jo lielakoties tieizmantoti lai sedinatu auto, vai lai padaritu stabilaku likumos, un tas abas lietas noteikti neiet kopa ar mikstu un komfortablu braukshanu. Pats esmu uz koiliem vairak ka gadu. Man jau patik ta cietiba un ka negazas likumos. Sakumair biku japierod. Sedinatas atsperes liekas ka ir mikstakas par koiliem.