VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Regulējamie amortizatori!

Virsbūves/Salona stailings

Regulējamie amortizatori!

VW virsbūves stailings (tūnings), kā arī tas kas atrodas iekšā
Reklāma
 

Regulējamie amortizatori!

Atbildēt koshaars » 2007/Jūn/27, 21:23

Tātad par regulējamiem amīšiem : :dontknow:
kadas kam domas atsauksmes ieteikumi,
Kapēc runāju ja rodas nauda bamperiem utt citiem tad ziemā būs problēmas un tas ir risinājums kuru atradu , ja kādam ir citi uzklausišu!
Lietotāja avatars
koshaars
 
Atbildes: 123
Pievienojies: 2006/Nov/12, 20:42
Atrašanās vieta: Olaine

Re: Regulējamie amortizatori!

Atbildēt sicc » 2007/Jūn/27, 22:29

koshaars rakstīja:Tātad par regulējamiem amīšiem : :dontknow:
kadas kam domas atsauksmes ieteikumi,
Kapēc runāju ja rodas nauda bamperiem utt citiem tad ziemā būs problēmas un tas ir risinājums kuru atradu , ja kādam ir citi uzklausišu!

pričom te bamperi :?
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Re: Regulējamie amortizatori!

Atbildēt sarkans » 2007/Jūn/27, 22:49

koshaars rakstīja:Tātad par regulējamiem amīšiem : :dontknow:
kadas kam domas atsauksmes ieteikumi,
Kapēc runāju ja rodas nauda bamperiem utt citiem tad ziemā būs problēmas un tas ir risinājums kuru atradu , ja kādam ir citi uzklausišu!

Regulējamiem amiišem ( preciizāk būtu teikts statnēm, jo nāk kopā ar atsperēm) ir vairāki liimeņi:
1) regulējams augstums
2) regulējama cietiiba ( šeit gan arii ir sava specifika- cik pakāpes, kādā veidā tiek regulēts).
Principā vispirms pastāsti ko TU girbi panākt ar regulējamām statnēm, tad varēs ieteikt ko deriigu...
Lietotāja avatars
sarkans
 
Atbildes: 2258
Pievienojies: 2005/Apr/03, 17:12
Atrašanās vieta: Riga, Pļavinieki

Atbildēt nBerts » 2007/Jūn/28, 0:24

ja sēdnāisi:
par komportablu braukšanu aimirsti
bet labaakai saķerei un braukšanai acis vari sākt vērt vaļā!!! :)
Lietotāja avatars
nBerts
 
Atbildes: 1325
Pievienojies: 2007/Jan/18, 23:08
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: MK4
Dzinējs: AGU

Atbildēt koshaars » 2007/Jūn/28, 11:22

tagad auto ir augsts, nu un piemeram bamperi ir bik augstaki pa apakshu, ja likti zemakus tad ziema viegli noraut, bet nu bik zemaku vajag jo baiga sjkjirba starp riteni un arku ... panakt es ar amishiem gribu ka ziema pacelt augsha auto gribu...
Lietotāja avatars
koshaars
 
Atbildes: 123
Pievienojies: 2006/Nov/12, 20:42
Atrašanās vieta: Olaine

Atbildēt sicc » 2007/Jūn/28, 11:26

koshaars rakstīja:tagad auto ir augsts, nu un piemeram bamperi ir bik augstaki pa apakshu, ja likti zemakus tad ziema viegli noraut, bet nu bik zemaku vajag jo baiga sjkjirba starp riteni un arku ... panakt es ar amishiem gribu ka ziema pacelt augsha auto gribu...

ar amīšiem tu neko nepacelsi :lol: pacelt un nolaist var ar coiloveriem (regulējamās statnes)
amīšiem tikai cietību var regulēt

:wink:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Atbildēt BURN » 2007/Jūn/28, 12:52

Nu ja Tev ir ideja iepirkt regulejamos coiloverus ir tads variants ka vītne ir visu laiku jauztur eļā vai smērē savādāk nošausies regulēt vēl ir vai to regulējamo coiloveru komplektā nak atslēgas. Pēctam tev jatiek skaidrībā ar aukstumiem un vēl neatņemama lieta ir pec pacelšanas vai nolaišanas jaregule savirze! Tev to patiešām vajag?
BURN
 
Atbildes: 131
Pievienojies: 2006/Jūl/20, 8:15

Atbildēt Bulinsh » 2007/Jūn/28, 12:56

vienkārši dari kā es :) ziemai cits amīšu un atsperu komplekts :) + protams 2x gadā savirze(laba profilakse)
Lietotāja avatars
Bulinsh
 
Atbildes: 3675
Pievienojies: 2004/Jan/20, 10:57
Atrašanās vieta: Aizkraukle
Braucu ar: VW Lupo ABT Sportsline
Dzinējs: 1,4 16v

Atbildēt sicc » 2007/Jūn/28, 13:00

Bulinsh rakstīja:vienkārši dari kā es :) ziemai cits amīšu un atsperu komplekts :) + protams 2x gadā savirze(laba profilakse)

baigā ņemšanās :roll: a coilus tik paskrūvē biš un čiks un gatavs :roll:

+ un tik traki tās vītnes nemaz nepiediršas :wink: ja arī ir netīras tad iztīrīt viņas nav nekādas problēmas :wink:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Atbildēt BURN » 2007/Jūn/28, 15:11

Personīgi nezinu cik ilgi uz manas blusas stav koņi bet kad vajadzēja regulēt visas vītnes bija aizaugušas un eļu sen nebij redzējušas nācās pilnībā ņemt nost tīrīt eļot zato pēc pēdējās ziemas dabūju atslēgas un tik skrūvēju kā gribu lai varētu braukt pa šiem PERFEKTAJIEM LATVIJAS CEļIEM! :gun2:
BURN
 
Atbildes: 131
Pievienojies: 2006/Jūl/20, 8:15

Atbildēt J.K.jr.bad. » 2007/Jūn/28, 15:26

ja es esmu pareizi sapratis tad tādas regulējamās statnes savā augstākajā regulējumā jau ir padarījušas auto pieklājīgi zemu. Līdz ar to variants ar amīšu un/vai atsperu maiņu priekš ziemas un vasaras ir daudz efektīgāks. Protams, jāskatās cik sarežģīts šis process ir katram konkrētam auto. ar Lupo to tik tiešām var darīt. galvenais iegādāties pareizos instrumentus. un, protams, ja tu to pac vari izdarīt, atskaitot savirzes regulēšanu.
Lietotāja avatars
J.K.jr.bad.
 
Atbildes: 1284
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:40
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat Syncro
Dzinējs: 2.5TDI

Atbildēt sicc » 2007/Jūn/28, 15:31

BURN rakstīja:Personīgi nezinu cik ilgi uz manas blusas stav koņi bet kad vajadzēja regulēt visas vītnes bija aizaugušas un eļu sen nebij redzējušas nācās pilnībā ņemt nost tīrīt eļot zato pēc pēdējās ziemas dabūju atslēgas un tik skrūvēju kā gribu lai varētu braukt pa šiem PERFEKTAJIEM LATVIJAS CEļIEM! :gun2:

nu re galvenais jau ir neaizlaist :wink: tad viss būs čiki :lol:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Re: Regulējamie amortizatori!

Atbildēt aicis25 » 2016/Aug/30, 11:50

Pacelšu vecu tēmu.
Tā kā orģinālās atsperes salūza,tad par labu cenu tiku pie regulējamām statnēm.Gribētu pajautāt vai kāds var paskaidrot,kā pareizi viņi jāregulē.Mašīnu nekādā ziņā negribu sēdinātu.Tad nu vakar saskrūvēju tik tālu lai mašīnas augstums būtu kā ar orģināliem amortizatoriem.Vis itkā būtu labi,bet mašīna ir cieta,pa granti un bedrēm it kā vēl būtu ciešami,bet braucot pa šoseju ir murgs.Ļoti izteikti izjūt katru vilni.Kā vispār ir ar šiem regulējamiem,ja teiksim skrūvēšu mašīnu zemāk tad viņa paliks mīkstāka?
Negribās visu dienu ko regulēt un beigās saprast ka jāliek tomēr orģinālie amortizatori un atsperes.
p.s statnes ir ar divām atsperēm,apakšējā maziņa,tad tālāk aiziet resnākā un garākā atspere.
aicis25
 
Atbildes: 66
Pievienojies: 2014/Aug/09, 10:06
Braucu ar: Golf 4
Dzinējs: 1.9

Re: Regulējamie amortizatori!

Atbildēt raimiz » 2016/Aug/30, 12:51

aicis25 rakstīja:Pacelšu vecu tēmu.
Tā kā orģinālās atsperes salūza,tad par labu cenu tiku pie regulējamām statnēm.Gribētu pajautāt vai kāds var paskaidrot,kā pareizi viņi jāregulē.Mašīnu nekādā ziņā negribu sēdinātu.Tad nu vakar saskrūvēju tik tālu lai mašīnas augstums būtu kā ar orģināliem amortizatoriem.Vis itkā būtu labi,bet mašīna ir cieta,pa granti un bedrēm it kā vēl būtu ciešami,bet braucot pa šoseju ir murgs.Ļoti izteikti izjūt katru vilni.Kā vispār ir ar šiem regulējamiem,ja teiksim skrūvēšu mašīnu zemāk tad viņa paliks mīkstāka?
Negribās visu dienu ko regulēt un beigās saprast ka jāliek tomēr orģinālie amortizatori un atsperes.
p.s statnes ir ar divām atsperēm,apakšējā maziņa,tad tālāk aiziet resnākā un garākā atspere.


Man jau liekas ka tu vari tik augstumu regulet, cietibu nosaka atspere, un tur nu neko isti neizmainit. Koiloveri parasti ir cieti, jo lielakoties tieizmantoti lai sedinatu auto, vai lai padaritu stabilaku likumos, un tas abas lietas noteikti neiet kopa ar mikstu un komfortablu braukshanu. Pats esmu uz koiliem vairak ka gadu. Man jau patik ta cietiba un ka negazas likumos. Sakumair biku japierod. Sedinatas atsperes liekas ka ir mikstakas par koiliem.
raimiz
 
Atbildes: 602
Pievienojies: 2013/Jan/21, 0:18
Braucu ar: passat 1.9tdi 110hp
Dzinējs: 1.9

Re: Regulējamie amortizatori!

Atbildēt aicis25 » 2016/Aug/30, 13:21

Jā,bet ja skrūvē uz leju tad atspere tiek atslābināta.(vis maz teorētiski).Kamēr arī regulēju sev vajadzīgo augstumu likās ka ir mīkstāka mašīna.
Šeit arī pašā sākumā cilvēks raksta ka var regulēt cietību.
Tas ka mašīna paliek cietāka ir saprotams un arī pieņemams,kā arī pa bedrēm braucot ir normāli.Bet kā jau rakstīju braukt pa šoseju nav iespējams.Ļoti asi uztver tieši katru ceļa nelīdzenumu,asvalta iesēdumus.
Nobraucot ap 150 km jau sāpēja visas iekšas,pat nevaru iedomāties kas notiktu ja nobrauktu 400-500 km no vietas.
Es vairāk domāju ka kaut kur regulējot esmu pieļāvis kādu kļūdu.Iespējams pa daudz uz augšu pacēlis(atspere ir pa daudz saspiesta).Kaut arī uzgriežņi ir tik puss statnē.
aicis25
 
Atbildes: 66
Pievienojies: 2014/Aug/09, 10:06
Braucu ar: Golf 4
Dzinējs: 1.9

Nākošais

Atgriezties uz Virsbūves/Salona stailings

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi