VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Asfaltplēsēju darbnīca (Pārpublicēts no A/S)

Notikumi

Asfaltplēsēju darbnīca (Pārpublicēts no A/S)

Reklāma
 

Asfaltplēsēju darbnīca (Pārpublicēts no A/S)

Atbildēt Riibeklis » 2009/Aug/12, 18:01

Atļaušos parpublicēt no audi-style.lv (http://www.audi-style.lv/forum/index.ph ... =45065&hl=)

Varbūt palīdzēs kadam neiegrābties :roll:

Iegādājos ekskluzīvo Audi Quattro (tautā vairāk pazīstams kā URka) un nolēmu restaurēt to.
Atradu i-netā „ Asfaltplēsēju darbnīcu ” (tā pati „AP darbnīca”, www.hobijauto.lv , www.smilsustrukla.lv ), ko vada Māris Skromanis – nu jau 5 mēnešus (!!!) „kožu pirkstos”, un izskatās, ka ar to viss nebeigsies …

Auto diemžēl nevis tika sataisīts un atdots laikā, bet gaužām sačakarēts. Par to arī ir šis stāsts! Kas iespējams paglābs kādu no jums no tik negatīvas pieredzes, kādu šobrīd nākas piedzīvot man ... No pieredzes sadarbojoties ar “Autoplēsēju darbnīcu” ...Pasūtīju: vecās krāsas noņemšana, korodējošo vietu pārmetināšana, pretkorozijas apstrāde, krāsošana un salikšana.

Līgumā Māris apņēmās auto sataisīt trīs mēnešos. Tie, kas cērt to lietu, zinās krāsas noņemšana aizņem maksimums nedēļu, metināšana – nedēļu, sagatavošana krāsošanai – nedēļu, krāsošana ar visu pulēšanu – arī apmēram nedēļu. Vienvārdsakot, trīs mēnešu termiņš ir vairāk nekā pietiekams, lai paveiktu šos darbus. Protams, pie nosacījuma, ka darbs tiek darīts!
Telefona sarunas ar Māri visu šo laiku bija gluži vai standartizētas:
- Kā virzās darbi?
- Pēc nedēļas viss būs gatavs! Tikai.. Vai varētu avansiņu iedot?
Un tā 2 (!!!) mēnešus virs (!) līgumā paredzētā. Un, protams, par to, kā virzās darbi, bija interesanti man, nevis Mārim. Attiecīgi zvanu par to, kā veicas jūsu mīļajam, lolotajam auto no “Autoplēsēju darbnīcas” negaidiet! Zvaniet paši un ceriet, ka jums kāds atbildēs! Ja neatbildēs, zvaniet vēl! Jo atzvanu gaidīt arī nav vērts ...

Tad jau vēl atsevišķa stāsta vērta ir “Autoplēsēju darbnīcas” izpratne par to, kas ir “auto virsbūve”! Sastādot tāmi, Māris iekļauj visus darbus, norādot, ka tie tiks veikti virsbūvei. Savukārt, saņemot rēķinu par paveiktajiem darbiem, jūs, dārgie draugi, varēsiet secināt, ka virsbūve ir tikai rāmis! Par kapotu, bamperiem, durvīm maksāsiet atsevišķu ciparu! Bet tas tā – nianses, kuras, strādājot ar “autoplēsējiem”, ir daudz.
Kad, nu, beidzot (pēc pieciem mēnešiem!) auto tomēr tika nokrāsots un palika tik vien kā salikt (pielikt spārnus, kapotu, bagāžnieka vāku, bamperus un durvis), atkal, nedēļu no nedēļas viss atkārtojās – solījumi, ka “pirmdien būs” un stāsti par to, ka neesot naudas par ko paveikt darbus. Lai gan nauda samaksāta gan par visiem paveiktajiem darbiem, gan nedaudz avansā, turklāt pa lielam salikšanas procesā nekā sarežģīta un laikietilpīga nav.
Kad Māris pēkšņi paziņoja, ka darbus veikt atsakās, jo viņam esot grūtības biznesā, pacietības mērs bija galā, nolēmumu neskatoties uz visu, ņemt auto no tā sētas kantora ārā un salikt pats!
Nu, jau esot savā garāžā, sameklēju nepieciešamos instrumentus un … Un tikai tad man palika skaidrs, kāpēc pāris nedēļas nevarēju izlūgties un sagaidīt, kad tad beidzot saliks manu auto! Auto atsevišķas vietas korozijas dēļ tika pārmetinātas, un “Autoplēsēju darbnīca” sametinātāja tā, ka bamperi ir šķībi!
Attēls
Attēls
Vienu no spārniem nemaz var fiziski uzlikt, otru - uzlikt gan var, bet noteikti tas neatrodas savā vietā! Es labprāt pieliktu kapotu, bet eņģes vēl joprojām atrodas „Asfalplēsēju darbnīcā” – tūlīt jau būs mēnesis kopš sākuši krāsot! .
Pievērsu uzmanību šādam salikumam - viena skrūve uz vienu pusi, otra uz otru ...
Attēls
Un nokāpu zem auto paskatīties citas stiprinājumu skrūves … Tas ko redzēju, ir neaptverami! – pusrāmis pie virsbūves pieskrūvēts tikai ar divām skrūvēm !!!
Attēls
Joprojām skaudri izjūtot emocijas, ko sagādā sadarbība ar “Autoplēsēju darbnīcu”, nospļāvos un nolēmu, ka pats ielikšu iztrūkstošās divas skrūves vietā. Bet kur nu … Pieskrūvējamās vietas no pusrāmja caurumiem atrodas kādu 1-2 cm attālumā, kas nozīmē, ka lonžeroni ir šķībi! Nododot auto “Autoplēsēju darbnīcai” viss bija vietā ...
Rezultātā – pēc 5 mēnešu absolūti nebaudāmas sadarbības ar “Autoplēsēju darbnīcu” un iztērētiem naudas līdzekļiem pāri par 2000 LVL – jāmeklē, kurš tagad saliks lonžeronus vietā, pēc to salikšanas noteikti būs jāveic korekcijas spārnos un kapotā. Laikam nepieminēju, tie jau ir nokrāsoti, kas nozīmē, ka jāsagatavo un jākrāso visa priekša pa jaunam …
Te vēl daža bildes ... Diemžēl šo neveiksmīgo stāstu var turpināt ļoti ilgi, jo auto nodarītā skāde ir neaptverama ...
Attēls
Attēls
Tad, nu, pēc piecu mēnešu čakarēšanās, ieguldītiem naudas līdzekļiem, sabojāta auto, man priekšā vēl apjomīgāks auto remonts kā tas bija, nododot auto “Autoplēsēju darbnīcai” un tiesu darbi ar Māri, jo, rādās, ka šim cilvēkam nav pat elementāras izpratnes par pienākumu, godīgumu un saistībām, nemaz nerunājot par uzņēmējdarbības prasmēm.
Ceru, ka jums šīs stāsts noderēs! Vai vismaz bija interesants lasām gabals!
Lietotāja avatars
Riibeklis
 
Atbildes: 4455
Pievienojies: 2004/Dec/20, 11:11
Atrašanās vieta: Bieriņi
Braucu ar: Zirgu
Dzinējs: 1

Atbildēt Xplod » 2009/Aug/12, 18:47

izlasiju jau audistyle , man ar būtu kas sakāms bet paklusēšu
bet nu , man naudas nebij tik lielas


jācer ka man sametināts būs ok :roll:
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Atbildēt envy » 2009/Aug/12, 19:09

Kolēģa bračka URKA :evil: sabojāt :evil:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt imants » 2009/Aug/12, 23:28

Laikam labi, ka neesmu vēl savu auto aizvedis uz turieni :roll: bet cik sapratu tur tagad ir citi pipari..
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt ArmandsS » 2009/Aug/13, 9:25

nodirst mēs visi mākam .bet normali samaksāt par kvalitātīvu darbu ir problēmas ,tā ,ka gribētu palūgt visus ,kas neko nav redzējuši turēt muti un pirkstus tālāk no klaviatūras
ps es redzēju to dzelzs minstrojomu #-o #-o #-o nostrūklotu
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt envy » 2009/Aug/13, 9:31

Kraasotajs rakstīja:nodirst mēs visi mākam .bet normali samaksāt par kvalitātīvu darbu ir problēmas ,tā ,ka gribētu palūgt visus ,kas neko nav redzējuši turēt muti un pirkstus tālāk no klaviatūras
ps es redzēju to dzelzs minstrojomu #-o #-o #-o nostrūklotu
šoreiz nepiekritīšu :!:

ja ņem taisīt, tad taisi kā vajag un maini kaut pusi bleķu :roll:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt sicc » 2009/Aug/13, 9:47

envy rakstīja:
Kraasotajs rakstīja:nodirst mēs visi mākam .bet normali samaksāt par kvalitātīvu darbu ir problēmas ,tā ,ka gribētu palūgt visus ,kas neko nav redzējuši turēt muti un pirkstus tālāk no klaviatūras
ps es redzēju to dzelzs minstrojomu #-o #-o #-o nostrūklotu
šoreiz nepiekritīšu :!:

ja ņem taisīt, tad taisi kā vajag un maini kaut pusi bleķu :roll:

un ja redzi ka nav taisāms nesāc taisīt un pļūtīt atmazkas :roll:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Atbildēt Gollum » 2009/Aug/13, 17:30

nevar jau to stāstu visu nopublicēt, bet visu no a-z stāstu zinu...
tur jau no paša sākuma je@atorija bija...
n-tās reizes darbi kavējās (hvz kādu iemeslu dēļ) n-tās reizes tika gribēts auto savākt, ja netaisa, tad netaisa... bet nē sataisīsim, nākamnedēļ, būs...
loģiski ka štukas apkārt nemētājas, lai par papildus darbiem maksātu - pie tam, ja nesaka īsti par kādiem, nevar jau sazvanīt un nemāk atzvanīt.
kā rezultātā, manā skatījumā, vnk negribēja pa@ist pasūtījumu-krāsošanu, kas vien jau ir puse no tās summas. Tāpēc nekā nesakot nokrāso saliek kā sanāk (nevis kā vajag) un pasaka - re savu darbu izdarījām, kā lūdzi. Pie tam jau arī krāsojums jau ar švīkām.
Lai nu kā, es jau uz AUDIplēsēju darbnīcu auto nevedīšu... kaut vai tikai klientu apkalpošanas un godīgas uzņēmējdarbības dēļ.
viņiem responsible painting standartus kā mums vajadzētu ieviest (envy sapratīs)
Klientam nav jābūt speciālistam jomā, kuru pakalpojumus tas iegādājas, ja klients ir speciālists, citi speciālisti viņam nav vajadzīgi. Pie tam bračka ir pietiekams speciālists, ja viņam būtu nepieciešamā aparatūra un laiks viņš noteikti pats to visu izdarītu, sliktāk vai labāk par to jau vairs nav stāsts.
Lietotāja avatars
Gollum
 
Atbildes: 31
Pievienojies: 2009/Mar/12, 15:14

Atbildēt 16vLietotājs » 2009/Aug/13, 20:34

Būtu jauki te vai iekš A/S dzirdēt otras puses aizstāvības runu.
Tā teikt, lai ir redzamas monētas abas puses..................
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Atbildēt Val » 2009/Aug/13, 21:14

http://www.audi-style.lv/forum/index.ph ... t&p=899063
Sveiki, visiem!
Paldies Andim Titovam (turpmāk tekstā sauksim "Kapēc tik dārgi?" par visu šo ažiotāžu ap mūsu darbnīcu.

Paldies visiem, kas iegriezušies mūsu mājas lapā pēdējo 3 dienu laikā (~400 cilvēki)un izrādījuši interesi par mūsu darbnīcu un tajā veiktajiem darbiem, kā arī komentējuši šo tēmu!

Mūsu darbnīcā ir pieci pamatprincipi:
1) Klientam vienmēr taisnība!
2) Auto atjaunošana ir mūsu hobijs!
3) Kvalitāte par saprātīgu cenu!
4) Mēs neesam labdarības organizācija!
5) Mēs vienmēr var sazvanīt, ja nevar - mēs atzvanam!

Tagad vēlētos nedaudz pakomentēt sitāciju?

Viss pirms iepazīstināšu ar atsevišķiem mūsu cienījumā klienta izteicieniem projekta tapšanas laikā:

1) "Auto nav sists","Pieturamies pie tāmes", "Kāpēc tik dārgi?", "Es no Jums par to pašu cenu sagaidu..."

2) Kaut kā neredzu iebildumus par to, kā tie darbi, kas tika iekļauti tāme, kā, piemēram, izjaukšana, mastikas kasīšana, strūklošana, gruntēšana, šuvju strūklošana, mastikas uzklāšana, apakšas pārklāšana ar antikorozijas līdzekļiem utt. nebūtu paveikti, vai paveikti klaji nekvalitatīvi!

3)Es esmu šīs darbnīcas īpašnieks, pats neskrūvēju, nestrūkloju, nešpaktelēju un nekrāsoju, to dara meistari, kas strādā manā darbnīcā. Tikai diemžēl attiecībā uz personu "Kāpēc tik dārgi?" manā darbnīcā vairs neviena meistara, kas velētos pabeigt šo projektu, neatradās, jo pie jebkura papildus darba, kas netika iepriekš saskaņots tāmē, skanējā "Es no Jums par to pašu cenu sagaidu..."

4) No manas puses tika izdarīts viss iespējamais, lai šo projektu pabeigtu pienācīgā līmeni, diemžēl no klienta puses izpratnes, par papildus nepieciešamajiem darbiem, nebija, kā rezultātā mēs strikti pieturējāmies pie tāmē iekļautajiem darbiem.

5) Klients regulāri tika informāts par projekta virzību, kā arī par nepieciešamajiem darbiem, tikai diemžēl par to, ka virsbūve ir sista, ka uz sāniem ir 1 - 2cm bieza špakteles kārta, ka aizmuguri nepieciešams izspiest (kas tika arī paveikts), ka kreisās puses londžerons ir tā cietis, ka pilnībā visa priekšējā tā daļa tika nomainīta, viņš vai nu nepamanīja, vai arī negribēja pamanīt!

6) Ir labs teiciens - skopais maksā divreiz! Tā nu tas diemžēl ir, ja negrib maksāt, tad saņem to par ko ir samaksājis.

7) Īsti nesaprotu, kapēc tādā ažiotāža no "Kāpēc tik dārgi?" puses,jo mums joprojām nav samaksāts vairāk kā 500 LVL par paveiktajiem darbiem.

Tuvākajā laikā mūsu mājas lapa tiks papildināta ar šī projekta detalizētu aprakstu!

Ja ir kādi jautājumi, lūdzu rakstiet vai zvaniet, mēs esam gatavi Jums palīdzēt.

Ar cieņu,
Asfaltplēsēju darbnīcas īpašnieks
Māris Skromanis

P.s. Runājot par mūsu darbiem ielikšu vēl vienu citātu no mūsu viena klienta:

" Iedomājos,ka varbūt gribat pielikt savā mājas lapā (par zaļo MB123) vēl vienu bildi ar komentāru(papildus reklāma nekad nav par skādi):

"P.S.S.
Pēc tehniskās apskates auto bez kādām problēmām aizbrauca uz Itāliju un atpakaļ!
Foto - pēc ceļojuma,atkal mājās."

Lai jauki!
Uz redzēšanos!

Uģis Vītiņš


EDIT: by moderator
Pārdodu diagnostikas kabeļus VAG-COM/VCDS. PM.
Lietotāja avatars
Val
 
Atbildes: 880
Pievienojies: 2007/Sep/12, 14:00
Atrašanās vieta: Bagāžniekā
Braucu ar: audi 80q gte
Dzinējs: 5vt

Atbildēt Andzey » 2009/Sep/30, 1:32

njaaaa

Man par Asfaltplesejiem ir vislabākās atsauksmes! konkrēti ar Māri sanāca mazāk darīšanas, bet darbu vadītājs Edgars ir keksis uz goda!

es pie viņiem vērsos daļēji iespaidots par Xplod golfiņu... sazinājos ar darbnīcu un sarunāju vest kuzovu uz pilnu smilšu strūklu!
Ierados ar treileri 8.00 un līdz 18.00 darbs bija padarīts tuvu ideālam - no rīta bija nedaudz saubas vai viss tiks paspēts, bet beigās sanāca ļoti labi

pats palīdzēju uzstumt uz pacēlāja un pats savu kuzovu nogruntēju, kamēr dzeki pēc darbalaika gaidīja laukā. Vakarā laimīgi nonācu pie Jurigora ;)

1) Loti daudz ir atkarīgs no attieksmes!!!!! pilnībā piekrītu Krasotaja teiktajam! bet ne vienmēr tikai nauda visu nosaka! Ar kādu attieksmi un ieinteresētību klients dosies pēc pakalpojuma, tādu rezultatu arī saņems atpakaļ!
2) Ja kāds vēlas labi realizētu projektu pofig kādā dzīves jomā, viņam ir jākļūst par šīs sfēras ekspertu! tas kurš tam nav gatavs lai sameklē un noalgo kādu kas to spēj!
3) katram kantorim ir ātrie darbi un lēnie - mans projekts visur ir bijis LĒNS - gan pats, gan šuvēji, metinātāji un visi pārējie tajā ieliek daļu sevis , profesionalitātes un radošā - un nez kapēc man visur paliek labi čomi, draugi un paziņas, kuriem katram ar prieku uzlikšu kasti šampja kad viss būs noslēdzies! Steigā pieņemti lēmumi un padarītie darbi parasti nesniedz ilgstošu apmierinājumu

Pats savām acīm redzēju to audi - stāvēja melna sagruntēta (vēl no manas pūšanas skābās grunts putekļi bija daudz sasēdušies :oops: )

un labiem meistariem arī krīzē darba pietiek ;)
Andzey
 
Atbildes: 627
Pievienojies: 2005/Dec/28, 0:41
Atrašanās vieta: Jūrmala
Braucu ar: Volvo V70
Dzinējs: AEL

Atbildēt Fancy » 2009/Sep/30, 7:43

Andzey rakstīja:njaaaa

Man par Asfaltplesejiem ir vislabākās atsauksmes! konkrēti ar Māri sanāca mazāk darīšanas, bet darbu vadītājs Edgars ir keksis uz goda!

es pie viņiem vērsos daļēji iespaidots par Xplod golfiņu... sazinājos ar darbnīcu un sarunāju vest kuzovu uz pilnu smilšu strūklu!
Ierados ar treileri 8.00 un līdz 18.00 darbs bija padarīts tuvu ideālam - no rīta bija nedaudz saubas vai viss tiks paspēts, bet beigās sanāca ļoti labi

pats palīdzēju uzstumt uz pacēlāja un pats savu kuzovu nogruntēju, kamēr dzeki pēc darbalaika gaidīja laukā. Vakarā laimīgi nonācu pie Jurigora ;)

1) Loti daudz ir atkarīgs no attieksmes!!!!! pilnībā piekrītu Krasotaja teiktajam! bet ne vienmēr tikai nauda visu nosaka! Ar kādu attieksmi un ieinteresētību klients dosies pēc pakalpojuma, tādu rezultatu arī saņems atpakaļ!
2) Ja kāds vēlas labi realizētu projektu pofig kādā dzīves jomā, viņam ir jākļūst par šīs sfēras ekspertu! tas kurš tam nav gatavs lai sameklē un noalgo kādu kas to spēj!
3) katram kantorim ir ātrie darbi un lēnie - mans projekts visur ir bijis LĒNS - gan pats, gan šuvēji, metinātāji un visi pārējie tajā ieliek daļu sevis , profesionalitātes un radošā - un nez kapēc man visur paliek labi čomi, draugi un paziņas, kuriem katram ar prieku uzlikšu kasti šampja kad viss būs noslēdzies! Steigā pieņemti lēmumi un padarītie darbi parasti nesniedz ilgstošu apmierinājumu

Pats savām acīm redzēju to audi - stāvēja melna sagruntēta (vēl no manas pūšanas skābās grunts putekļi bija daudz sasēdušies :oops: )

un labiem meistariem arī krīzē darba pietiek ;)

Protams, ja gailis aizies un sāks braukt ar muti, tad nebrīnos, ja arī krānu uz jumta uzmetinās, pareizi saki, attieksme :wink:
A par to boldā, tapēc daudzi ir tur, kur viņi ir :mrgreen:
Lietotāja avatars
Fancy
 
Atbildes: 5223
Pievienojies: 2007/Jūl/12, 19:22
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: tavu draudzeni


Atgriezties uz Notikumi

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi