mnja... tēma foruma lietotāju auto... sorry.. šoreiz nebūs par VW
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kaut gan ar VW arī sanāk diezgan daudz pārvietoties, bet pamatā manas simpātijas pieder subaru markai
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pamazām publiskošu arī savu privāto autoparku
2008. gada februārī no UK tika atvests japāņu brīnums.
96.g Subaru Impreza STi version2 Type Ra limited C.McRae
mators EJ20G 2.0 turbo 275 zs, īsā kārba ar DCCD, short shifter, bez jebkādiem elektro pribambasiem utt.
noskrējis bij uz to brīdi 108 t.km.... un ar dzeni motorā.
protams, ka boxermotors tika izravēts un pārlasīts ar jaunu kloķeni, šālēm, virzuļiem un vēl šādiem tādiem patīkamiem sīkumiem, kā rezultātā vajadzētu boxera atdevei vajadzētu būt ap 300 ponijiem. un protams tika izravēta bardačokā augošā stūre un iestādīta tajā vietā, kur viņu redzēt ir pierastāk.
viss prasīja mazliet laiku... un 2008. gada augustā tika legalizēts LV satiksmei.
kada biuža:
tas būtu īsumā par vienu... liekam jaunu bildi iekšā:
2008. gada pašā sākumā radās iespēja pa limonādes cipariem iegādāties 99. g. Subaru Forester S Turbo, kurš savus pienākumus bija pildījis kādā no LV bankām.
tika apskatīts un atzīts par labu esam, noskaitīti lati un pie mājas noparkojās vēl viens subaru veidīgais ar 280 t.km noskrējienu, bet pārsteidzoši žiperīgs un stingrs auto.
motors EJ205 2.0 turbo 170 zs, kārba manuālā, kā arī subāram raksturīgās elektro fīčas logu un dibensildītāju veidolā... aaa... un a/c arī ir..
laika gaitā tika nomainīti aizmugures amortizatori un atsperes (vecie pašizlīdzinošie kapitulēja) protams, ka tādu meločovku kā kluču un sajūga maiņu uzskatīsim par likumsakarīgiem tēriņiem mežavecim labākajos gados.
papildus tam tika uztaisīta maza kosmētiskā operācija - pārkrāsoti Rīgas satiksmē apskrambātie buferi un plastmasas uzlikas, kā arī daža grumba mežaveča eksterjera metāla daļās.
mežavecis piedzīvojis arī šādas izvirtības... lowrider
kā arī šādas:
diemžēl laicīgi nenomainīta zobsiksnas spriegotāja dēļ vienā jaukā trases baudīšanas mirklī, četri izplūdes vārsti saķēra divus virzuļus....
un radās vajadzība pēc sirds operācijas. tā gan sākotnēji tika domāta kā saliekto vārstu nomaiņa, bet ņemot vērā cienījamo turbo motora noskrējienu, tika pieņemts lēmums pārrevidēt visu kam tiek klāt.
tad nu process mazliet ievilkās... un šomēnes aplis noslēdzās at motora atdzimšanu jau ar STi motora virzuļiem, ACL šālēm utt...
motors sākas no kloķenes
un ļoti labi ietilpst Jettas bagāžniekā...
tad nu esam ierindā un ripinām pirmo pēcatdzimšanas kilometru tūkstoti
Paldies par uzmanību, kas lasīja - malacītis
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)