VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Uzprišinam pepelacu

Virsbūve

Uzprišinam pepelacu

Reklāma
 

Uzprišinam pepelacu

Atbildēt Storms » 2005/Aug/28, 23:58

Nu tā. Autiņam 15 gadi, kuri visi ir redzami virsbūves krāsojumā... Sarkaniem autiņiem vairāk, citiem mazāk. Ja nomazgā autiņu un neievasko tad krāsas visrma izskatās kā armijas džipam - ne mazākā atstarojuma un raibs kā suns. Pasarg Dies' ar šitādu servisā tikt - meistaru pirkstu nospiedumi rēgosies vēl vismaz pus gadu lai ar cik cītīgi tie tiktu mazgāti nost.
Ko darīt? Krāsot - ļoti dārgi, pulēt - arī dārgi (50-80Ls), vaskot - pilnīgākā bezjēdzība, neskatoties uz to ka širpotreba bodēs nopērkamajiem vaskošanas līdzekļiem rakstīta noturība 12-24 mazgāšanas reizes, jau pēc pāris nedēļu lietus un vienas mazgāšanas no tās zaptes nebūs vairs ne miņas (pārbaudīts).

Izvēlējos pulēt, bet pats, žaba davit 80Ls maksāt.
Ingredienti:
- Priekšmazgāšanas līdzeklis (Polar ražojuma litrīgā pudelē ar izsmidzinātāju. Briesmīga smaka, bet ņem superīgi);
- Auto šampūns Vici, bez vaska, koncentrāts;
- Švamme etc mazgāšanas pribambasi.
- Pulējamā pasta, vidēja "kalibra". TAS NAV VASKS! Tās smukās pudelītes veikalā uz kurām rakstīts ka tas ir pulēšanai reāli ir vaskošanas šļuras! Ritīgai pulējamai pastai no vaska un tamlīdzīgām lietām nav ne smakas. Tas ir uz ūdens bāzes taisīta pasta kura izžūstot pārvēršas par krītveidīgu pulveri. Pārdodas litrīgās pudelēs un maksā kaukas virs 20Ls. Vienai pulēšanas reizei ar ~200 gramiem pietiek (~5Ls). Šai konkrētajai pastai nosaukumu nezinu, šo man Kraasotajs iedeva.
- Formula 1 vasks (tas kas ir bleķa bundžā komplektā ar švammi). Nopērkams veikalā Formula kas Biķernieku 1 (~4Ls).
- Pulējamās salvetes - nopērkamas tur pat Formulā (~0,11Ls/gab, pietiek ar 8-10 salvetēm).
- Pulējamā ripa - porolona ripa ar ko notiek pats process. Nopērkams formulā (4-5Ls).
- slīpmašīna vai bormašīna ar ko veikt procesu. Max apgriezieni bez slodzes 2000rpm.
- Disks ko iestiprināt slīpmašīnā un pie kura tiek pielipināta pulēšanas ripa. Nopērkams būvmateriālu veikalos (~1,5-2Ls).
- Krāsotāju līmlenta. Tipa vienkārša papīra līmlenta kas neatstāj pēdas. Dabūjams būvmateriālu veikalā pa ~1,5Ls rullī. Vajadzēs vismaz 2 ruļļus ar plato un 1 rulli ar šauro lentu.
- Pudele ar izsmidzinātāju ūdenim.

Darba vide: Mazgājam kur gribam, pulējam un vaskojam ēnā, pie laba apgaismojuma - garāža IMHO ir labākais.

Process:
Ar priekšmazgāšanas līdzekli sirsnīgi noklājam visu autiņu. Lai pastāv dažas minūtes. Noskalojam ar ūdeni.
Nomazgājam autiņu ar šampūnu BEZ VASKA. Mazgājam kārtīgi, nevis kā tie dīkdieņi automazgātuvēs.
Pagaidam lai nožūst un aplīmējam ar līmlentu visas plastmasas un gumijas uz kurām varētu trāpīt pulējamā pasta, vai nedo Dies', pulējamā ripa. It sevišķi tas attiecas uz grubuļainām virsmām - attīrīt citādi būs nereāli. Tā kā taupīt uz līmlentu nav ieteicams.
Pulējamo ripu kārtīgi izmērcējam lai tā paliek mīksta, izgriežam un lai nedaudz notekas/apžūst. Ripai ir jābūt nedaudz mitrai, bet nekādā gadījumā ne slapjai.
Uz pulējamās ripas uzliekam pastu. Pašā sākumā nedaudz vairāk, jo tā iesūksies švammē. Darba gaitā ik pa brīdim liekam virsū pavisam nedaudz - aptuveni mazā pirkstiņa naga lielumā un pašā ripas centrā. Ripa visu laiku jāuztur nedaudz mitra - tāpēc ik pa laiciņam ripas centrā uzpūšam ūdeni.
Slīpējot ja ir šļakatas tad ir par slapju, ja paliek gar malām dubļi uz virsmaz tad par daudz pastas.
Slīpējot aiz ripas ir jāpaliek tīrai un spīdīgai virsmai. Tikko pēc pastas uzlikšanas vai ūdens uzsmidzināšanas virsma paliks noklāta plānā kārtiņā ar pastu - tai vietai būs jāiet pāri vēlreiz kad ripa beigs atstāt pēdu.
Smagākās vietas, kur krāsa visvairāk bojāta - kapots, priekšējie spārni, pasātiem priekšējā "slēpe", jumts, nāksies atkārtot slīpēšanu.
Jāuzmanās no stūriem/izvirzījumiem - varot noraut krāsu slīpējot ar mašīnu (man neizdevās :P ).
Vietas kur ripa netiek klāt (gropes, rokturu padziļinājumus) un stūrus/izvirzījumus jāslīpē ar rociņām - pulējamā salvete, nedaudz mitrumu, mazliet pastas un pulējam ar rociņām.
Pulējamās pastas paliekas var noslaucīt ar pulējamo salveti, bet var arī neslaucīt - tālāk paskaidrošu.

Procesa laikā pasta NEPALIEK uz krāsas! Pasta ir tikai līdzeklis ar kuru tiek noņemta mikroskopiska virskārta krāsai. Tiek noņemta bojātā krāsas/lakas kārta un viss. Tas kas pēc slīpēšanas spīd ir pati krāsa nevis vasks vai pasta.
Jārēķinās ar zināmu putekļu devu pulēšanas laikā. Nezinu vai tā tam ir jābūt, bet man nu tā bija. Sanāca sarīties tos putekļus diezgan neganti. :x

Pēc tam kad viss ir nopulēts plēšam nost līmlentu. Dzenam autiņu no garažas ārā un skalojam ar ūdeni. Ta ka noskalots tad ziedojam vienu pulējamo salveti un apslaukam visas vietas kas tika pulētas lai noslaucītu pastas atliekas. Vēlreiz noskalojam. Nožāvējam. Izpētam vai nav palicis kāds nenopulēts pleķis, vai kautkur nav palikusi vēl pulējamā pasta - nenopulēto nopulējam, atliekas ar salveti noslaukam. Autiņam IR PERFEKTI JĀSPĪD!

Tad kad tas ir paveikts tad ķeramies klāt vaskošanai. Ar līdzi esošo švammi uzklājam vasku uz neliela laukuma (spārns, vienas durvis...) (iesaku izstudēt instrukciju - tā par apbrīnu ir laba, atšķirībā no Maximas instrukcijām kur sarakstītas pilnīgas dumjības) un ar tīru pulējamo salveti to pulējot noslaukam. Un tā pa gabaliņam kamēr novaskots viss autiņš. Ar vienu vaska bundžu sanāk vismaz 3-4 vaskošanas reizēm. Vasku neesot ieteicams uzklāt stiklam un salona detaļām. Bet pārbaudīju ka pamperus, moldingus, rokturus un tamlīdzīgas detaļas arī izskatās diezgan OK pēc šitā vaska.

Logu apstrādāšanai jāizmanto kāda cita zapte. Par cik notiekas tādi apjomīgi darbi tad pie viena iesaku arī logus apstrādāt.

Pašās beigās aplejam autiņu ar ūdeni - uzreiz būs redzams kur ir normāli novaskots, a kur nav trāpījis. ;)

Un te pāris bildītes no procesa:
Priekšējo bamperi un dvorņikus par maz aplīmēju - dvorņikus daudzmaz izdevās atmazgāt, bet bamperi :angry: :
Attēls

Stoika vēl nav pulēta, spārns ir nopulēts. Kontrasts acīm redzams:
Attēls

Uzmini nu kura jumta puse ir nopulēta :wink: :
Attēls
Attēls

Kapots pēc pulēšanas (tie kas atceras kāds man bija kapots sapratīs atšķirību):
Attēls

Un te jau nomazgāts un novaskots:
Attēls
Attēls
Attēls

Te vēl pāris bildes un te var arī lielākā formātā šīs papētīt - http://fotki.lv/?x=OS5RKFxDRy06RDxIU1M5 ... IoXEZWR1FA

Skolotājs: Kraasotajs
Tehniskais konsultants: Kraasotajs
Uzraugs: Sievastēvs (viņa garažā tas viss notikās) ;)
Pārpublicēšanas gadījumā norāde uz Kraasotaju obligāta. :P

P.S. - Gadu atpakaļ es šo pašu procesu centos izveikt ar turtlevax color back, bet rezultāts nebija ne tuvu šim, pie kam pēc pāris mēnešiem autiņš bija tāds pats kā pirms turtlevax.
Pēdējo reizi labojis Storms - 2008/Jan/01, 2:17, labots 6 reizes.
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Storms » 2005/Aug/29, 0:01

AIzmirsu piebilst: Pēc pulēšanas autiņš labāk sāka iet, laikam 2 poniji nāca klāt. :lol: Tā kā man tagad ir 90 zirgu un 4 poniju spēks. :mrgreen:
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Storms » 2005/Aug/29, 0:25

Mja, bet es nekā nebiju gaidījis ka pēc pulēšanas TĀ var spīdēt. Tur tak bārdu varēja dzīt kapotā skatoties! Vasks pat nespēja virsmu padarīt vēl spīdīgāku. Starpcitu vasks arī cepuri nost, tik super klājās virsū - nekādas piepūles. Maigi un eleganti un nekādu pēdu nepaliek. :thumright:
Protams skrāpējumi palika neskatoties ne uz pulēšanu ne uz vaskošanu. Tur nu neko nevar padarīt. Varbūt ka ar rupjāku pastu to varētu izpulēt, bet kas tad no tās krāsas tur vairs paliks? :?
P.S. - Pēc vaskošanas autiņš bija tik slidens ka muša nolaižoties paslīdēja un kāju izmežģīja... :cry:
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt ArmandsS » 2005/Aug/29, 0:30

Nu un tagad godīgi pasaki vai 50-60ls pa šo darbu ir daudz. Protams tad būs notīrīti un sakopti buferi ,moldingi untt.
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt ArmandsS » 2005/Aug/29, 0:37

Jautājums par kafiju :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Tā ir Megvayer pasta nopērkama DuPont veikalā .Atsaucieties uz mani . Veikals atrodas Berģos blakus Statoil.Tur ir arī ļoti labi plastmasu tīrīšanas līdzelkļi,bet dārgi .
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt Storms » 2005/Aug/29, 0:38

Kraasotajs rakstīja:Nu un tagad godīgi pasaki vai 50-60ls pa šo darbu ir daudz. Protams tad būs notīrīti un sakopti buferi ,moldingi untt.

O, jā! Tas bija labais. Aizmirsu pierakstīt:
"Piezvanu Kraasotajam ar tekstu "Mirstu nost, noguris kā suns, rokas sāp, ausis džinkst..." un ko krāsotājs atbild "Nu, tagad tu saproti kāpēc tas maksā 50Ls?" :lol:
Bet vispār dirsa putās. Autiņu nomazgātu iedzinu garažā 11:00 priekšpusdienā. Ar visām līmēšanām, pīppauzēm, pusdienām/vakariņām ārā no garāžas izlīdu 23:00. Un tas tikai pulēšana. Skalošana un vaskošana nākamajā rīta vēl pāris stundas. Par cik laiks ir nauda tad rēķinam paši cik tas maksā.

Tā kā tas kā paskatās. Ja ir daudz laika, piemēroti apstākļi, kauloš bišķiņ krampis, un nepieciešamie materiāli - ir jēga pašam darīt. Ja gribi lai to kāds cits izdara - nāksies maksāt, un uz tādu ellīti šaubos ka kāds parakstīsies par mazāk kā 50Ls. Es neparakstītos. :wink:
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Storms » 2005/Aug/29, 0:41

Kraasotajs rakstīja:Jautājums par kafiju :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Tā ir Megvayer pasta nopērkama DuPont veikalā .Atsaucieties uz mani . Veikals atrodas Berģos blakus Statoil.Tur ir arī ļoti labi plastmasu tīrīšanas līdzelkļi,bet dārgi .

Lēti un labi nemēdz būt. A šito pastu iekš Formula netirgoja? Baigi līdzīgas pudeles es šiem tur manīju plauktā. Necilas pelēkas puscaurspīdīgas litra plastmasas pudeles ar zaļiem uzrakstiem. Mošk Dzinča var ieskriet pa kādu brīdi nopētīt marku un cenu?
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt robchix » 2005/Aug/29, 1:08

Nu es arii saavu balto savaa laikaa ar brunjurupucha Color Back atstraadaaju. Peec tam ar to pashu brunjurupucha balto vasku ar teflonu uzklaaju.
Nu nezinu, uz gadu it kaa pietika, naakamajaa pavasarii prasiijaas darboties atkal.
Protams piekriitu, ar puleejamo pastu noteikti ir efektiivaak, bet liekas ka taa tomeer ir jaaizmanto ielaistos gadiijjumos :D .
Vieniigi paskatiisimies, kas buus peec ziemas. Pieljauju ka tieshi peec ziemas vajadzees izmantot Color Back. Katru gadu tachu ar pastu nepuleesi, taa arii bez kraasas vispaar paliksi.
Vieniigais kur piekriitu, ka laikam pats naakamreiz shaadu procesu neveikshu, rokas peec tam pacelt nevar (es puceeju ar rokaam)
robchix
 
Atbildes: 267
Pievienojies: 2005/Jan/17, 20:02
Atrašanās vieta: Rīga, Viestura prospekts

Atbildēt Xplod » 2005/Aug/29, 1:55

Storms ,tas tik ir rezultaats Attēls

Vakar iebukteeju savu auto bagaznjieka vaaku ,kaads seetas viduu bij atstaajis kjerru, gandriiz uzspraagu no dusmaam Attēls Attēls

taa kaa nu jau vairs ar puleeshanu nebuus liidzeets :roll: , buus jaakraaso pie kraasotaaja
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Atbildēt ArmandsS » 2005/Aug/29, 8:49

robchix rakstīja:Nu es arii saavu balto savaa laikaa ar brunjurupucha Color Back atstraadaaju. Peec tam ar to pashu brunjurupucha balto vasku ar teflonu uzklaaju.
Nu nezinu, uz gadu it kaa pietika, naakamajaa pavasarii prasiijaas darboties atkal.
Protams piekriitu, ar puleejamo pastu noteikti ir efektiivaak, bet liekas ka taa tomeer ir jaaizmanto ielaistos gadiijjumos :D .
Vieniigi paskatiisimies, kas buus peec ziemas. Pieljauju ka tieshi peec ziemas vajadzees izmantot Color Back. Katru gadu tachu ar pastu nepuleesi, taa arii bez kraasas vispaar paliksi.
Vieniigais kur piekriitu, ka laikam pats naakamreiz shaadu procesu neveikshu, rokas peec tam pacelt nevar (es puceeju ar rokaam)
Tu atsķirību vispār saproti Turtvaksiņ :lol: :lol: :lol: :lol:
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt ArmandsS » 2005/Aug/29, 8:54

Alien rakstīja:tad drīz taisies man par skolotāju :lol:
es ar gribu šitik spīdīgu auto :D
Ar tavu varētu būt ilgāk un grūtāk tb lakots un tumšs. Vislielāko atsķirību varēs redzēt uz VINCENTA auto ,pa kluso uzpulējat vīņam vienu spārnu unredzēsiet atsķirību :wink:
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt ArmandsS » 2005/Aug/29, 8:57

Xplod rakstīja:Storms ,tas tik ir rezultaats Attēls

Vakar iebukteeju savu auto bagaznjieka vaaku ,kaads seetas viduu bij atstaajis kjerru, gandriiz uzspraagu no dusmaam Attēls Attēls

taa kaa nu jau vairs ar puleeshanu nebuus liidzeets :roll: , buus jaakraaso pie kraasotaaja
Ja tu gribi vēl salīdzinōši ilgi braukt ar šo ,atrodi citu vāku ar stiklu.
Lietotāja avatars
ArmandsS
 
Atbildes: 4197
Pievienojies: 2005/Mar/28, 13:36
Atrašanās vieta: ventspils
Braucu ar: AE115 awd@Pajero jdm
Dzinējs: 7a-fe@4m40

Atbildēt Storms » 2005/Aug/29, 9:32

robchix rakstīja:Nu es arii saavu balto savaa laikaa ar brunjurupucha Color Back atstraadaaju. Peec tam ar to pashu brunjurupucha balto vasku ar teflonu uzklaaju.
Nu nezinu, uz gadu it kaa pietika, naakamajaa pavasarii prasiijaas darboties atkal.
Protams piekriitu, ar puleejamo pastu noteikti ir efektiivaak, bet liekas ka taa tomeer ir jaaizmanto ielaistos gadiijjumos :D .
Vieniigi paskatiisimies, kas buus peec ziemas. Pieljauju ka tieshi peec ziemas vajadzees izmantot Color Back. Katru gadu tachu ar pastu nepuleesi, taa arii bez kraasas vispaar paliksi.
Vieniigais kur piekriitu, ka laikam pats naakamreiz shaadu procesu neveikshu, rokas peec tam pacelt nevar (es puceeju ar rokaam)

Kā jau minēju - Turtlevax, un it sevišķi Color Back ir zapte no pilnīgi citas operas. Tas veido daudzmaz noturīgu vaska kārtu kas vizuāli padara krāsu smukāku pateicoties krāsas pigmentiem kas pievienoti tam vaskam. Ne velti Color Back ir jāizvēlas pēc krāsām. Pēc tam pa virsu tiek klāts vasks lai aizsargātu to krāsaino vasku. Ja šādi apstrādātu autiņu nemazgā tad tas vasks uz tā kādu laiku arī turēsies.
Pagājušo gadu es ar šito zapti ņēmos starp citu. Un nācās konstatēt ka tā kvalitāte pat savas kategorijas ietvaros ir visai nožēlojama. Sievastēvam garažā ir vesels sklads ar visādiem dažādiem šitādiem zieķiem, viņš pamēģināja ar tutlevax, tad paņēma no plaukta kaukādu amerikāņu zapti un ar 2x mazākām pūlēm uztaisīja daudz labāku rezultātu un tā vieta arī ilgāk turējās normālā paskatā.
Arī uz šo pastu šis skatījās šķību aci ar domu "ša izvilkšu savu ķīmiju un parādīšu ka pasta nekam neder", bet kad šis nākamajā dienā ieraudzīja rezultātu aizmirsa par savu noliktavu un metās savus 2 autiņus apstrādāt ar manu pastu. ;) Tomēr ir ļoti liela atšķirība vai spīd ķīmija, vai tas ir krāsas oriģinālais spīdums. Pie kam laka/krāsa būs daudz noturīgāka pret sabojāšanu nekā vasks.

P.S. - Ja netici ka turtlevax color back ir tikai vasks ar pigmentiem tad palasi tā instrukciju un iepēti to krāsas zīmuli - zīmulis ir 100% vasks, piekam zemas kvalitātes. Vienīgais ka turtlevax dara - uz kādu laiku vizuāli uzlabo paskatu un apstādina krāsas tālāko bojāšanos.
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt robchix » 2005/Aug/29, 13:14

Kraasotaaj, es tachu Tevi nesaucu par pindzelmani! :oops:
Storms
Paraadi man Color Back kas ir peec kraasaam! Sarkans flakons ar uzrakstu Color Back! Pavisam viegli iedzeltens kreejumveida konsistences skjidrums, kas izshuustot veido kriitveidiigu pulveri. Nu ljoti atgaadina to pashu puleejamo skjidrumu. Piekriitu ka tas ir amatieriem, ne jau profesionaalai lietoshanai.
Un ar vinju papuceejot apskrambaato sievas sarkanaa auto spaarnu, tas nez kaapeec nepalika balts, bet gan spiidiigi sarkans un lupatinja ari sarkana.
Color Back Finish Restorer & Car Polish

Color Back® removes oxidized paint while it waxes. Unique one-step formula leaves a brilliant shine and removes oxidization. Safe for all car finishes.

Reku atradu shito produktu vinju maajaslapaa. Kur ir daliijums pa kraasaam???
robchix
 
Atbildes: 267
Pievienojies: 2005/Jan/17, 20:02
Atrašanās vieta: Rīga, Viestura prospekts

Atbildēt Storms » 2005/Aug/29, 13:49

robchix rakstīja:Paraadi man Color Back kas ir peec kraasaam! Sarkans flakons ar uzrakstu Color Back! Pavisam viegli iedzeltens kreejumveida konsistences skjidrums, kas izshuustot veido kriitveidiigu pulveri. Nu ljoti atgaadina to pashu puleejamo skjidrumu.

Hmm. Tad es kauko jaucu. :-k
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Nākošais

Atgriezties uz Virsbūve

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi