Droopy rakstīja:varēja jau arī pastāstīt ko izdarīja
Tatad būs mazs apraksts ar 2vam bildēm:
1. noskrūvējam aizmugurejo logu tīrītāj slotiņu ar 13 mucinu un ar plakano skruģi to nozpiežam nost;
2. attaisam bagāznieka vāku un atskrūvejam abšifku - divas skrūves (krustiņu atrodas, tur kur ir iedobes) un uzmanīgi noraujam to nost;
3. ar 10 muciņu atskrūvējam trīs skrūves, kuras tur visu mehanismu (pirms tam atvienojam logu šķidruma šļauku un kontaktu)
4. tad paņemam uztaisam kafiju un varam sākt čakareties tālāk.
5. sagatavojam plakano skruģi un krustiņu, mazās zvaigznītes (laikam torki vai ka vinus tur sauc) lai noņemtu vākus. Kad ir noņemts vaks izņemam lauka mazo aizbīdnīti vītnes galā;
6. kad ir izņemts aizbīdnītis izņēmam lauka pašu motorīti, paspiežot to drusku uz āru;
7. kad tas ir izdarīts tad atspiežam (kaut pret galda stūri) visu zobratu mehānismu ar zobratiem uz leju un sapūšam galu (kur ir uzlikta micīte) ar kaut ko līdzīgu WD 40;
8. un izdauzam stieni laukā un redzam, ka tas ir aprūsējis, to kartīgi notīram, ka arī notīram visus zobratus, lai uz tiem nebūtu rūsas - es tos tīriju ar smalku drāšu birstes frēzīti, bet var izmantot arī smalku smilšpapīru vai vienalga ko lai nebūtu rūsas;
9. iztīram kanālu no rūsas;
10. kartīgi visu sasmērējam ar smeri attīrīto stoku, zobratus utt (es lietoju ķipa solidolu);
11. ieliekam notīrīto štoku atpakaļ - iekšā ieliekas mierīgi bez grūtībam;
12. pēc tam pieliekam atpakaļ motorīti, ieliekam mazo aizbīdni uzliekam virsū tikai motora pārsega vāku un varam iet testēt vai viss stradā;
13. ja viss strādā tad uzliekam visus vakus atpakaļ izmazgājam kafijas krūzīti un varam turpinat citus darbus.
P.S šis te viss apraksts der, ja ir ieķīlejis pats štoks, ja ir jamaina oglītes, tad principa viss ir tas pats tikai nekas, nekur nav jadauza.
P.S.S cerams, ka kadam noderēs viss principa ir diezgan vienkarši