varis1 » 2017/Jūl/20, 19:02
Labdien!
Pirms pusotra gada nopirku VW Passat B5 1997.gada benzīns-gāze.
Kādu laiku braucot parādījās elektronikas problēmas (to, ka visu laiku deg ABS, (!) un airbag, nemaz neminu), proti - brīžiem ieslēdzās visi 4 pagriezieni un neslēdzās ārā, nevērās logi. Aizvedu pie mesitara, teica, ka kaut kādā vadu kastītē ticis ūdens, tur gājis uz īso, sataisīja, tas vairs nav gadījies.
Tad sākās nopietnāka vaina - pielaižot auto tas uzreiz noslāpst.
Tika daudz domāts, kas par vainu.
Aizvedu pie viena meistara, kas teica "Panelis" nosvilis, kā sapratu, kaut kur galvenajā vadības blokā kaut kas sagājis uz īso, pie kompja pieslēgt nevarot tādēļ, līdz ar to nevar noņemt vainu. Tiklīdz auto uzsilst, īsais dod sevi manīt un auto nevar pielaist. Aukstu pielaist var.
Aizvedu pie cita meistara, tas teica, ka tikai jānoņem imobliaizers, ko arī izdarīja un tad problēmas pielaist kādu pusgadu nebija.
Pirms kāda mēneša, kad gribēju pielaist auto, citreiz, pagriežot atslēgu, klusums - nekas nestartējās. Pagriežot atpakaļ un atkal uz priekšu, pielec.
Tā kādu brīdi, kamēr šodien, griez - klusums, griez - klusums, griez - pielec un noslāpst.
Tā tas turpinājās uz kādiem 20 klusumiem 1 reiz pielec un noslāpst.
Papildus kādi jaunumi parādījās, uz ventilatoru ekrāniņa tur kur rādās gaisa plūsmas stiprums, temperatūra, utt viss iedegās uz maksimālo, proti pie temperatūras 888, visas bultiņas utt.
Vienvārdsakot - dari ko gribi pielaist nevar, elektronika čakarējas.
Jautājums - kas tad atkal uznācis tam auto?
Vai noņemot imobilaizeru tāds variants, ka tas var atkal pēkšņi sākt strādāt (jo pielec un noslāpst uzreiz)?
Un kapēc 20 griezienos no vietas vispār klusums un nelec? Vai tas tas nelaimīgais "panelis" vai vadības bloks? Vai tas ir kas cits tehnisks - aizdedze utt?
Līdz ar to pie meistara aizdzīt nevaru, jo nevar pielaist.
Ko darīt?