edzhinieks rakstīja:minēšu, ka neatrodos Latvijā un servisa izvele ir ļoti grūta.
Šodien teica, ka iemesls var būt, ūdenssūknis, termostats vai lielais radiātors (tas kas dzesē), jo patausot apakšējo šlauku, kas ieiet radiātorā iekšā (priekšējā) ir galīgi augsta, līdz ar to sistemā nekas necirkulē. Šodien kā par lielu brīnumu siltums ir parādijies lielāks un ilgāk..
Es tagad domāju, kā gudrāk būtu pašam to trubu ataisīt vaļā un iztīrīt, vai jāņem priekša nost ? Jo servisi ir dāŗgi.
skaidrs.apakšējai šļaukai jābūt aukstai .tā silta paliek ,kad atveras termostats ,pieņemsim pie 92 grādi,tad dzeses skidrums sāk cirkulēt pa lielo apli t.i dzinējs +radiators.
ja gribi pārbaudīt cirkulāciju,tad - nonem nost šļauku .kura iet atpakaļ uz udens bačoku(tievā) ,kad dzinējs darbojas ,uzgāzējot tur jānāk strūklai.ja nenāk,tad pirmkārt iepūt iekšā tai trubā,iespējams tā ir ciet,nu mazums.Nu ja tur nekas nenāk,tad cirkulācijas dzinējā nav ,Pie vainas būs vai nu ūdenssūknis vai galvas blīve ,galva .
Par salona raduiatoru.-
uzsildi dzinēju ,darba temperaturu,nu kaut ap 70. Ja viss ir Ok,tad abām šļaukām kuras iet uz radiatoru jābūt karstām.Ja karsta viena ienākošā ,tad problēma būs pašā radiatorā,To ka tur kautko skaloja ,tas nav rādītājs.
tāpēcc tā ir,kamēr dzinējs tukšgaitā ,itkā silda,kad ir apgriezienos,tad pašā radiatorā nav cirkulācijas un pūš aukstu gaisu,
Pārbaudi šis divas lietas ,Vari sākt ar kuru gribi
Profilaktikas pēc nomaini bačokam(izplešanās traukam) korķi,tas arī var kartsam dzinējam čakarēt prātu,
Iegaumē,lietas vakag sākt meklēt un mainīt ar vienkāršo,teiksim ar to pašu korķi
ps protams es nevaru visu uzrakstīt,jo man šis lietas škiet vienkāršas,jāmeklē tikkai .
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/