edzhinieks » 2014/Jūl/04, 0:57
Iegādājos auto nepārbaudot šis divas lietas, vasarā nekas, bet ziemā bez siltuma un gaismas neiztikt.
Auto - B5 passat, 2000.gada 1.9 dīzelis, sedans
Siltumu nepūš salonā pat tad, kad motors ir uzsilis līdz 90 grādiem. Ir tā, kad pārslēdzu uz silto, pūš silto gaisu iekšā uz kādam 10 sekundēm, pēc tam pāriet uz tādu pašu, kā ja ir ieslēgts uz auksto. Pēc kāda laiciņa, kad pabrauktas kādas 30 min, tad var atkal uzlikt silto gaisu uz 15 sekundēm un tad atkal tas pats, siltais gaiss izbeidzas pēc 15 sekundēm.
Ievēroju, ka auto temperatūru 90 grādi paiet ilgs laiks līdz uzsilsst, un brīžiem, kad braucu pa šoseju nokrītas zem 70 grādiem.. pat arī mazāk.
Izkenēju auto ar VCDS-Lite, un kļūda bija par sensoru, vai tas ir saistīts savstarpēji, temperatūras krišanās un auksts gaiss (tad kad ir uuzlikts uz karsto) ?
1 Fault Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Vai kādam ir idejas, kas tas varētu būt ? Pirms mazāk kā 3000km servisā viss motoram svarīgākais tika nomainīts, ūdens sūknis, eļļas, siksnas utt. Bija doma, ka gaisa burbulis pēc tosola nomainīšanas, bet ir jau gandrīz 3000km riņķī... Servisā vēl ieminējās, ka radiātors, kas atrodas salonā iekšā jāmaina, bet tad viss panelis jājauc ārā.. bet tad jau siltais gaiss vispār nepūstu iekšā ? Trubas no motora telpas 'itkā' siltas.. bet ne tik karstas, ka būtu 90 grādi...
Vai kādam ir idejas, kas par vainu un vai tā ķļūda ir saistīta viena ar otru? Jo arī ir iespējams, ka komforta bloks nojūdzies, jo kad savā pusē logus veru vaļā otrā pusē logi veras ciet.. varbūt, tas ir viss ar to saistīts, ja vadi vadītāja durvīs sapuvuši ?
p.s. Vai pasātam b5 ir atsevišķs drošinātājs salona apgaismojumam ? Jo neviena gaisma nedeg...