kniepis rakstīja:
Ui, kiā tu kļūdies! Tu vari teikt ko tu gribi, bet pieredze man noteikti ir vairkāk nekā tev, gudriniek! Ne jau visādi spriedelējumi nosaka amīšu vai piekaru sistēmu kvalitāti un labumu, bet gan apļa laiki trasē. Un nezin kapēc uz vienas un tās pašas mašīnas ar vieniem un tiem pašiem regulējumiem, KONI vienmēr ir bijis lēnāks?
Scirocco GTX rakstīja:kniepis rakstīja:
Ui, kiā tu kļūdies! Tu vari teikt ko tu gribi, bet pieredze man noteikti ir vairkāk nekā tev, gudriniek! Ne jau visādi spriedelējumi nosaka amīšu vai piekaru sistēmu kvalitāti un labumu, bet gan apļa laiki trasē. Un nezin kapēc uz vienas un tās pašas mašīnas ar vieniem un tiem pašiem regulējumiem, KONI vienmēr ir bijis lēnāks?
Protams katram razotaajam ir daargais un leetais gals. Uzliekot leetaa gala KONI nevajag blaut, ka vinji ir suu**. Labaak ir atziit, ka labi koni maksaa daargaak, nekaa citu razotaaju "sport utility" amortizatori .
kniepis rakstīja:Scirocco GTX rakstīja:kniepis rakstīja:
Ui, kiā tu kļūdies! Tu vari teikt ko tu gribi, bet pieredze man noteikti ir vairkāk nekā tev, gudriniek! Ne jau visādi spriedelējumi nosaka amīšu vai piekaru sistēmu kvalitāti un labumu, bet gan apļa laiki trasē. Un nezin kapēc uz vienas un tās pašas mašīnas ar vieniem un tiem pašiem regulējumiem, KONI vienmēr ir bijis lēnāks?
Protams katram razotaajam ir daargais un leetais gals. Uzliekot leetaa gala KONI nevajag blaut, ka vinji ir suu**. Labaak ir atziit, ka labi koni maksaa daargaak, nekaa citu razotaaju "sport utility" amortizatori .
Ja, kas tad neviena cienījama rūpnīcas komanda nebrauc ar koni amīšiem gandrīz vai nevienā autosporta disciplīnā, un tie, kas brauc, tie ir KONI sponsor'tie, kuriem ir īpaši ražoti amīši, kuriem nav pilnīgi nekā kopīga ar brīvi nopērkamajiem izstrādājumiem. Autošosejā vienas no populārākajām ir H&R un KW piekuru sistēmas.
Scirocco GTX rakstīja:kniepis rakstīja:Scirocco GTX rakstīja:kniepis rakstīja:
Ui, kiā tu kļūdies! Tu vari teikt ko tu gribi, bet pieredze man noteikti ir vairkāk nekā tev, gudriniek! Ne jau visādi spriedelējumi nosaka amīšu vai piekaru sistēmu kvalitāti un labumu, bet gan apļa laiki trasē. Un nezin kapēc uz vienas un tās pašas mašīnas ar vieniem un tiem pašiem regulējumiem, KONI vienmēr ir bijis lēnāks?
Protams katram razotaajam ir daargais un leetais gals. Uzliekot leetaa gala KONI nevajag blaut, ka vinji ir suu**. Labaak ir atziit, ka labi koni maksaa daargaak, nekaa citu razotaaju "sport utility" amortizatori .
Ja, kas tad neviena cienījama rūpnīcas komanda nebrauc ar koni amīšiem gandrīz vai nevienā autosporta disciplīnā, un tie, kas brauc, tie ir KONI sponsor'tie, kuriem ir īpaši ražoti amīši, kuriem nav pilnīgi nekā kopīga ar brīvi nopērkamajiem izstrādājumiem. Autošosejā vienas no populārākajām ir H&R un KW piekuru sistēmas.
OK, ielikshu trasee savu H&R piekari...tad pateikshu, ar ko bija labaak
androns rakstīja:Paga, paga, paga - jūs te biku aizrāvušies ...
Cilvēks grib KOŅUS ielas mašīnai ... trasē viņs izbrauks varbūt 3 reizes gadā un arī tr tas rezultāts nebūs tik svarīgs, kā piedalīšanās ...
tas pats ir man - man tie KONI garantē stabilitāti uz ielas ... trasē pavisam reti esmu braucis ...
ielas lietošanai KONI ir labu labie ... nevien te netaisaas profesionaali autošosejā vai rallii braukt ... nu un labaaki par kaut kaadu parastu BOGE vinji ir
Jazzer rakstīja:Aceros Buu tur nesmukums sanāca ar borģuru,kā tur ar koņiem bija,viņiem štoks salocījās vai bija ok?
buu rakstīja:Jazzer rakstīja:Aceros Buu tur nesmukums sanāca ar borģuru,kā tur ar koņiem bija,viņiem štoks salocījās vai bija ok?
nee man tur nekas nesalocijaas - amiitim viss ok bija
izlidoju taapec, ka nebija stabilizaatora stienis priekshaa golfam un aatrums pa lielu - pazuda sakjere ar celju...
Bet nju arii esoshajam golfam domaaju par KONI likshanu... viss kan atkariigs buus no taa vai buus lieka nauda, bet nju gribeetos jau tos Koni Gold...
kniepis rakstīja:KONI kā suga nekas labs nav, jo kāda var būt auto amīšu kvalitāte, ja tos ražojuši "traktorisi". KONI pamatbizness vienmēr ir bijis un ir traktortehnikas un tirltu konstrukciju amortizātori. Secinājumus var paši izdarīt. Esmu braucis ar daudz un dažādiem variantiem, atzīstu BILSTEIN un D2. Ja atsperes, tad labāklais risinājums ir H&R.
Esmu braucis ari ar PLAZA RS - nekas nekur neizgrab Vienīgais viņi ir tādi pamīksti ar stock atsperēm
zzz rakstīja:es pats saviem diviem auto biju uzlicis koni sport, un tikai taas labaakaas atsuaksmes, vadaamiiba ar stock nesaliidzinaama! vienam auto audi cabrio, biju arii atsperes nomainiijis, tad vispaar bija perfekti, bet golf IV tika mainiiti tikai amiishi un atstaatas stock atpseres, taapat bija dikti labi! ne briidi nenozheeloju par iegaadi!
bet nu runaat par to kas ir labaaks, koni, bilstein vai veel kaadi buutu lieki! katram sava gaume un uzticiiba konkreetam brandam, jebkuri no tiem amiishiem buus labaaki par leetajiem stock!
Baily rakstīja:zzz rakstīja:es pats saviem diviem auto biju uzlicis koni sport, un tikai taas labaakaas atsuaksmes, vadaamiiba ar stock nesaliidzinaama! vienam auto audi cabrio, biju arii atsperes nomainiijis, tad vispaar bija perfekti, bet golf IV tika mainiiti tikai amiishi un atstaatas stock atpseres, taapat bija dikti labi! ne briidi nenozheeloju par iegaadi!
bet nu runaat par to kas ir labaaks, koni, bilstein vai veel kaadi buutu lieki! katram sava gaume un uzticiiba konkreetam brandam, jebkuri no tiem amiishiem buus labaaki par leetajiem stock!
paaraak cieti nebij??
Baily rakstīja:zzz rakstīja:es pats saviem diviem auto biju uzlicis koni sport, un tikai taas labaakaas atsuaksmes, vadaamiiba ar stock nesaliidzinaama! vienam auto audi cabrio, biju arii atsperes nomainiijis, tad vispaar bija perfekti, bet golf IV tika mainiiti tikai amiishi un atstaatas stock atpseres, taapat bija dikti labi! ne briidi nenozheeloju par iegaadi!
bet nu runaat par to kas ir labaaks, koni, bilstein vai veel kaadi buutu lieki! katram sava gaume un uzticiiba konkreetam brandam, jebkuri no tiem amiishiem buus labaaki par leetajiem stock!
paaraak cieti nebij??