Ceru, ka palīdzēsiet vai kaut ko labu ieteiksiet. Tātad. Iegādājos VW passat B6 2010.g. 2.0 dīzelis, automāts dsg (6 robi), 140 zs, motora kods-CBAB, kārbas kods-LTE, cik var ticēt 200 000km. Iegādājos un cerībā, būšu labs saimnieks ķēros klāt pie eļļām, siksnām, nu īsāk sakot visam kam normālam autā ir jābūt nomainītam. Gala rezultātā izskatās, ka pie DSG eļļas nevajadzēja ķerties klāt. Kad nopirku viss slēdzās labi, pāris nedēļas braukāju it kā viss bija ok, bija tik nepatīkama skaņa, kad auto bija auksts, bija skaņa tā it kā divi metāla šķīvi sistos, berzētos. Nomainīju eļļu (pareizo pēc kataloga), un tad tik sākās- pirmās dienas labi, pēc tam arvien trakāk un trakāk. Bija grūti uzsākt no vietas, kustība sākās it kā taka ar cirtienu, grūdienu un tādi grūdieni varēja turpināties līdz 3 robam. Veicu kārbas adaptāciju, sākumā it kā bija ok (pāris dienas) un tad atkal galīgā dir.... samaksāju tik lieki naudu par adaptāciju. Ievācu info un pēc visiem aprakstiem un pazīmēm sapratu, ka spararatam pipec. Vedu atkal uz servisu, auto uz pacēlāja, sasch spararats virsū. Kā servisā teica, vecais vēl esot bijis oriģinālais virsū. Pēc servisa aukstam skaņa vairs nebija un sākumā it kā viss slēdzās ok. Pāris nedēļas pabraucu un atkal sākās. Auto auksts (sildīts kādas 5-10min), kad uzsāk kustību atlaižot bremžu pedāli cenšas taka ar lēcienu uzsākt kustību (strauji). 1 kustība aukstam atpakaļgaitā vēl jūtīgāka. Ir biji pat tā, ka noslāpst. Vienreiz vedu kolēģus, šīe sāka ņirgt, ka es pat automātu varot noslāpēt ekonomējot saļarku
Pēc izjūtām ir tā, ka ieliekot D un atlaižot bremžu pedāli auto cenšas pats strauji uzsākt kustību, ļoti lēnām laižot bremžu pedāli ir ok, bet tā jau sanāk kavēt satiksmi pie katra luksofora. Siltam ir citi joki. 80% viss ok, bet pārējie 20% no vietas tiek uzsākti taka ar sitienu, var just diezgan spēcīgu sitienu pa spararatu, kaut kā nav vēlme sapi... jauno spararatu. Kādam ir bijis kaut kas līdzīgs? Kaut kas laikam lēnām kārbā mirst