sirual rakstīja:Paldies par info, bet kādas tad īsti ir atšķirības? Pagaidām saprotu, ka VMS ir lētāks, bet var sākt grabēt kārba
Visādi citādi nevarēs just atšķirību, pārslēdzot ātrumus?
Šiem VW principā ir 3 veidu kārbas.Kodus nerakstīšu,nav vajadzība,bet būtību uzrakstīšu.1 veids 5ātrumi,otrs - 6ātrumi maziem Zs,trešais 6ātrumi 130zs .Šīs atšķirās konstrukcijā.Pirmās divas +- ir vienādas un nav īpaši grabošas kā tautā saka,bet kārba 6ātr 130zs ir mazliet citada konstrukcijā,kuras ir "grabošas".Protams,tas viss ir nosacīti un jau pabrauktiem auto 250tkm +.Lai gan uz visiem ir likti vienmasas,ir kas sūdzās ir kas nē.Viss jau atdurās naudā.kam 50-100eur ir liela nauda,kam nav un liek to ,kam jābūt.Nu jau cenās liela atšķirība nav,kam 50 eur ,kam 100eur starpība.PD 130zs 6ātrumi lielais 240mm sajūgs DMSun vienmasas ir pat vienā cenā.
Šim konkrētam 1.9tdi 228mm 5 atrumi starpība ir ap 100 eur.Protams jāliek ir DMS kā noteicis ražotājs un ,tad lietotājam prāts būs mierīgs gan galvā ,gan praktiski,gan meistariem nebūs ko pārmest
Tas būtu pareizi.Ir izvēle.Tajā laikā ap 2000.gadu ,kad DMS maksāja 2x vairak kā tagad,tad vnk šādu veidu izdomāja.Arī tie kas tūnē,ceļ jaudas izmanto vienmasas.Tas ir pareizāk.Ny ta īsumā
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/