Labrīt- šorīt tiko pārdzinu auto un sapratu, ka problēma saasinās lēnām - stūri grozot baigā slodze uz sūkni, apgriezieni krītas par 300>500, ja uz vietas stāvot griež krīt līdz 300>400Rpm no 1000
. Reika pagājušajā rudenī, kad tika veikta kapitalka tika restaurēta, un manliekas, ka kautkas tika pārvilkts, jo jau pēc restaurācijas, bija tā novilkts, ka stūri ar 2 rokām un piepūstiem vaigiem nevarēja pagriezt, tika vesta regulēt itkā palika vieglāk biki, bet tad sākās citas problēmas- bieži pazuda atgriežšanās, pagriezienā griez un stūre paliek namertvo.
No stāvokļa viedokļa reika netek īpaši nekur nesulo (gar krestiku apakšējo drusk drusk, un viss. Piļņiki veseli, kad bija noņemts stūres pastiprinātāja sūknis, aizspiedu ar pirkstu pagriezu- spiediens ir, bet značit reika ir pārvilkta- jo ko tādu teica arī servisā, ļuftu nav citu problēmu itkā arī nav tikai manā izpratnē pa stingru.
Motors 1.8 PF, hidrauliskais pastiprinātājs, kad būšu garāšā noņemšu ratu atvienošu to reiku un pačekošu, moš amīša atbalstgultnis vainīgs, tāda iespēja arī pastāv.