VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Nobeidzās elektriskais stūres pastiprinātājs [Atrisināts]

Ritošā daļa

Nobeidzās elektriskais stūres pastiprinātājs [Atrisināts]

Piekares, transmisijas problēmas
Reklāma
 

Nobeidzās elektriskais stūres pastiprinātājs [Atrisināts]

Atbildēt Edzja » 2011/Mar/29, 20:51

Steidzami nepieciešams padoms. Lieta tāda, ka atkal nosprāga stūres pastiprinātājs - 3 gadu laikā jau trešais. Piektdien, esot Rīgā, nobeidzās un kā reiz atstāju vāģi pie džeka, kurš tos remontē. Šis saka, ka esot dabūjis mitruma un neesot tur ko taisīt. Mašīna stāv uz pacēlāja un man ātri jāizdomā, ko tad es daru. Ja es pērku šrotā lietotu, tad man tas viss kopā izmaksā 200 - 250 Ls. Par cik domāju braukt vēl kādus 3 - 4 gadus, tad attiecīgi man tas var summēties 600 - 1000 Ls, kas nav maz uz šo vienu sūda mezglu.
Par cik te daudzi džeki ir visu ko sakombinējuši par saprātīgiem cipariem, vai pastāv iespēja pilnībā pāriet uz hidraulisko pastiprinātāju, piemēram, 4.Golfa? Viena daļa ir visas mehāniskās daļas sakombinēšana un otra daļa ir smadzeņu sagrozīšana, lai tām tas elektrosūds vispār aizmirstās. Cik zinu, šrotā golfa reiku un sūkni ar pribambasiem varētu dabūt par 100 - 150 Ls.
Par padomiem jau iepriekš paldies!
Edzja
 
Atbildes: 104
Pievienojies: 2010/Jūn/11, 10:05
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Braucu ar: Škoda Octavia
Dzinējs: 1,9 TDI-PD

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt lauriko » 2011/Mar/29, 20:54

Liekas ka nebūs pie dzinēja vietas kur pielikt to sūkni stipreklim!
Un diez vai derēs stiprinājumi reikai un ja pārtaisa, tad TA nespīd!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt sicc » 2011/Mar/29, 21:03

mk4 ar tāpat birst viņas :roll:
Lietotāja avatars
sicc
 
Atbildes: 4146
Pievienojies: 2005/Dec/04, 23:27
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: E36

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt salvis » 2011/Mar/29, 23:48

A kas par mašīnu?! Atcerieties, uzrakstiet par ko iet runa, lai nav jāzīlē kafijas biezumos!
Atvainojos par :offt: , par problēmu nemāku komentēt.
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW Up!, Deep black
VW Golf Plus, Blaugraphite
Lietotāja avatars
salvis
 
Atbildes: 774
Pievienojies: 2006/Jūn/06, 23:27
Atrašanās vieta: Salaspils
Braucu ar: VW Up!, Deep black
Dzinējs: ir

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt envy » 2011/Mar/30, 0:16

salvis rakstīja:A kas par mašīnu?! Atcerieties, uzrakstiet par ko iet runa, lai nav jāzīlē kafijas biezumos!
Atvainojos par :offt: , par problēmu nemāku komentēt.

nu bet tak profila info ir rakstīts, ka škoda octavia ;)
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt 16vLietotājs » 2011/Mar/30, 0:38

Ko nozīmē dabujis mitrumu? Tie stiprekļi ir praktiski neiznīcināmi.
Tev tur noteikti ir vēl kaut kāda problēma par kuru Tu nezini vai Tev nemāk (vai negrib) kvalificēti izstāstīt.
Ja Tu saki ka tas tuvāko gadu laikā var no Tavas kabatas izvilkt ap 1000 Ls, vai nav vienkāršāk aizbraukt uz kādu Škoda vai VW centru lai puiši normāli apskatās vai tur nav vēl kāds sū... norakts.
Bez tam pērkot oriģinālo detaļu pie dīlera (jā, jā zinu ka dārgi) Tu viņai dabūsi garantiju un ja viņas juks šitā nost Tev viņu vienkārši apmainīs vai atradīs īsto iemeslu Tavai nelaimei.
P.S.
atbildot uz tiešo jautājumu- nē, Mk5 šasijai nevar uzlikt hidraulisko stūres pastiprinātāju.
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Edzja » 2011/Mar/30, 9:05

16vLietotājs rakstīja:Ko nozīmē dabujis mitrumu? Tie stiprekļi ir praktiski neiznīcināmi.
Tev tur noteikti ir vēl kaut kāda problēma par kuru Tu nezini vai Tev nemāk (vai negrib) kvalificēti izstāstīt.
Ja Tu saki ka tas tuvāko gadu laikā var no Tavas kabatas izvilkt ap 1000 Ls, vai nav vienkāršāk aizbraukt uz kādu Škoda vai VW centru lai puiši normāli apskatās vai tur nav vēl kāds sū... norakts.
Bez tam pērkot oriģinālo detaļu pie dīlera (jā, jā zinu ka dārgi) Tu viņai dabūsi garantiju un ja viņas juks šitā nost Tev viņu vienkārši apmainīs vai atradīs īsto iemeslu Tavai nelaimei.
P.S.
atbildot uz tiešo jautājumu- nē, Mk5 šasijai nevar uzlikt hidraulisko stūres pastiprinātāju.

Paldies par profesionālo padomu! Tātad man atkrīt kombinēšanas variants. Nāksies vien pagaidām likt lietotu. Tur jau tā lieta, ka pavisam nesen mašīna arī pabija dīlercentrā, kur profesionāls elektriķis tika galā ar kabeļu šaizēm, kuras aprakstīju arī iepriekš vienā topikā. Izpētija arī visu ap un par stiprekli, par cik arī tas bija atslēdzies. Toreiz palika vien variants - ja nebūs gājējs, tad vaina iekšā.
Pirmais nobeidzās garantijas laika pašās beigās - paspēju. Otrais pagājušogad arī slapjākā gada laikā. Kad pēc tam mājās atjaucu, tad iekšā bija palicis zaļš, tā ka par neiznīcināmību gribu oponēt. Ņemot to vērā toreiz šis tika uzlikts ar pastiprinātu uzmanību, lai visi štekeri būtu kārtīgi blīvi. Jāpiebilst, šis meistars pateica, ka tik netīru viņš vēl nebija redzējis, t.i. vienos dubļos. Viņa ieteikums bija - turpinot šādus braukšanas paradumus, meklēt citu mašīnu... Sāku domāt, kur tad es tik traki braucu? Neko tik ekstrēmu arī nesanāca atcerēties...
Edzja
 
Atbildes: 104
Pievienojies: 2010/Jūn/11, 10:05
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Braucu ar: Škoda Octavia
Dzinējs: 1,9 TDI-PD

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt lauriko » 2011/Mar/30, 10:06

Briesmas ar tiem elektriskajiem sūdiem ir! Nolikts viņš tadā vietā kur vienmēr ir dubļi, vismaz Fabijai viņs ir aiz kreisā paspārņa kur ir īpaši skarbi apstākļi!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
AUTOSTIKLI
www.StikluMeistars.lv
Lietotāja avatars
lauriko
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 5903
Pievienojies: 2007/Jūn/11, 11:38

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt 16vLietotājs » 2011/Mar/30, 13:21

:arrow: Lauriko.
Golfiem u.c. Mk5 šasijas auto tas stipreklis ir uz ``padramņika`jeb priekšējās tilta sijas.Tātad teorētiski vēl dubļainākā vietā nekā Polo/fabia/Ibiza.
:arrow:Topika autoram
Ja esi ja cīnijies arī pa centriem, tad laikam vienīgais ko var ieteikt ir slapjajā un sālītajā sezonā vairāk vai mazāk regulāri mazgāt auto apakšu. Un vēl.Tev kaut kāda aizsargpanna vai aizsargplstmasa zem motora ir?
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Edzja » 2011/Mar/30, 20:03

16vLietotājs rakstīja::arrow: Lauriko.
Golfiem u.c. Mk5 šasijas auto tas stipreklis ir uz ``padramņika`jeb priekšējās tilta sijas.Tātad teorētiski vēl dubļainākā vietā nekā Polo/fabia/Ibiza.
:arrow:Topika autoram
Ja esi ja cīnijies arī pa centriem, tad laikam vienīgais ko var ieteikt ir slapjajā un sālītajā sezonā vairāk vai mazāk regulāri mazgāt auto apakšu. Un vēl.Tev kaut kāda aizsargpanna vai aizsargplstmasa zem motora ir?

Ir oriģinālā aizsargplastmasa. Droši vien ar to nepietiek. Abas pēdējās reizes nojuka tieši slapjajā sezonā. Interesanti, ka šajās dienās nosprāga arī paziņas 5. Golfa stipreklis. Šodien nopirku lietotu pa 180 Ls un atdevu meistaram salikšanai.
Edzja
 
Atbildes: 104
Pievienojies: 2010/Jūn/11, 10:05
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Braucu ar: Škoda Octavia
Dzinējs: 1,9 TDI-PD

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt mist » 2011/Mar/30, 20:11

Par to nesprāgšanu varētu oponēt! Pazīstu vairākus cilvēkus kam nospgrāga tas elktrostipreklis, vienam škoda vienam touran, vienam 5 golfs.
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Edzja » 2011/Mar/30, 21:16

mist rakstīja:Par to nesprāgšanu varētu oponēt! Pazīstu vairākus cilvēkus kam nospgrāga tas elktrostipreklis, vienam škoda vienam touran, vienam 5 golfs.

Es vēl zinu vienu Vektru ar elektrohidraulisko un, ja nemaldos, arī Citronu.
Bet ko darīt? Vai var kaut kā to sūdu kārtīgi iepakot un aizsargāt?
Edzja
 
Atbildes: 104
Pievienojies: 2010/Jūn/11, 10:05
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Braucu ar: Škoda Octavia
Dzinējs: 1,9 TDI-PD

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Edzja » 2011/Apr/05, 10:03

Sveiki! Pie šīs pašas problēmas paturpināšu par savu cīņu ar elektriskajiem stiprekļiem. Saliekot kopā visus faktorus un vērojumus, sāk iezīmēties nedaudz skaidrāka aina.
Pielikumā ievietoju dažas bildes.
Šie abi ir no manas kolekcijas. Pats pirmais gan palika centrā. Vēl sanāca papētīt arī nesen nosprāgušo no 67 t.km. noskrējuša 5.golfa. Ja labi ieskatās, šie ir diezgan dubļaini. It kā jau nothing special, ja vien nebūtu "sadzērušies" ūdeni, kas skaidri redzams 2. bildē. No pēdējā noņemtā vēl izlēju ūdeni, kas bija mikroshēmu nodalījumā. Jaucot un laužot visu vaļā, meklēju vietas, kur varēja tikt ūdens iekšā. Šķiet, visas plastmasas un citas daļas ir perfekti hermētiskas. Arī no iekšpuses, kur korpusā ieiet štekeru spailes, viss aizliets ar mīkstu mastiku. It kā visam vajadzētu būt ok, jo, piemēram, saimniecībā izmantojamie ūdens sūkņi gadiem stāv iegremdēti ūdenī un nekas.
Taču ir kāda nianse - stipreklim kreisajā pusē redzamais vārstiņš, kuram agrāk nemaz nepievērsu uzmanību. Pagaidām vienīgais loģiskais mitruma ceļš ir tieši caur šo vārstiņu. Ja skatāmies 3. bildē, tad var redzēt vārstiņa vidū apdriskātu, cauru, baltu materiālu (tipa polietetilēns). Kāda šim vārstiņam nozīme un kādam tam jābūt, to var būt kāds zinās labāk. Es pagaidām citu izskaidrojumu neatrodu, jo visu man zināmo stiprekļu bojāejas cēlonis ir tieši ūdens mikroshēmu - kontaktu nodalījumā.
Kāpēc man aizgāja pa vienam katru gadu? Tur laikam vismaz 50% būs mani braukšanas paradumi. Jāsaka - nu nebraucu es lēni un peļķēm arī nepievērsu nekādu dižo uzmanību līdz šim. Vēl kas ir svarīgi - aizsargpanna. Kad mašīnu nopirku, tad tā bija tāda pussadriskāta. Biju pat uz kādu laiku to noņēmis nost un tad atremontēju - piekniedēju skārdu, nostiprināju, taču paveicu arī vienu "gudrību". Lai nevajadzētu pie eļļas maiņas katru reizi to ņemt nost, izgriezu caurumu tieši zem kartera skrūves. Tagad domāju, ka arī tas deva savu artavu ātrākai ūdens savākšanai. Vēl arī šajās ziemās paforsēju kupenas uz priekšu un atpakaļ, kas gan jau arī piedzina visas brīvās vietas ar sniegu.
It kā jau stipreklis ir pārklāts ar skārda aizsargu, taču ar to nepietiek.
Bet ko darīt? Es nopirku šrotā oriģinālo paaugstinātā klīrensa Oktāviju metāla pannu, tad noskatīju vietas, kur vēl varu pastiprināt aizsardzību no dubļiem un sniega. Bet nopietni apsveru arī domu tā vārstiņa vietā hermētiski piestiprināt vai pielīmēt kaut kādu trubiņu, kuru uzvilkt līdz motortelpai (tipa skurstenis), lai maksimāli izslēgtu ūdens piekļuvi šajā sistēmā.
Kad būšu to izpētījis un paveicis, ko domāju izdarīt šonedēļ, tad noteikti uzrakstīšu. Pagaidām šķiet, ka bijusi taisnība tiem foruma biedriem, kuru viedoklis bija par kādu apslēptu, nepamanītu knifu.
Edzja
 
Atbildes: 104
Pievienojies: 2010/Jūn/11, 10:05
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Braucu ar: Škoda Octavia
Dzinējs: 1,9 TDI-PD

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt arc » 2011/Apr/06, 8:43

Tas baltais ir filtrs pret smiltīm,gružiem. Nedomāju ka pa to ielīst tik daudz mitruma cik vajag lai tā viss sapūtu. Bez ventilācijas(kas satur to filtru) sistēmas tur neiztikt, bet mitrums rodas dēļ temperatūras starpības (līdzīgi kā lampas no iekšas aizsvīst). Ko tur var darīt - papildus ventilāciju un zemākajā punktā noteku?
arc
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2010/Nov/03, 8:17

Re: Nepieciešams padoms par elektrisko stūres pastiprinātāju

Atbildēt Edzja » 2011/Apr/06, 9:59

arc rakstīja:Tas baltais ir filtrs pret smiltīm,gružiem. Nedomāju ka pa to ielīst tik daudz mitruma cik vajag lai tā viss sapūtu. Bez ventilācijas(kas satur to filtru) sistēmas tur neiztikt, bet mitrums rodas dēļ temperatūras starpības (līdzīgi kā lampas no iekšas aizsvīst). Ko tur var darīt - papildus ventilāciju un zemākajā punktā noteku?

Nu jā. Tas varētu būt tāds kā filtrs, bet interesanti, kāpēc tik izpluinīts? Cilvēks viņu nav bakstījis. Par to T starpību gan negribēšu piekrist, jo no šoreiz noņemtā izlēju salīdzinoši krietnu daudzumu ūdens (tas zaļais - sapuvušais bildē ir no pagājušā gada). Kāpēc tad visiem, kurus es zinu, kā arī pašam tie nobeidzas tieši slapjajā gada laikā? Gan jau tur nedaudz bija iekrājies iepriekš, bet šis ūdens daudzums pielika punktu.
Jau izdomāju, ka ielikšu tajā vārsta (filtra) caurumā uz līmes un hermētiķa logu apskalošanas trubiņu, kuru izvilkšu uz motortelpu tā, lai nekas to nespētu traumēt un pieliet. Varbūt arī par to noteci no zemākā punkta nav peļama doma, tikai, nekādā gadījumā atklātu uz leju. Piemēram, iepūšot ventilācijas trubā, iznāk pa noteces, ja tur kas iekrājies - nu kaut kā tā.
Varbūt vēl kāds var iekomentēt kādu domu graudu vai viedokli? Galu galā, ne jau man vienam viņi bojājas.
Edzja
 
Atbildes: 104
Pievienojies: 2010/Jūn/11, 10:05
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Braucu ar: Škoda Octavia
Dzinējs: 1,9 TDI-PD

Nākošais

Atgriezties uz Ritošā daļa

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi