16vLietotājs rakstīja::lol: Vienā vārdā :SARKANO.
Fancy taisnība par to oriģinālo numuru.
Piedevām tāda īsta jēga nav. Labas firmas ATF`u un miers.
Teorētiski pastiprinātāja darbību uzlabo biezākas/blīvākas eļļas , bet tas nepatīk blīvslēgiem.
Un tā kā ATF`s pārsvarā nāk tikai ar vienu iespējamo biezumu/blīvumu tad lielas izvēles Tev nav.
P.S.
es kādu laiku eksperimentēju ar DSG kārbas eļļu pastiprinātājā- efekts jau labs, stūre griežas stipri vieglāk, taču tā eļļa ir dikti agresīva attiecībā pret pastiprinātāja gumijas detaļām
Turbo rakstīja:16vLietotājs rakstīja::lol: Vienā vārdā :SARKANO.
Fancy taisnība par to oriģinālo numuru.
Piedevām tāda īsta jēga nav. Labas firmas ATF`u un miers.
Teorētiski pastiprinātāja darbību uzlabo biezākas/blīvākas eļļas , bet tas nepatīk blīvslēgiem.
Un tā kā ATF`s pārsvarā nāk tikai ar vienu iespējamo biezumu/blīvumu tad lielas izvēles Tev nav.
P.S.
es kādu laiku eksperimentēju ar DSG kārbas eļļu pastiprinātājā- efekts jau labs, stūre griežas stipri vieglāk, taču tā eļļa ir dikti agresīva attiecībā pret pastiprinātāja gumijas detaļām
Audi/VW manuprāt lieto TIKAI zaļo eļļu stūres pastiprinātājam. Pat korķis ir zaļš
Turbo rakstīja:16vLietotājs rakstīja::lol: Vienā vārdā :SARKANO.
Fancy taisnība par to oriģinālo numuru.
Piedevām tāda īsta jēga nav. Labas firmas ATF`u un miers.
Teorētiski pastiprinātāja darbību uzlabo biezākas/blīvākas eļļas , bet tas nepatīk blīvslēgiem.
Un tā kā ATF`s pārsvarā nāk tikai ar vienu iespējamo biezumu/blīvumu tad lielas izvēles Tev nav.
P.S.
es kādu laiku eksperimentēju ar DSG kārbas eļļu pastiprinātājā- efekts jau labs, stūre griežas stipri vieglāk, taču tā eļļa ir dikti agresīva attiecībā pret pastiprinātāja gumijas detaļām
Audi/VW manuprāt lieto TIKAI zaļo eļļu stūres pastiprinātājam. Pat korķis ir zaļš
Fancy rakstīja:Turbo rakstīja:16vLietotājs rakstīja::lol: Vienā vārdā :SARKANO.
Fancy taisnība par to oriģinālo numuru.
Piedevām tāda īsta jēga nav. Labas firmas ATF`u un miers.
Teorētiski pastiprinātāja darbību uzlabo biezākas/blīvākas eļļas , bet tas nepatīk blīvslēgiem.
Un tā kā ATF`s pārsvarā nāk tikai ar vienu iespējamo biezumu/blīvumu tad lielas izvēles Tev nav.
P.S.
es kādu laiku eksperimentēju ar DSG kārbas eļļu pastiprinātājā- efekts jau labs, stūre griežas stipri vieglāk, taču tā eļļa ir dikti agresīva attiecībā pret pastiprinātāja gumijas detaļām
Audi/VW manuprāt lieto TIKAI zaļo eļļu stūres pastiprinātājam. Pat korķis ir zaļš
man MK2 bija sarkanā
Turbo rakstīja:Fancy rakstīja:Turbo rakstīja:16vLietotājs rakstīja::lol: Vienā vārdā :SARKANO.
Fancy taisnība par to oriģinālo numuru.
Piedevām tāda īsta jēga nav. Labas firmas ATF`u un miers.
Teorētiski pastiprinātāja darbību uzlabo biezākas/blīvākas eļļas , bet tas nepatīk blīvslēgiem.
Un tā kā ATF`s pārsvarā nāk tikai ar vienu iespējamo biezumu/blīvumu tad lielas izvēles Tev nav.
P.S.
es kādu laiku eksperimentēju ar DSG kārbas eļļu pastiprinātājā- efekts jau labs, stūre griežas stipri vieglāk, taču tā eļļa ir dikti agresīva attiecībā pret pastiprinātāja gumijas detaļām
Audi/VW manuprāt lieto TIKAI zaļo eļļu stūres pastiprinātājam. Pat korķis ir zaļš
man MK2 bija sarkanā
karoč ta jāskatās pēc korķa- vecajiem modeļiem sarkans korķis-sarkana eļļa, jaunākiem zaļa.
Es ar gribu nomainīt, vienā servī gribēja iesmērēt sarkanu, bet cik biju dzirdējis,tad man vajag zaļu, kādas vinām starpības, nav ne jausmas.
16vLietotājs rakstīja:Var mainīt no sarkanās uz zaļo un otrādi, bet tad visa sistēma jāskalo, jāmazgā.
Tās eļļas kopā nesadzīvo.
P.S.
mk1, mk2 un pavisam nedaudzi mk3 ir ar sarkano ATF `u
pārējie ir jau zaļi
un jaunie ir vispār bez eļļas
P.P.S.
Fancy
Ja korķis melns, tad pienācis laiks mainīt eļļu. Tā ir īpašā uz eļļas kvalitāti jūtīgā plastmasa, kas nomelnē ja eļļa zaudē savas pamatīpašības.