agnisMK1 rakstīja:
Un to sviru kas atzimeta ar bultinam, ieteiktu atceretis uzlikt atpakal pareizi nevis otradi!
Ir nacies labot tadu masinu kurai bija uzlikta otradi un del ta TA lika mainit gan to lielo gan mazo sviru, jo viens otru grauzusas!
mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!
Turbo rakstīja:mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!
atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.
mist rakstīja:Turbo rakstīja:mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!
atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.
Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!
Turbo rakstīja:mist rakstīja:Turbo rakstīja:mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!
atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.
Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!
a kas izmainās kad tu to atsperi saspied, kādēļ tas jādara?
Būs interesanti un praktiski vel sarežģītāk kad gribēsi to skrūvi uz otru pusi iznemt, nočakarēsi 4x vairāk laika, nekā vnk noņemot to stoiku, kas prasa pecīzi 5min darba.
Vot šitas viss ir dzirdēts, ka lai ie....istu 3 liekas skrūves atskrūvēt,nočakarē atlikušo dienu domādams kā lai izdara savādāk nekā tas jādara.
mist rakstīja:Turbo rakstīja:mist rakstīja:Turbo rakstīja:mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!
atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.
Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!
a kas izmainās kad tu to atsperi saspied, kādēļ tas jādara?
Būs interesanti un praktiski vel sarežģītāk kad gribēsi to skrūvi uz otru pusi iznemt, nočakarēsi 4x vairāk laika, nekā vnk noņemot to stoiku, kas prasa pecīzi 5min darba.
Vot šitas viss ir dzirdēts, ka lai ie....istu 3 liekas skrūves atskrūvēt,nočakarē atlikušo dienu domādams kā lai izdara savādāk nekā tas jādara.
Ja to skrūvi apliek otrādi tad vispār nav jāskrūvē tās trīs skrūves no virsbūves, līdz ar to šito skrūvi var izņemt gar atsperu malu ārā, a otrādi spārns traucē, un nomainīt ķegu nevajadzēja pat riteni noņemt, jo tā bukse pēc tam jāpievelk kad mašīna uz riteņiem nolaista! Pēdējo šito lemforder ķegu mainīju pirms 60 000, pēc trim dienām apskate, kaut kas jau tur grabinās...
mist rakstīja:Turbo rakstīja:mist rakstīja:Turbo rakstīja:mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!
atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.
Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!
a kas izmainās kad tu to atsperi saspied, kādēļ tas jādara?
Būs interesanti un praktiski vel sarežģītāk kad gribēsi to skrūvi uz otru pusi iznemt, nočakarēsi 4x vairāk laika, nekā vnk noņemot to stoiku, kas prasa pecīzi 5min darba.
Vot šitas viss ir dzirdēts, ka lai ie....istu 3 liekas skrūves atskrūvēt,nočakarē atlikušo dienu domādams kā lai izdara savādāk nekā tas jādara.
Ja to skrūvi apliek otrādi tad vispār nav jāskrūvē tās trīs skrūves no virsbūves, līdz ar to šito skrūvi var izņemt gar atsperu malu ārā, a otrādi spārns traucē, un nomainīt ķegu nevajadzēja pat riteni noņemt, jo tā bukse pēc tam jāpievelk kad mašīna uz riteņiem nolaista! Pēdējo šito lemforder ķegu mainīju pirms 60 000, pēc trim dienām apskate, kaut kas jau tur grabinās...
Turbo rakstīja:mist rakstīja:Turbo rakstīja:mist rakstīja:Turbo rakstīja:mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!
atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.
Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!
a kas izmainās kad tu to atsperi saspied, kādēļ tas jādara?
Būs interesanti un praktiski vel sarežģītāk kad gribēsi to skrūvi uz otru pusi iznemt, nočakarēsi 4x vairāk laika, nekā vnk noņemot to stoiku, kas prasa pecīzi 5min darba.
Vot šitas viss ir dzirdēts, ka lai ie....istu 3 liekas skrūves atskrūvēt,nočakarē atlikušo dienu domādams kā lai izdara savādāk nekā tas jādara.
Ja to skrūvi apliek otrādi tad vispār nav jāskrūvē tās trīs skrūves no virsbūves, līdz ar to šito skrūvi var izņemt gar atsperu malu ārā, a otrādi spārns traucē, un nomainīt ķegu nevajadzēja pat riteni noņemt, jo tā bukse pēc tam jāpievelk kad mašīna uz riteņiem nolaista! Pēdējo šito lemforder ķegu mainīju pirms 60 000, pēc trim dienām apskate, kaut kas jau tur grabinās...
, kā tu nenonemot nost riteni pievelki to buksi. Tur ir jābūt jāņtārpiņam ai iesprauktos starp riepu un spārnu kad nolaista no dankrata, kur nu vel instrumentus iebāzt.
Skruvi protams ka var likt otrādi, tam nav nekādas nozīmes, bet par to ārādabūšanu, nu nez, tur atspere priekšā. Nafig tadu čakarēšanos.
Turbo Tev ar koka blukiem un domkratiem nav iespeejas kaadas ir uz paceelaaja un nevajag pat saliidzinaat,par to laiku kameer tu cakaree divas sviras ,,var samainiit visas uz paceelaaja:)ir 100 un viena iespaaja ar paceelaaju,ka tu pat iedomaaties nevari:)