VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - B5 sviru maiņa

Ritošā daļa

B5 sviru maiņa

Piekares, transmisijas problēmas
Reklāma
 

Atbildēt agnisMK1 » 2010/Apr/27, 15:55

Attēls
Un to sviru kas atzimeta ar bultinam, ieteiktu atceretis uzlikt atpakal pareizi nevis otradi! :wink:
Ir nacies labot tadu masinu kurai bija uzlikta otradi un del ta TA lika mainit gan to lielo gan mazo sviru, jo viens otru grauzusas! :D
Lietotāja avatars
agnisMK1
 
Atbildes: 254
Pievienojies: 2010/Jan/28, 17:32
Atrašanās vieta: Ventspils

Atbildēt Turbo » 2010/Apr/27, 19:56

agnisMK1 rakstīja:Attēls
Un to sviru kas atzimeta ar bultinam, ieteiktu atceretis uzlikt atpakal pareizi nevis otradi! :wink:
Ir nacies labot tadu masinu kurai bija uzlikta otradi un del ta TA lika mainit gan to lielo gan mazo sviru, jo viens otru grauzusas! :D


mainot augšas sviras, šis stabilizators nav jāaiztiek.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt Turbo » 2010/Apr/27, 19:59

mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!


atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt mist » 2010/Apr/27, 20:30

Turbo rakstīja:
mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!


atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.

Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Atbildēt Turbo » 2010/Apr/27, 22:12

mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!


atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.

Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!


a kas izmainās kad tu to atsperi saspied, kādēļ tas jādara?
Būs interesanti un praktiski vel sarežģītāk kad gribēsi to skrūvi uz otru pusi iznemt, nočakarēsi 4x vairāk laika, nekā vnk nonemot to stoiku, kas prasa pecīzi 5min darba.
Vot šitas viss ir dzirdēts, ka lai ie....istu 3 liekas skrūves atskrūvēt,nočakarē atlikušo dienu domādams kā lai izdara savadāk nekā tas jādara.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt mist » 2010/Apr/28, 14:29

Turbo rakstīja:
mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!


atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.

Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!


a kas izmainās kad tu to atsperi saspied, kādēļ tas jādara?
Būs interesanti un praktiski vel sarežģītāk kad gribēsi to skrūvi uz otru pusi iznemt, nočakarēsi 4x vairāk laika, nekā vnk noņemot to stoiku, kas prasa pecīzi 5min darba.
Vot šitas viss ir dzirdēts, ka lai ie....istu 3 liekas skrūves atskrūvēt,nočakarē atlikušo dienu domādams kā lai izdara savādāk nekā tas jādara.


Ja to skrūvi apliek otrādi tad vispār nav jāskrūvē tās trīs skrūves no virsbūves, līdz ar to šito skrūvi var izņemt gar atsperu malu ārā, a otrādi spārns traucē, un nomainīt ķegu nevajadzēja pat riteni noņemt, jo tā bukse pēc tam jāpievelk kad mašīna uz riteņiem nolaista! Pēdējo šito lemforder ķegu mainīju pirms 60 000, pēc trim dienām apskate, kaut kas jau tur grabinās...
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Atbildēt ajms » 2010/Apr/28, 15:58

mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!


atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.

Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!


a kas izmainās kad tu to atsperi saspied, kādēļ tas jādara?
Būs interesanti un praktiski vel sarežģītāk kad gribēsi to skrūvi uz otru pusi iznemt, nočakarēsi 4x vairāk laika, nekā vnk noņemot to stoiku, kas prasa pecīzi 5min darba.
Vot šitas viss ir dzirdēts, ka lai ie....istu 3 liekas skrūves atskrūvēt,nočakarē atlikušo dienu domādams kā lai izdara savādāk nekā tas jādara.


Ja to skrūvi apliek otrādi tad vispār nav jāskrūvē tās trīs skrūves no virsbūves, līdz ar to šito skrūvi var izņemt gar atsperu malu ārā, a otrādi spārns traucē, un nomainīt ķegu nevajadzēja pat riteni noņemt, jo tā bukse pēc tam jāpievelk kad mašīna uz riteņiem nolaista! Pēdējo šito lemforder ķegu mainīju pirms 60 000, pēc trim dienām apskate, kaut kas jau tur grabinās...

jaa to skruuvi var likt otraadi .ir likta.un jaucot ,arii redzeeta otraadi
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt Turbo » 2010/Apr/28, 19:33

mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!


atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.

Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!


a kas izmainās kad tu to atsperi saspied, kādēļ tas jādara?
Būs interesanti un praktiski vel sarežģītāk kad gribēsi to skrūvi uz otru pusi iznemt, nočakarēsi 4x vairāk laika, nekā vnk noņemot to stoiku, kas prasa pecīzi 5min darba.
Vot šitas viss ir dzirdēts, ka lai ie....istu 3 liekas skrūves atskrūvēt,nočakarē atlikušo dienu domādams kā lai izdara savādāk nekā tas jādara.


Ja to skrūvi apliek otrādi tad vispār nav jāskrūvē tās trīs skrūves no virsbūves, līdz ar to šito skrūvi var izņemt gar atsperu malu ārā, a otrādi spārns traucē, un nomainīt ķegu nevajadzēja pat riteni noņemt, jo tā bukse pēc tam jāpievelk kad mašīna uz riteņiem nolaista! Pēdējo šito lemforder ķegu mainīju pirms 60 000, pēc trim dienām apskate, kaut kas jau tur grabinās...


:-k , kā tu nenonemot nost riteni pievelki to buksi. Tur ir jābūt jāņtārpiņam ai iesprauktos starp riepu un spārnu kad nolaista no dankrata, kur nu vel instrumentus iebāzt.
Skruvi protams ka var likt otrādi, tam nav nekādas nozīmes, bet par to ārādabūšanu, nu nez, tur atspere priekšā. Nafig tadu čakarēšanos.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt ajms » 2010/Apr/29, 5:32

Turbo rakstīja:
mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
mist rakstīja:
Turbo rakstīja:
mist rakstīja:Piebildīšu, ja to bukses skrūvi liek ar uzgriezni uz otru pusi tad pēc tam nevajadzēt saspiest atsperi un ņemt ārā, jo tad to skrūvi brīvi var izņemt pat mašīnai uz riteņiem stāvot!!!


atspere nav jāsaspiež, vina tādā stāvoklī kā ir arī nonāk nost un paliek.
To skrūvi arī liekot uz otru pusi ārā iznemt nav iespējams, nenoņemot amortizatora stoiku.

Ir iespējams, pārbaudīc! 2001.g B5.5, man gan pirmajā reizē tā atspere bija jāsaspiež nedaudz gan!


a kas izmainās kad tu to atsperi saspied, kādēļ tas jādara?
Būs interesanti un praktiski vel sarežģītāk kad gribēsi to skrūvi uz otru pusi iznemt, nočakarēsi 4x vairāk laika, nekā vnk noņemot to stoiku, kas prasa pecīzi 5min darba.
Vot šitas viss ir dzirdēts, ka lai ie....istu 3 liekas skrūves atskrūvēt,nočakarē atlikušo dienu domādams kā lai izdara savādāk nekā tas jādara.


Ja to skrūvi apliek otrādi tad vispār nav jāskrūvē tās trīs skrūves no virsbūves, līdz ar to šito skrūvi var izņemt gar atsperu malu ārā, a otrādi spārns traucē, un nomainīt ķegu nevajadzēja pat riteni noņemt, jo tā bukse pēc tam jāpievelk kad mašīna uz riteņiem nolaista! Pēdējo šito lemforder ķegu mainīju pirms 60 000, pēc trim dienām apskate, kaut kas jau tur grabinās...


:-k , kā tu nenonemot nost riteni pievelki to buksi. Tur ir jābūt jāņtārpiņam ai iesprauktos starp riepu un spārnu kad nolaista no dankrata, kur nu vel instrumentus iebāzt.
Skruvi protams ka var likt otrādi, tam nav nekādas nozīmes, bet par to ārādabūšanu, nu nez, tur atspere priekšā. Nafig tadu čakarēšanos.

Turbo :arrow: Tev ar koka blukiem un domkratiem nav iespeejas kaadas ir uz paceelaaja un nevajag pat saliidzinaat,par to laiku kameer tu cakaree divas sviras ,,var samainiit visas uz paceelaaja:)ir 100 un viena iespaaja ar paceelaaju,ka tu pat iedomaaties nevari:)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt Turbo » 2010/Apr/29, 9:23

Turbo :arrow: Tev ar koka blukiem un domkratiem nav iespeejas kaadas ir uz paceelaaja un nevajag pat saliidzinaat,par to laiku kameer tu cakaree divas sviras ,,var samainiit visas uz paceelaaja:)ir 100 un viena iespaaja ar paceelaaju,ka tu pat iedomaaties nevari:)


tu laikam nesaprati par ko tur postēju, tur neiet runa par pacēlāju.
Čalis saka ka pievelk buksi kad mašīna nolaista miera stājā uz RITEŅIEM . Kads sakars ar pacēlāju.

P.S. Vienīgais kas ir stipri ērtāk ar pacēlāju mainot sviras ir ka abas puses reizē paceļas,un var stāvēt stāvus nevis ložņāt pa zemi uz ceļeim, a man po, es vel jauns esmu :lol: . Un es ta parekināju, ka ja nesteidzoties un nenormali pedantiski visu darot, visu tīrot un pucējot un smērējot ,visu piekari varetu nomainit ~apm 2h , uz tiem pasiem koka blukiem :lol: . Darba tur tiesām maz, ja jāmaina visas,jo skrūves jau tapat tiek atskrūvētas.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt ajms » 2010/Apr/29, 13:33

padomaa kaads sakars...
tev vnkaarssi ir cita domaasana,,tu uz blukiem to dari,,,
ar paceelaaju ir iespeejas ka tur nekas nav jaaspiezz un jacakareejaas,,,apliek skruuvi otraadi un tiek viss atvieglots naakamo reizi,,p[a to text kaa vnkaarsaak,,,sen tas izdomaats jau...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt Turbo » 2010/Apr/29, 14:41

nekad, nekur nav bijusi atspere jāsaspiež! Nav jāčakarējas ne uz dankrata ne pacelaja, tam nav starpība.Un ne par to ir runa!
Atkal tu negribi saprast jautājumu!

KĀ VAR AR UZLIKTU RITENI, KAS NOLAIST NO PACĒLĀJA PIEVILKT BUKSI, JA TUR PAT INSTRUMENTUS IEBĀZT NEVAR STARP RITENI UN ARKU NOLAISTĀ STĀVOKLĪ???

koka bluķīti izmantoju tikai lai nolaistu miera stājā uz brīdi kad pievilku buksi, es nezinu ko tu tur liec, Iglitā piemeram ir matala plaksne, tam tak nav starpība.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt playwriter » 2010/Apr/29, 15:14

mierīgi kaķīši...
izjaut var ar autogēnu, saskrūvēt ar taisnām rokām un pareizajiem instrumentiem.
playwriter
 
Atbildes: 545
Pievienojies: 2009/Sep/05, 21:14
Braucu ar: .

Atbildēt ajms » 2010/Apr/30, 0:09

man nekas nav jasaprot,,man ir pilniigi skaidrs viss:)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt Alien » 2010/Apr/30, 0:18

nezinu ar kādām inženierzinātnēm jūs te nodarbojās??? :shock: :shock: :shock:
skrūvēju visu kā ir oriģināli paredzēts un nav nekādu problēmu
tas ka jāatskrūvē 2 liekas skrūves nesadārdzina darba procesu
procesu parasti sadārdzina kāds LOSIS kas ir augšējām svirām garo skrūvi otrādi iedzinis un nav iesmērējis :evil:
kā man gudri cilvēki mācija-nevajag nodarboties ar inženieru darbu ja tu neesi tāds
par sporta auto te nav stāsts (un ir vēl daži izņēmumi, kur var ātri un ērti uztaisīt vienkāršāk)
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Ritošā daļa

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi