Fancy rakstīja:Ir problēma ar tomātkārbu.
Slēdzoties 2ajā robā tas notiek ar baigo aizturi, motors uzceļ apgriezienus un ar cirtienu iemet robā. Aukstam tikai berot grīdā, siltam 97% gadījumos arī, ja spiež ladeni gāzes pedāli.
Braucot ar sniega režīmu viss kārtībā
MB V230 97'
Mudvayne rakstīja:Fancy rakstīja:Ir problēma ar tomātkārbu.
Slēdzoties 2ajā robā tas notiek ar baigo aizturi, motors uzceļ apgriezienus un ar cirtienu iemet robā. Aukstam tikai berot grīdā, siltam 97% gadījumos arī, ja spiež ladeni gāzes pedāli.
Braucot ar sniega režīmu viss kārtībā
MB V230 97'
1.kārbas eļļas līmenis jāpārbauda.
2.sniega režīmā kārba slēdzas sākot no 2. roba
Fancy rakstīja:Mudvayne rakstīja:Fancy rakstīja:Ir problēma ar tomātkārbu.
Slēdzoties 2ajā robā tas notiek ar baigo aizturi, motors uzceļ apgriezienus un ar cirtienu iemet robā. Aukstam tikai berot grīdā, siltam 97% gadījumos arī, ja spiež ladeni gāzes pedāli.
Braucot ar sniega režīmu viss kārtībā
MB V230 97'
1.kārbas eļļas līmenis jāpārbauda.
2.sniega režīmā kārba slēdzas sākot no 2. roba
līmenis ir
Vai teorētiski netīra eļļa varētu būt par iemeslu?
Ar šo eļļu ir nobrauki 4000km, bet iepriekš nebija mainīta bez maz vai nekad, radās doma, vai uzceļot augšā visus mēslus, eļļa vairs nepilda savas f-cijas...
Fancy rakstīja:Šodien saņemtas ziņas no servisa. Esot bijuši sajūga diski nosviluši (pat 10k km nav nobraukti no iepriekšējās maiņas), bet saliekot kopā vienalga neiet. Tipa dzinēja vadības bloks ''neredzot'' kārbu, tāpēc nekas nestrādājot... Esot jāmaina kārbas kompis.
Dīvaini ir tas, ka auksts viņš uz priekšu iet...
Ir kaut kas šitāds dzirdēts? Protams, ka serviss naudu atgriezt negrib, tāpēc pastāv, ka kompis jāmaina
Fancy rakstīja:diemžēl šis kompis maksājot 350Ls, vai kas tāds...
ajms rakstīja:Fancy rakstīja:diemžēl šis kompis maksājot 350Ls, vai kas tāds...
Lietotu nav?
envy rakstīja:ebay it