VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Viss par 2.5tdi v6

Dzinējs

Viss par 2.5tdi v6

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Atbildēt Lord » 2006/Nov/23, 0:05

imants rakstīja:
Lord rakstīja:Nu izlasiju, ko esat sarakstījuši... sapratu, ka 2.5TDI V6 ir sūds, bet kapēc, to tā arī neviens nepateica :roll:

pamatojiet... un visvairāk jau man gribētos dzirdēt konkrētas lietas no inc... jo runas, ka biži lūzt, ka dārgi maksā remots utt., utt. nav arguments, lai nosauktu dzinēju par sūdīgu... man čoms ar tādu braukāja 4 gadus un tik vien bija kā eļļas mainīja un saļaru bākā lēja :dontknow: un vēl no veselas kaudzes cilvēku esmu dzirdējis, ka esot ļoti apmierināti :roll:

Tu gribi teikt, ka remontizmaksas šim motoram nav pietiekošs arguments?


NAV! par komfortu un baudi ir jāmaksā... un ar A6 nepienākās braukt trūcīgiem ļautiņiem :roll:
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt Lord » 2006/Nov/23, 0:06

Alien rakstīja:
Lord rakstīja:jāremontē ir visas mašīnas... bet nu PAMATOJIET kaēc tas V6 ir slikts :?:

parasti automobiiljiem peec 300k nebeidzas sadalenes


konkrētajam autiņam ar kuru es braukāju reālais noskrājiens bija pāri pa 700t km :ups: :oops: uz tabulas laikam bija 210+ t km :-^
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt Alien » 2006/Nov/23, 0:17

Lord rakstīja:
imants rakstīja:
Lord rakstīja:Nu izlasiju, ko esat sarakstījuši... sapratu, ka 2.5TDI V6 ir sūds, bet kapēc, to tā arī neviens nepateica :roll:

pamatojiet... un visvairāk jau man gribētos dzirdēt konkrētas lietas no inc... jo runas, ka biži lūzt, ka dārgi maksā remots utt., utt. nav arguments, lai nosauktu dzinēju par sūdīgu... man čoms ar tādu braukāja 4 gadus un tik vien bija kā eļļas mainīja un saļaru bākā lēja :dontknow: un vēl no veselas kaudzes cilvēku esmu dzirdējis, ka esot ļoti apmierināti :roll:

Tu gribi teikt, ka remontizmaksas šim motoram nav pietiekošs arguments?


NAV! par komfortu un baudi ir jāmaksā... un ar A6 nepienākās braukt trūcīgiem ļautiņiem :roll:

A6 taapat kaa A8 suukaa nejeegaa
nafig man taadu auto ja aizmuguree nav kur santiimam nokrist
nerunaasim nemaz par kaaju novietoshanu
ja man gribaas kupeju tad es labaak peerk Corrado nevis 4 durvju kupeju A6 vai A8 izskataa
tas pac attiecas uz BMW iznjemot garaas versijas
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Atbildēt Lord » 2006/Nov/23, 0:19

Alien rakstīja:
Lord rakstīja:
imants rakstīja:
Lord rakstīja:Nu izlasiju, ko esat sarakstījuši... sapratu, ka 2.5TDI V6 ir sūds, bet kapēc, to tā arī neviens nepateica :roll:

pamatojiet... un visvairāk jau man gribētos dzirdēt konkrētas lietas no inc... jo runas, ka biži lūzt, ka dārgi maksā remots utt., utt. nav arguments, lai nosauktu dzinēju par sūdīgu... man čoms ar tādu braukāja 4 gadus un tik vien bija kā eļļas mainīja un saļaru bākā lēja :dontknow: un vēl no veselas kaudzes cilvēku esmu dzirdējis, ka esot ļoti apmierināti :roll:

Tu gribi teikt, ka remontizmaksas šim motoram nav pietiekošs arguments?


NAV! par komfortu un baudi ir jāmaksā... un ar A6 nepienākās braukt trūcīgiem ļautiņiem :roll:

A6 taapat kaa A8 suukaa nejeegaa
nafig man taadu auto ja aizmuguree nav kur santiimam nokrist
nerunaasim nemaz par kaaju novietoshanu
ja man gribaas kupeju tad es labaak peerk Corrado nevis 4 durvju kupeju A6 vai A8 izskataa
tas pac attiecas uz BMW iznjemot garaas versijas


tyr arī es tev piekrītu :agree: bet par motoru, gan gribu zināt kapēc viņš ir slikts :-k
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt jurigors » 2006/Nov/23, 0:29

tik tiešām neviens mans klients,kuram ir v6 2,5 tdi neko labu par to nav teicis.
Lietotāja avatars
jurigors
 
Atbildes: 388
Pievienojies: 2006/Mar/05, 1:44
Atrašanās vieta: cēsis

Atbildēt Lord » 2006/Nov/23, 0:29

jurigors rakstīja:tik tiešām neviens mans klients,kuram ir v6 2,5 tdi neko labu par to nav teicis.


bet kas ir tas sliktais?
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt Storms » 2006/Nov/23, 0:36

Mghaahahaha... Zakļiņilo. #-o ](*,) Kāpēc sūds ir sūdīgs? :suic:
Grāmatvedība, nodokļu optimizācija un konsultācijas. IT risināumi. Forex. storms[at]mansmaks.lv
Lietotāja avatars
Storms
 
Atbildes: 12858
Pievienojies: 2004/Mai/15, 13:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B3
Dzinējs: 2E

Atbildēt Lord » 2006/Nov/23, 0:37

Storms rakstīja:Mghaahahaha... Zakļiņilo. #-o ](*,) Kāpēc sūds ir sūdīgs? :suic:


un kapēc šuds par dārgu naudu ir sūds?
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt inc » 2006/Nov/23, 0:44

1) Pie 150 000 noskrējiena nodilst sadalenes, rokeri un kompensatori. Detaļas AR ~1000 Ls + darbs. Ar jaunajām sadalenēm itkā 200 000 var nobraukt.

2) Nenoskaidrotu iemeslu dēļ saiet uz īso degvielas augstspiediena sūkņa dozatora elektromagnētiskais vārsts. Noperkams tikai kopā ar jaunu sūkņa vadības bloku, kuru "piemacīt" pie sūkņa var tikai Dīzeļcentrs. Izmaksas ~ 500 Ls + sūkņa no-uz.
P.s. sūknis var nomirt jebkura brīdī, arī ar jaunu bloku.

3) Turbīnai pārlūzt ass lietota 200 ls

4) Motoram pa visām blīvēm līst eļļa, parasti vainīgs kartera ventilācijas filtrs, bet ja eļļa ir sākusi tecēt tad neatgriezeniski. Jāmaina visas blīves motors jaceļ ārā ~ 700...1000Ls.

5) Degvielas patēriņš ne mazāks par 10 l/100km

6) Salūzt kloķvarpstas pamatgultņu kakliņi remonts motora bloka maiņa ~ 1000Ls.

7) Gaisa masas mērītajs 150 PS motoriem jau ir sīkums.

Par zobsiksnu tev jau pastāstīja.

Kas vēl Tevi interesē.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt Lord » 2006/Nov/23, 0:49

nu par patēriņu nepiekrītu... par pārējo - Paldies! Beidzot kāds pateica un pastāstīja arko tur viss ir tik slikti! Tagad arī es mierīgu prātu varu teikt, ka tas motors ir sūds! :mrgreen: :ups:

a, ko tu saki par 3.0TDI dzinējiem?
Lietotāja avatars
Lord
 
Atbildes: 3562
Pievienojies: 2007/Jūn/08, 17:34

Atbildēt sarkans » 2006/Nov/23, 0:54

inc rakstīja:1) Pie 150 000 noskrējiena nodilst sadalenes, rokeri un kompensatori. Detaļas AR ~1000 Ls + darbs. Ar jaunajām sadalenēm itkā 200 000 var nobraukt.

2) Nenoskaidrotu iemeslu dēļ saiet uz īso degvielas augstspiediena sūkņa dozatora elektromagnētiskais vārsts. Noperkams tikai kopā ar jaunu sūkņa vadības bloku, kuru "piemacīt" pie sūkņa var tikai Dīzeļcentrs. Izmaksas ~ 500 Ls + sūkņa no-uz.
P.s. sūknis var nomirt jebkura brīdī, arī ar jaunu bloku.

3) Turbīnai pārlūzt ass lietota 200 ls

4) Motoram pa visām blīvēm līst eļļa, parasti vainīgs kartera ventilācijas filtrs, bet ja eļļa ir sākusi tecēt tad neatgriezeniski. Jāmaina visas blīves motors jaceļ ārā ~ 700...1000Ls.

5) Degvielas patēriņš ne mazāks par 10 l/100km

6) Salūzt kloķvarpstas pamatgultņu kakliņi remonts motora bloka maiņa ~ 1000Ls.

7) Gaisa masas mērītajs 150 PS motoriem jau ir sīkums.

Par zobsiksnu tev jau pastāstīja.

Kas vēl Tevi interesē.

Tas viss arii uz 3.0 TDI attiecās ?
Lietotāja avatars
sarkans
 
Atbildes: 2258
Pievienojies: 2005/Apr/03, 17:12
Atrašanās vieta: Riga, Pļavinieki

Atbildēt inc » 2006/Nov/23, 1:01

Daudz ir tadu 3.0 tdi Latvijā, kuri noskrējuši 200 000?

Čipojās labi, sūdzības pagaidām neesmu dzirdējis un remontējis arī nē.


A vot 3.3 kurš nāca A8 ir tads pats &^(&^kā V6 tikai + vēl 2 cilindri, 2 gaisa merītāji 2 VNT turbīnas u.t.t.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

Atbildēt envy » 2010/Okt/26, 1:13

Topiks vecs kā pasaule, bet laiki mainās un servisa kā arī rezerves daļu cenas mainās.
Tāpēc mūsu dārgie meistari varētu ar savām cenām un pieredzi iekomentēt pēdējās tendences.

v6 tdi ir pilna pasaule, nevienam vairs tur nav 150 000 un arī 450 nav nekāds brīnums... kas man liek secināt, ka sadalenes ar visiem pričendāļiem ir nomainītas jau 2reiz, eļļa ja netek, tad tā netek un kartera ventilācijai var pasekot līdzi...

1)

a) kā tad ir? kas pa šiem gadiem mainījies?? kā ir
b) ar slaveno viedokli, ka pēc 2003 gada, šiem veikti kaut kādi uzlabojumi? kam perosnīgi neredzu pamatojumu...
c) vai problēmas ir vienādas gan 150zs, gan 180zs versijā?

2) Cik mūsdienās maksā saremontēt slavenāko kaiti - sadilušas sadalenes, rokeri un kompensātori? nav runa par AR vai VWR cenām...

vai kaut kāda nanolīdzekļa :nasa_style: līdzekļa klāt gāzšana pie labās 0w30 nedotu jūtamu uzlabojumu?

3) kas ar tiem sūkņiem, vēljoprojām gļuko? vai tiešām vēljoprojām tikai dīzeļcentrs māk remontēt?

4) cik bieža parādība ir kloķenes defekti? un cik tas maksā mūslaikos, neticu, ka vēljoprojām 1000 :roll:

visiem, kas apgalvos, ka 1.9 versija ir daudz labāka :arrow: to es zinu, esmu pārbaudījis un nešaubos... bet!!!

PD sprauslas jūk, sadalenes dilst, turbīnas jūk, siksnas arī jāmaina, kad jaudas nepietiek, tad arī sajūgs un spararats jālabo... tā kā viennozīmīgas atbildes, manuprāt, nav :!:

domāju, ka daudziem varētu būt interesanti 8)
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Atbildēt Xplod » 2010/Okt/26, 10:12

Paldies Envy :worthy:

mani jau kādu laiku moka šis jautājums par v6 :oops:
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Atbildēt inc » 2010/Okt/26, 11:11

Mainījies nav nekas, ja neņem vērā ka visi viņi ir no (&^%(*& vēl vairāk.

Īsti latvieši gan mācās no savām kļūdām, tāpēc katrs pa vienam varētu ieķert moš tomēr paveicās :lol:

Pagaidām no VW motoriem ir pērkams 2.0TDI PD 16V ar bosch vadību.
Lietotāja avatars
inc
Guru
 
Atbildes: 787
Pievienojies: 2005/Sep/09, 18:17
Atrašanās vieta: Jelgava

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 8 viesi