imants rakstīja:Lord rakstīja:Nu izlasiju, ko esat sarakstījuši... sapratu, ka 2.5TDI V6 ir sūds, bet kapēc, to tā arī neviens nepateica
pamatojiet... un visvairāk jau man gribētos dzirdēt konkrētas lietas no inc... jo runas, ka biži lūzt, ka dārgi maksā remots utt., utt. nav arguments, lai nosauktu dzinēju par sūdīgu... man čoms ar tādu braukāja 4 gadus un tik vien bija kā eļļas mainīja un saļaru bākā lēja un vēl no veselas kaudzes cilvēku esmu dzirdējis, ka esot ļoti apmierināti
Tu gribi teikt, ka remontizmaksas šim motoram nav pietiekošs arguments?
Alien rakstīja:Lord rakstīja:jāremontē ir visas mašīnas... bet nu PAMATOJIET kaēc tas V6 ir slikts
parasti automobiiljiem peec 300k nebeidzas sadalenes
Lord rakstīja:imants rakstīja:Lord rakstīja:Nu izlasiju, ko esat sarakstījuši... sapratu, ka 2.5TDI V6 ir sūds, bet kapēc, to tā arī neviens nepateica
pamatojiet... un visvairāk jau man gribētos dzirdēt konkrētas lietas no inc... jo runas, ka biži lūzt, ka dārgi maksā remots utt., utt. nav arguments, lai nosauktu dzinēju par sūdīgu... man čoms ar tādu braukāja 4 gadus un tik vien bija kā eļļas mainīja un saļaru bākā lēja un vēl no veselas kaudzes cilvēku esmu dzirdējis, ka esot ļoti apmierināti
Tu gribi teikt, ka remontizmaksas šim motoram nav pietiekošs arguments?
NAV! par komfortu un baudi ir jāmaksā... un ar A6 nepienākās braukt trūcīgiem ļautiņiem
Alien rakstīja:Lord rakstīja:imants rakstīja:Lord rakstīja:Nu izlasiju, ko esat sarakstījuši... sapratu, ka 2.5TDI V6 ir sūds, bet kapēc, to tā arī neviens nepateica
pamatojiet... un visvairāk jau man gribētos dzirdēt konkrētas lietas no inc... jo runas, ka biži lūzt, ka dārgi maksā remots utt., utt. nav arguments, lai nosauktu dzinēju par sūdīgu... man čoms ar tādu braukāja 4 gadus un tik vien bija kā eļļas mainīja un saļaru bākā lēja un vēl no veselas kaudzes cilvēku esmu dzirdējis, ka esot ļoti apmierināti
Tu gribi teikt, ka remontizmaksas šim motoram nav pietiekošs arguments?
NAV! par komfortu un baudi ir jāmaksā... un ar A6 nepienākās braukt trūcīgiem ļautiņiem
A6 taapat kaa A8 suukaa nejeegaa
nafig man taadu auto ja aizmuguree nav kur santiimam nokrist
nerunaasim nemaz par kaaju novietoshanu
ja man gribaas kupeju tad es labaak peerk Corrado nevis 4 durvju kupeju A6 vai A8 izskataa
tas pac attiecas uz BMW iznjemot garaas versijas
inc rakstīja:1) Pie 150 000 noskrējiena nodilst sadalenes, rokeri un kompensatori. Detaļas AR ~1000 Ls + darbs. Ar jaunajām sadalenēm itkā 200 000 var nobraukt.
2) Nenoskaidrotu iemeslu dēļ saiet uz īso degvielas augstspiediena sūkņa dozatora elektromagnētiskais vārsts. Noperkams tikai kopā ar jaunu sūkņa vadības bloku, kuru "piemacīt" pie sūkņa var tikai Dīzeļcentrs. Izmaksas ~ 500 Ls + sūkņa no-uz.
P.s. sūknis var nomirt jebkura brīdī, arī ar jaunu bloku.
3) Turbīnai pārlūzt ass lietota 200 ls
4) Motoram pa visām blīvēm līst eļļa, parasti vainīgs kartera ventilācijas filtrs, bet ja eļļa ir sākusi tecēt tad neatgriezeniski. Jāmaina visas blīves motors jaceļ ārā ~ 700...1000Ls.
5) Degvielas patēriņš ne mazāks par 10 l/100km
6) Salūzt kloķvarpstas pamatgultņu kakliņi remonts motora bloka maiņa ~ 1000Ls.
7) Gaisa masas mērītajs 150 PS motoriem jau ir sīkums.
Par zobsiksnu tev jau pastāstīja.
Kas vēl Tevi interesē.