VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Viss par 2.5tdi v6

Dzinējs

Viss par 2.5tdi v6

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt Jonix » 2011/Dec/02, 10:57

Ar tomātiem un pilnpiedziņu + 1.9 var rasties problēmas
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt envy » 2011/Dec/02, 11:32

Kaross rakstīja:+/- nav iespejams nosaukt. motoru var dabut pilna komplekta pa 200ls un pa 600-700ls. + darbs kadi 200ls vismaz.
PAr kādu kārbu runā? to pašu Tiptronic?

mhm, jūzeris noskatījis passat 2.5tdi, automāts, pilnpiedziņa... passats jau sexīgs pēc vellā :krajejs_var:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt Kaross » 2011/Dec/02, 12:40

nu tad tik jāsāk domāt kā to kārbu piedabūt strādāt ar 1.9 kompi.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt jānis p. » 2011/Dec/02, 21:31

nepretendēju uz lielāko vw specus, bet jau vairākus gadus atpakaļ man bij golf IV 1,9 tdi, 131zs ar automātu, kurš arī slēdza manuāli, un līdz šim domāju, ka tas ir tiptronic-par kuru, jāatzīst, arī nav tās labākais atsauksmes. Bet nu pieļauju, ka passat2,5tdi v6 quatro tomāts ir savādāks kā 1,9 no tada paša gada golfa. Ja tur nav viss tik viegli un iespējams čakars, kas visā ekspluatācijas periodā sagādās problēmas, tad jāatliek. Nav tas tā vērts, lai pirktu to pasatu pa salīdzinoši lielu $ un guldīti vēl 1000ls+
jānis p.
 
Atbildes: 35
Pievienojies: 2011/Nov/30, 15:19
Braucu ar: VW GOLF IV
Dzinējs: 1,9TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt Kaross » 2011/Dec/02, 22:11

131zs ir PD motors. tam ir cits kompis un citas iespejas. un ari stock tadas karbas.
ja grib veco TDI ar VP37 sukni, tad gan ir problemu, jo tiem nebija šādu kārbu. PD var krāmēt iekšā.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt Jonix » 2011/Dec/02, 22:30

Ar VP37 vispār būtu problēma, tajos kuzavos tādus vairs nelika :shura:
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt jānis p. » 2011/Dec/02, 22:39

tad vēlreiz-131zs 1,9tdi motors derēs iekš 03.g B5 passat quatro, triptronic, kuram iepriekš bija 2,5tdi un nevajadzēs neko citu mainīt - ne kārbu, neko citu??
jānis p.
 
Atbildes: 35
Pievienojies: 2011/Nov/30, 15:19
Braucu ar: VW GOLF IV
Dzinējs: 1,9TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt Jonix » 2011/Dec/03, 0:19

Nevar 100% apgalvot.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt tower9 » 2013/Jan/08, 12:47

Jau vairāk kā gads apkārt kopš pēdējā posta, bet topiks labs \:D/

1.9 (PD) - nu kaut kas kādreiz ir jādara, bet tauta braukā un cik klausos daudziem patīk.

2.0 tika atzīts par labu - kā ar lielāku noskrējienu? Laikam jau joprojām turās tie motori?

2.5 kaut kā iet un kādas nu kuram tās problēmas - cik es skatos foruma postus, tad tāda sajūta ka 2.5 problēmas ir TOP 1 salīdzinot ar postiem par citiem dzinējiem - tos laikam tauta arī vairāk iepirkusi :hohol:

2.7 ar pastāv - bet neko tādu īpašu neizdodas atrast. Cik skatos tad arī pamaz mūsu zemē tādi...

3.0 nu jau var atrast ar nobraukumu pāri 300k - ir kādam vēl informācija par problēmām? Tā kā tādu nesen nopirku, tad tie man vairāk interesē. Cik noprotu, tad DPF pie lielāka nobraukuma nobeidzas. Kas vēl? :roll:
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt envy » 2013/Jan/08, 12:56

gāz labas eļļas un regulāri maini un brauc. ja kas nojuks remontēsi, bet elektriski vadāmās turbīnas mēdz nomirt :esmu_lol:
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt Jonix » 2013/Jan/08, 13:16

2.7 un 3.0TDI pa lielam ir vienādi dzinēji, pat sprauslas ir vienādas.
Atšķiras virzuļi, klaņi, kloķene, turbo...

Tipiskākās problēmas ir:
  • Ieplūdes kolektoru klapes/droseles - mehānisms izdilst un saglabā kļūdas, vēlāk check engine utt. Klapes mainās tikai kopā ar kolektoru, kuri maksā vismaz 230Ls/gab, VAG ir paredzējis, ka jāmaina abi kolektori kopā. Labā ziņa ir tā, ka kļūdas par kolektoriem var izprogrammēt no vadības bloka, diemžēl, vienlaikus ir jāatbrīvojas no DPF, jo tās piedalās reģenerācijas procesā. Pēdējā laikā priekš šiem dzinējiem klapīšu izprogrammēšana ir biežākā darbība, kuru daru, ja neskaita čipošanu un DPF atslēgšanu.
  • Sprauslas - ļoti tipiska problēma. Lielākā daļa 2.7 un 3.0tdi ar motorschaden ir sprauslu defekta dēļ izkausēti virzuļi.
  • Turbīnas vadības elektromotors, daļā gadījumu ir iespējams salabot.
  • Kvēpu filts - DPF. Dēļ pārāk mierīga braukšanas stila, kāda devēja defekta vai fiziskas nolietošanās filtrs aizaug. Mazgāšana un vēl vairāk dedzināšana bieži nepalīdz uz ilgu laiku un nomaiņa ir dārga. Reālākais risinājums ir izprogrammēt no vadības bloka un izņemt filtru. Parasti pēc filtra izņemšanas uzlabojas atsaucība uz pedāli + samazinās degvielas patēriņš. Turbīnas defektu gadījumā bieži iesaka atbrīvoties no katalizatora un DPF.
Chiptuning
DPF serviss
Autoserviss
Diagnostika
IMMO off

www.Remap.lv
+371 2-9861-891
Lietotāja avatars
Jonix
 
Atbildes: 1928
Pievienojies: 2006/Okt/05, 21:46
Atrašanās vieta: audi-style.lv
Braucu ar: A4 TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt Kaross » 2013/Jan/08, 13:22

Sprauslas mēdz izbeigties. Sludinājumos var atrast ārzemēs diezgan daudz 3.0 ar beigtiem motoriem. Parasti pie vainas defektīvas sprauslas/lejošas. izkausē virzuļus.
Pa reizei arī kāda turbīna nobirst. Vairāk esmu dzirdējis tieši par Borg Warner un viņu vadības blokiem.
Tāpat nobeidzās ieplūdes kolektoru klapes. Jaunas nav lēts prieks.
DPF kā jebkurai citai markai. Nevar teikt, ka šim modelim viņš beidzās ātrāk kā citiem. Izbeidzās no nolietojuma.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt Kaross » 2013/Jan/08, 13:26

Runājot par iepriekšējo tēmu ar Quattro un automātiem. Problēmu nav, savienot var.
Tikai ātrumkārbu vadības bloka programma ir jāpārveido nedaudz.
Drīzumā būs pieejams arī Tiptronic chiptunings.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt tower9 » 2013/Jan/08, 13:40

envy rakstīja:gāz labas eļļas un regulāri maini un brauc. ja kas nojuks remontēsi, bet elektriski vadāmās turbīnas mēdz nomirt :esmu_lol:


Ielēju Motul X-Clean, labāk kādu citu? Varbūt man turpmāk uz Castrol skatīties?



Sk, tātad jāuzmana sprauslas, turbīna un regulāri jāskatās ko kompis saka. Thx par info :)
Lietotāja avatars
tower9
 
Atbildes: 284
Pievienojies: 2010/Nov/05, 23:05
Atrašanās vieta: Latvija
Braucu ar: Audi A4
Dzinējs: BKN

Re: Viss par 2.5tdi v6

Atbildēt Kaross » 2013/Jan/08, 13:48

Liet to vai to ir vairāk kā filozofēšana. Neviens nepateiks, kura ir labāka.
Galvenais, lai atbilst vajadzīgajai specifikācijai. Tavā gadījumā VW505.1 vai pat vēlāk izmantoto eļļu (pēc 2008.g.) VW507 tieši priekš common rail dzinējiem.
Motul X-Clean būs VW505.1.
Auto elektronika, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning, imobilaizeri
Serviss Lapsu iela 6. www.kaross-chip.lv
26265465
Lietotāja avatars
Kaross
 
Atbildes: 1307
Pievienojies: 2009/Apr/21, 23:23
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: TDI Quattro
Dzinējs: 2.5TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 8 viesi