Tas jau labi,tā netiek caur gredzeniem uz galvu un tiek nostumta lejā .skidrāka nodilušam dzinējam tiek galvā. Nu kā ,lai salidzina?Ielej žigulī ( 20.gs 60to gadu tehnoloģijas)5w30 vai 5w40,kam dzinējam ir citas pielaides(virzulis/cilindrs),būs pa trubu ārā,tam paredzēta sae15W.Musdienu dzinēji jau ir citadi,jaunakiem ir pat 0w16(honda),kā antifrīzs
Un vai vispar 97,gadā bija paredzēta 5w30,škiet, ka nē,neatceros . Nu tu esi jau pieredzejis puika un saproti par ko ir runa,redzi ikdienā
Mūsdienās ir tāda ķimija,ka teiksim Motulam 10W40 tehnosintēze uzsilstot viskozitate paliek par 5w,nu ziemā virs -15 būs problema piedarbinat.Volvo 0w30 specifiskā uzsilstot paliek par 5w,jo domāta zemām temperatūrām.Sporta eļlas vispār ir 10W60,15W50,20w50 ,tās ir biezas,pat p/sintētikas izmanto,bet domatas pie augstām temperatūrām.Sporta dzinējiem pat benzīnam mazliet pielej eļļu škidru 2T(ap 30-50g uz 20L),lai augšējais kompresijas gredzens tiek eļļots,jo tam ir eļļas bads ,,,
Kā saka, mūsdienās ir plaši pieejamas eļļas katram gadījumam,vajadzībām
Un vēl ,tā eļļa dzinējā ir visa kā liela migla, kura kuļās, tas nav kā ūdens iet patrubām,protams ir kanāli ,bet es par lielo telpu.You tubē taču var pameklēt darbību,lai ir izpratne,
ps es nesaku ,ka nevar,var eksperimentēt.Runa tomēr ir par nobrauktiem dzinējiem,pat ne pabrauktiem.Ir taču redzams ,ko eļļu ražotaji piedavā katalogos kā Motul(tas ir vien no kam ir 100% noklājums visiem dzinējiem,kadi eksistē),-gadījumā šajā,- jauniem,pabrauktiem,nobrauktiem dzinejiem , 0w ,5w,10W
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/