genc rakstīja:Šodien piedarbinot dzinējs sāka nevienmērīgi strādāt,izmeta klūdu bet kad nedaudz uzsila dzinēja darbībastabilizējās
ir bijis tā kad strauji paatrinoties dzinejs noraustas, bet tas arii kamēr isti nav darba temp
kāds var komentēt klūdu?
Golf 4 1.9 tdi ASZ 96 kw
Address 01: Engine Labels 038-906-019-ASZ.lbl
Part No: 038 906 019 HJ
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1490
Coding: 00002
Shop#: WSC 01266
VCID: 66C5C0C302E51F2E011-4A3A
WVWZZZ1JZ2W585724 VWZ7Z0B4888230
2 Faults Found:
18074-PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666- 35-00- Electrical Malfunction
16684- Cylinder 1
P0301- 35-00 -Misfire Detected
Readiness 00XXX
ajms rakstīja:genc rakstīja:Šodien piedarbinot dzinējs sāka nevienmērīgi strādāt,izmeta klūdu bet kad nedaudz uzsila dzinēja darbībastabilizējās
ir bijis tā kad strauji paatrinoties dzinejs noraustas, bet tas arii kamēr isti nav darba temp
kāds var komentēt klūdu?
Golf 4 1.9 tdi ASZ 96 kw
Address 01: Engine Labels 038-906-019-ASZ.lbl
Part No: 038 906 019 HJ
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1490
Coding: 00002
Shop#: WSC 01266
VCID: 66C5C0C302E51F2E011-4A3A
WVWZZZ1JZ2W585724 VWZ7Z0B4888230
2 Faults Found:
18074-PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666- 35-00- Electrical Malfunction
16684- Cylinder 1
P0301- 35-00 -Misfire Detected
Readiness 00XXX
Problēma būs ar sprauslas darbību.man jau liekās ,ka ar elektrisko kabeli,kas ir galvā un ir raksturīgs defekts šiem pd dzinejiem.Gan jau ,ka tas atkārtojās.
p0301 - tulkojums
Iespējamie cēloņi
Aizdedzes sistēma
Degvielas inžektori
Degvielas spiediens
Degvielas izvadīšana
EVAP tvertnes iztīrīšanas vārsts
Iztvaikošanas emisiju sistēma
Zema kompresija
Bāzes motora problēmas
Kontroles modulis ir bojāts
Īpašas piezīmes
Tas ir meklētājprogramma, kas novērš noklusēšanu konkrētā cilindrā. Lielāko daļu laika aizdedzes cēlonis ir sadegšanas trūkums cilindrā dzirksteles trūkuma, sliktas degvielas mērīšanas vai sliktas saspiešanas dēļ.
un 18074 / P1666 - Sūkņa vārsts - strūklas: 1. cilindrs (N240): elektriskais darbības traucējums.
n240 ir sprausla.
tulkojums-
Iespējamie simptomi
Neregulāras apgriezieni
Iespējamie cēloņi
Elektroinstalācija un / vai savienojumi no vārsta pie sūkņa strūklas
Sūkņa strūklas vārsts
Iespējamie risinājumi
Pārbaudiet elektroinstalāciju un pārbaudiet / notīriet visus savienojumus
Nomainiet kabeļa koku uz / no visiem sūkņa strūklas vārstiem
Nomainiet sūkņa strūklas vārstu (nomainiet tos visus!)
Īpašas piezīmes
ECU pārbauda iesmidzināšanas sākuma periodu (BIP), nosūtot ļoti mazu strāvas daudzumu (mazāk nekā 0,0001 A) caur katru iesmidzināšanas ierīci. Tā kā strāva ir tik maza, tas var izraisīt jebkādu papildu izturību vadu dēļ bojājumu vai korozijas dēļ. Pirms inžektoru nomaiņas vispirms nomainiet vadu kabeli.
genc rakstīja:ajms rakstīja:genc rakstīja:Šodien piedarbinot dzinējs sāka nevienmērīgi strādāt,izmeta klūdu bet kad nedaudz uzsila dzinēja darbībastabilizējās
ir bijis tā kad strauji paatrinoties dzinejs noraustas, bet tas arii kamēr isti nav darba temp
kāds var komentēt klūdu?
Golf 4 1.9 tdi ASZ 96 kw
Address 01: Engine Labels 038-906-019-ASZ.lbl
Part No: 038 906 019 HJ
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1490
Coding: 00002
Shop#: WSC 01266
VCID: 66C5C0C302E51F2E011-4A3A
WVWZZZ1JZ2W585724 VWZ7Z0B4888230
2 Faults Found:
18074-PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666- 35-00- Electrical Malfunction
16684- Cylinder 1
P0301- 35-00 -Misfire Detected
Readiness 00XXX
Problēma būs ar sprauslas darbību.man jau liekās ,ka ar elektrisko kabeli,kas ir galvā un ir raksturīgs defekts šiem pd dzinejiem.Gan jau ,ka tas atkārtojās.
p0301 - tulkojums
Iespējamie cēloņi
Aizdedzes sistēma
Degvielas inžektori
Degvielas spiediens
Degvielas izvadīšana
EVAP tvertnes iztīrīšanas vārsts
Iztvaikošanas emisiju sistēma
Zema kompresija
Bāzes motora problēmas
Kontroles modulis ir bojāts
Īpašas piezīmes
Tas ir meklētājprogramma, kas novērš noklusēšanu konkrētā cilindrā. Lielāko daļu laika aizdedzes cēlonis ir sadegšanas trūkums cilindrā dzirksteles trūkuma, sliktas degvielas mērīšanas vai sliktas saspiešanas dēļ.
un 18074 / P1666 - Sūkņa vārsts - strūklas: 1. cilindrs (N240): elektriskais darbības traucējums.
n240 ir sprausla.
tulkojums-
Iespējamie simptomi
Neregulāras apgriezieni
Iespējamie cēloņi
Elektroinstalācija un / vai savienojumi no vārsta pie sūkņa strūklas
Sūkņa strūklas vārsts
Iespējamie risinājumi
Pārbaudiet elektroinstalāciju un pārbaudiet / notīriet visus savienojumus
Nomainiet kabeļa koku uz / no visiem sūkņa strūklas vārstiem
Nomainiet sūkņa strūklas vārstu (nomainiet tos visus!)
Īpašas piezīmes
ECU pārbauda iesmidzināšanas sākuma periodu (BIP), nosūtot ļoti mazu strāvas daudzumu (mazāk nekā 0,0001 A) caur katru iesmidzināšanas ierīci. Tā kā strāva ir tik maza, tas var izraisīt jebkādu papildu izturību vadu dēļ bojājumu vai korozijas dēļ. Pirms inžektoru nomaiņas vispirms nomainiet vadu kabeli.
Tu ar šādu brīnumu labošanu nodarbojies vai labāk pie auto elektrika vest?
Brand rakstīja:apskaties 013 un 023 grupu @vcds. nosauc raadijumus 1.cyl sprauslai
ajms rakstīja:
Uz šo lieku.
genc rakstīja:ajms rakstīja:
Uz šo lieku.
Cik tādam cena?
Brand rakstīja:apskaties 013 un 023 grupu @vcds. nosauc raadijumus 1.cyl sprauslai
genc rakstīja:Brand rakstīja:apskaties 013 un 023 grupu @vcds. nosauc raadijumus 1.cyl sprauslai
Pirmajai sprauslai ir no -0,14 lidz -0,19 taja diapazona
Nu tad 023 grupaa no 32 lidz 38 tas diapazons
genc rakstīja:ajms rakstīja:
Uz šo lieku.
Cik tādam cena?