zigmaars rakstīja:Sveiciens!
Varbūt nav problēma bet miera sirdī nav. Passat b7 2014.gads 2.0 TDi 103kW ir motora tikšķis, nav stipri un pazūd pie lielākiem apgriezieniem un kad ir aukstāka eļļa, man tā liekas. Skaņa atgādina kompensatoru tikšķi vecākiem auto, ja tie ir kompensatori vai varētu būt problēma ar eļļas spiedienu, auto nobraukums 190 000km un tas viennozīmīgi ir reālais, VW centrs apstiprina ka visas apkopes Vācijā veiktas kā nākas. Man gan nepatīk tas LL eļļu maiņas intervāls 30 000km bet nu tas ir cits jautājums.
Tāpēc arī tikšķ ,ka brauc 30 t km,,,un ja vēl tas viss ir pilsētu,tad pēc km būs vēl vairak ,jo eļļas intervāls skaitās procentuāli noskrejienā un darba stundās ,tāpēc pilsētas režīmā ir tie 15t km vidēji,mums visa Latvija ir pilsēta un tas nav cits jautājums.Eļļai viskozitāte pazūd ,un sāk kompensatori dauzīt,arī eļļas filtrs zaudē savu efektivitāti.Jaunākiem auto eļļas intervālu nosaka ECU %,noskrējiens un darba stundas.Tāpēc pilsētā ir mazāks noskrējiens.VW un citiem X centriem palielam vienalga visādi intervāli pec garantijas...
Bet ,tas troksnis ir jādzird,apakša ir mani/mūsu kontakti
Ps šo var palasīt ,no sākumā ļoti gudri,uz beigām jau saprotamāk
https://www.oily.lv/single-post/2017/04 ... o%C5%A1anaZinu vienu cilvēku,kam ir jauns BMW ,otrs mazlietots ,kurš maina eļļu ik pa 10t km pie BMW dīlera,protams pēc savas iniciatīvas ,jo pieļaujams brauks ilgāk kā garantija un ,lai izvairītos no dažādiem piedzīvojumiem ar dzinējiem. Mums arī ir tādi klienti.Sliktu piemēru ir daudz ar dzinēju problēmām agrā to jaunība ap 70-100tkm ,nerunājot par 150t km +.Es mainu ik pa 10t km,pat mazliet atrāk,jo ikdiena ir 50-100km pa Rīgu,ir BMWE60 un VWPolo 6R 1.6tdi cr...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/