janka350125 » 2017/Dec/24, 1:45
Visas trubas tur parskatitas entas reizes gan bypass nomainits, gan n75. No auto kas iet ka vajag ar tas viss mainits, ieskaitot masas meritaju. Kolektors nost nemts un pati turbina, nav turbinai ne tas parpludes varsts saplaisajis, ne garam putis, tapat ari sene vakumu tur. Norauj parpludes varstam vakumu nost turbina sapus 1.5 virspiedienu. Protams ka iet pari 0.7 taa uzreiz pus nost un neiet. Uz gazes var 1.0 noturet un iet labi. Katra zina kad sapus spiedienu vairak tad iet lopa. Motors 98.gada pirma puse un varstu elektrisku prieks bypass nebija tolaik un spiedienu elektriski nemera. Siksnas, kedes viss tur sadarits, tapat ka dzineja remonts, ar mehanisku manometru kompresija 14 visi cilindri vienadi. Sveces jaunas gan sadas gan tadas pec orginaliem parametriem mekletas. Esmu no Aizkraukles puses, seit cik saprotu dizelus ar kompi tik protam parbaudit, jo cik slegts neka ipasa tur neredz kas kaitet varetu. Zonde ar jauna. Izputejs katalizators bija sabrucis un tika izkasits ara visa izputeja garuma, ar pliku izputeju nogriezot aiz katina bundula ar negaja. Vins to n75 regule ar masas meritaju lasot gaisa daudzumu? Nez ejosam dzinejam pusi no ta visa atvienojot jauda tapat bija ka sper pa pedali ta iet ar visu gaudojoso turbinu un kartigam plaisam kolektora, turbina utt.