Jonix rakstīja:Touran ir cita sistēma zobsiksnas sinhronizācijai. Te nav jābūt 0, normāli ir ap -2.5.
AVF gadījumā izklausās ļoti dīvaini. Vai nu bojāt/nepareizi uzlikta sadalenes sensora ripa, vēl var būt nepareiza, greiza utt. sadales vārpsta.
Sprauslām, ja pagriežot +4 paliek normāls rādījums, visticamāk būs mazāka saistība.
ajms, +/-2mg/str uz cilindru ir paliels kosmoss. VCDS rāda ka ok, tikai tādēļ ka šajā robežā vēl strādā diagnostika. Reāli dzīvē atšķirība starp jebkurām sprauslām nedrīkstētu būt lielāka par 1.0-1.5 + ir jāskatās sprauslu korekcijas arī 023 grupā.
Edgarigais rakstīja:Tā ka kautko nesaku vai noklūseju, tas īsti nebūtu manās paša interesēs,
Nu ok, vai to sensora ripu viegli uzlikt nepareizi ? Tas varētu būt pie vainas, tā kā nav zināms kas tur ir pirms manis darīt, kā jau teicu vienīgais ko darīju ir nomainīju zobsiksnu, bet nekas nemainījās, bet vai netiek ņemta vērā arī kloķenes sensora vērtība ?
Vai ja kāds no šiem sensoriem būtu stipri ne tur kur jābūt, vai nebūtu kāda kļūda?
Laikam tagad vienkāršākais vēlreiz pārbaudīt visas atzīmes, bet kā parbaudīt to sensoru ripu ? vai taj arī ir kādas atzīmes noteiktas? Var jau būt ka kāds ir mainījis to sadaleni un nav saregulējis sprauslas?
Edgarigais rakstīja:Ok, tatad augsu varetu apskatities, vai 4z atzime un adata iet ieksa istajas vietas, bet vai ir vel kads veids ka apskatities kas taja bridi notiek ar klokeni neardot prieksu nost? Kads man kaut ko teica ka uz spararata var redzet, bet es kautka neatradu vietu kur redzet. Baiga ardisana lai tikai apskatitos ja liekas ka saliku visu pareizi.ar tiem tooliniem jau gruti salikt nepareizi ja jau viss ir nofiksets.
mist rakstīja:Varbūt kāds ir zobratus mainījis ? Tad gan būs grūtāk... ja nav precīzi salicis atpakaļ attiecībā pret sadaleni vai koloķeni.
raimiz rakstīja:mist rakstīja:Varbūt kāds ir zobratus mainījis ? Tad gan būs grūtāk... ja nav precīzi salicis atpakaļ attiecībā pret sadaleni vai koloķeni.
Vai tad PD motoram tie zobrati nenāk uz sprosta, un savadak nemaz nevar salikt? Vecajam tdi motoram man liekas ka naca tik uz konusa, un ar skelumu sadalenes aizmugurē, kur jaliek spectuuls, un tad japievelk zobrats, kad visur metkas saliktas.