Par tosola trubām - imho bez motora papētīšanas tālu netiksi, tur var būt visādi, piemēram, versijām ar un bez webasto atšķirās dzesēšanas shēma. Tā Darkside bilde baigi izskatās no motora bez webasto, angļiem laikam tas nav aktuāli.
Pa lielām šaibām Tev vajag:
1) Izpētīt un izdomāt kā pēc dzesētāja aizvākšanas savienosi kopā tosola trubas
2) Dabūt klapes (aļa "pilnās blīves") priekš turbīnas un EGR vārsta. Kodu klapēm varēšu vakarā iedot, man mājas kompī ir piefiksēts
3) skrūvēt visu nost, ielikt klapes, savienot dzesēšanas trubas
4) Izprogrammēt EGRu no kompja, pretējā gadījumā panelī būs kļūda.
p.s. tas "regulator flap" baigi izskatās pēc slāpēšanas klapes (angliski - anti shudder valve).
p.p.s es savam arī jau sen gribu noskrūvēt EGR dzesētāju, jo savu funkciju tas labu laiku vairs nepilda. Tik nekādi nevaru saņemties