Labdien!
Rakstu pirmo reizi, ja nav pa tēmu lūdzu admiņus izdzēst.
Lietošanā ir Passat 2005. gads, 1896 (cm3), 96 (kW), PD dzinējs.
Laiku pa laikam iedegas "ab gas werkstatt".
Pēc iedegšanās (braucot) dažās reizēs vērojams jaudas zudums, citās - bez sekām.
Nākamajās pāris reizēs pēc iedarbināšanas nopīkst un iedegas,
pēc kāda nenoteikta laika braucot, apstājoties, pielaižot (vairākas reizes) kļūda pazūd.
.
Diagnostika servisā uzrāda (brīvs tulkojums) - "pārsniegta 4 sprauslas regulēšanas iespēju robeža".
Dīzeļu servisā ieteica dabūt dabūt "labu lietotu" sprauslu un Bosh sprauslu remkomplektu un laipni gaidām uz remontu. Pretenziju pret servisu nav. Tikai stipri patālu jābrauc
.
Jautājums - par cik ģimenes apstākļu dēļ esmu praktiski bez brīva laika un vēl pilnīgs lāmers auto lietās, varbūt varat ieteikt kādu citu situācijas risinājumu, ja nē, vēlams speciālists, kurš varētu šo projektu (lietota sprausla (vismaz) un remonts) par saprātīgiem budžeta līdzekļiem novest līdz pieņemam pozitīvam finālam.
.
PS. Nu, nepatīk mainīt servisus
Ar savu veco B4 (benzīns) nobraucu Latvijā 10 gadus, visu laiku remontējos vienā vietā, bet tur ar dīzeļiem nekrāmējas...
.
Sirsnīgā pateicībā par visām atbildēm - Dainis