Kvarks rakstīja:Paziņa nopircis B6 ar BKP dzinēju.
No iepriekš rakstītā sapratu ka šim dzinējam ir problēmas ar eļļas sūkņa seškanti, bet vai šim dzinējam vēl nav kaut kas specifisks ko derētu pārbaudīt/nomainīt? Sprauslas atsaukumā Vācijā ir mainītas.
Pie kāda nobraukuma rekomendē nomainīt eļļas sūkņa seškanti?
Lauris rakstīja:Nu gudrinieki pastāstiet kas var būt par vainu?
VW Passat B6 2.0TDI CR CBAB 2008.g
216tkm uz spoels, pie 140tkm mainīts bloks un galva.
Darbojoties tukšgaitā viss OK.
"Dodot mizā" - zili dūmi griežas...
Lauris rakstīja:Es sev neko netaisos pirkt - palīdzu atrast, bet laikam jau tas variants jāatmet...
ursus rakstīja:Var pirkt ar 110hp,dēļ nodokļu politikas,un tad dot apdeitot.
Neatceros cik ls sanāca starpiba starp 110 un 140,par 170 nerunājot.
Pakalkulē parēķini.
Vienīgi maz zirgaini ir slikti aprīkoti,nelaid garām 140hp,jo zinātāji teic ka atšķiras vienīgi un tikai ar programmu.
Vai ir problēmas ar sprauslām nezinu,ceru ka nē,jo cita tipa dzinējs.
P.S. pagaidām te zinu tikai vienu,kam problēmas ar motoru(nav teikts ka sprauslas).
no pirkšanas brīža esmu nobraucis ap 9500km(kopā 170.000) problēmu it kā nav.
smudo rakstīja:ursus rakstīja:Var pirkt ar 110hp,dēļ nodokļu politikas,un tad dot apdeitot.
Neatceros cik ls sanāca starpiba starp 110 un 140,par 170 nerunājot.
Pakalkulē parēķini.
Vienīgi maz zirgaini ir slikti aprīkoti,nelaid garām 140hp,jo zinātāji teic ka atšķiras vienīgi un tikai ar programmu.
Vai ir problēmas ar sprauslām nezinu,ceru ka nē,jo cita tipa dzinējs.
P.S. pagaidām te zinu tikai vienu,kam problēmas ar motoru(nav teikts ka sprauslas).
no pirkšanas brīža esmu nobraucis ap 9500km(kopā 170.000) problēmu it kā nav.
Esmu lasījis, ka atšķirības nav tikai programmā, jo 170zs dzinējam esot citas sprauslas - tas bija pirms kāda laika, kad pats pirku mašīnu un avotu neatceros. Nezinu, vai tas tā tiešām ir. Pārējais, gan esot vienāds. Varbūt kāds zin kā ir ar spararatiem un sajūgiem - tie abiem (t.i. 103 kW un 125 kW) vienādi?