VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Viss par 2.0 TDI 16V

Dzinējs

Viss par 2.0 TDI 16V

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt ajms » 2015/Jūl/30, 13:31

Mudvayne rakstīja:
meerkat rakstīja:BRD tomēr oriģināli bija tieši problemātiskās Siemens sprauslas. dziļāk parokoties, izrādās jau mainītas akcijas ietvaros. 8)

man gan radās daži papildus jautājumi par šo dzinēju (iekš A4 B7).

cik normāli ir tas, ka turbīna īsi nosvilpjas, pārslēdzoties uz augšu (tieši sajūga izspiešanas brīdī)? nav ne tuvu tik skaļi un ilgi kā tie subaru, bet tomēr ir mazliet dzirdami.

vai šajā kontekstā ir kam papildus jāpievērš uzmanība vai jāpārbauda pirms došanās pie meistara, ņemot vērā:
1) turbīnā tipa esot eļļa - iemesls vēl nav zināms;
2) kvēpa filtrs ir ņemts ārā, nezinu gan, cik kvalitatīvi.

iespējams dēļ izņemtā DPF arī svilpo


Ja svilpo vai trokšņo,tad -
Turbīnas gliemezis bojāts(ja svilpo)
Izplūdei ir pretestība,turbīna nav hermētiska
turbīnas ass gultnis beigts vai iet uz beigām - eļļas patēriņš,līdz ar to tā nonāk ieplūde,izplūdē.
Bojāts turbīnas korpuss vai droseles(zaslonkas rus.)
Turbīnai nav pietiekoša eļļošana(eļļas bads) -
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt nin2 » 2015/Jūl/30, 17:07

Ja nav katiņu/DPF vai ir vnk. taisna truba izpūtēja vietā, tad svilpošanu var dzirdēt arī, ja turbīnai viss ir kārtībā.
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt meerkat » 2015/Aug/04, 0:25

skaidrs, paldies.

vismaz viens no iemesliem par eļļu turbīnā ir zināms - kartera ventilācija ciet. :( jāmaina vārstu vāks.

zobsiksna arī jāmaina. te jau pamatīgāk jāarda mašīna, tādēļ jautājums - vai šajā brīdī ir vēl kādas lietas (bez ūdenssūkņa), kas būtu papildus jāapskata/jāmaina pie reizes (lai vēlāk atkal visu nevajadzētu jaukt vaļā)?
meerkat
 
Atbildes: 32
Pievienojies: 2013/Mar/14, 16:36
Braucu ar: Audi A4 B7

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt ajms » 2015/Aug/04, 10:56

meerkat rakstīja:skaidrs, paldies.

vismaz viens no iemesliem par eļļu turbīnā ir zināms - kartera ventilācija ciet. :( jāmaina vārstu vāks.

zobsiksna arī jāmaina. te jau pamatīgāk jāarda mašīna, tādēļ jautājums - vai šajā brīdī ir vēl kādas lietas (bez ūdenssūkņa), kas būtu papildus jāapskata/jāmaina pie reizes (lai vēlāk atkal visu nevajadzētu jaukt vaļā)?


Blīvslēgi vai nav nosulojušies.Sadalene+kloķvārpsta.Labāk nomainīt.Mūsdienu blīvslēgi jau var izvilt pat 3 zobsiksnas maiņas.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Bebris » 2015/Aug/17, 10:59

vwaudi rakstīja:Sveiki!
Ko variet pateikt par CR dzinēju ar kodu CBAB? Vai ir kādas tipiskās problēmas, vai kas īpašs kas būtu jāskatās pērkot auto( passat B6) ar šādu dzinēju?


Neliels stāsts par diviem Passat CBAB dzinējiem - abi īpašumā: vienam pie 240 000 km izpūta galvas bīvi starp 3 un 4 cilindru (mašīna nav čipota viss stock) otram 237000 km dēļ 4 cilindra defektīvas BOSCH sprauslas izkusa virzulis. Tāds īsumā stasts! DPF abiem ciet - vienam jau izravēts vēl tikai jāizprogrammē, otram tuvākajā laikā! Divmasnieks vienam sācis grabināties otram vēl kluss!

Nu nez - abi divi CBAB - viens 2009. gads otrs 2008. gads, abi Passat un teikšu tā - pašvaki tie dzinēji, totāls pulksteņu mehānisms! Varbūt vnk nepaveicās! #-o
Lietotāja avatars
Bebris
 
Atbildes: 272
Pievienojies: 2006/Jūl/19, 14:49
Atrašanās vieta: Ventspils<-> Rīga

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Mudvayne » 2015/Aug/17, 20:58

2 varianti vai totāli nepaveicās, vai tie nav īstie nobraukumi. Manam 2006.gada 2.0tdi BKD ar ~240000km vēl viss kārtībā.
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Xplod » 2015/Aug/17, 21:09

BKD jau nav CR dzinējs
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Mudvayne » 2015/Aug/17, 21:43

CR nav taču vājāki par PD :mhihi:
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Xplod » 2015/Aug/17, 22:25

nu manam BKD ar jau 500 000 tuvojas :P
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt mist » 2015/Aug/18, 0:47

Xplod rakstīja:nu manam BKD ar jau 500 000 tuvojas :P

Alsungā viens pasāc ar PD brauc tuvu pie 800 000 un kompī rāda tik par spauslām output of regulation range...
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Bebris » 2015/Aug/19, 14:03

Mudvayne rakstīja:2 varianti vai totāli nepaveicās, vai tie nav īstie nobraukumi. Manam 2006.gada 2.0tdi BKD ar ~240000km vēl viss kārtībā.


Ja redzētu tā CR dzinēja uzbūvi, tad nebrīnītos, ka tas ir taisīts 200 000 - īsts pulksteņu mehānisms, kurā niecīgākā ražošanas kļūda tagad pēc 200 000 bēdīgi var beigties. Mans vecais PD dzinējs 130 Zs, Passat B5.5 noskrējis 400 000 un vēl čoms ar viņu vālē - dzinējam nekas nav darīts!
Lietotāja avatars
Bebris
 
Atbildes: 272
Pievienojies: 2006/Jūl/19, 14:49
Atrašanās vieta: Ventspils<-> Rīga

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Bayliss » 2017/Jan/20, 13:33

Var kāds,lūdzu,atsūtīt PM to VW motoru apkopojumu tabulu,kuru Josi bija ielicis 1.lapā šajā topikā.
Bayliss
 
Atbildes: 12
Pievienojies: 2014/Jūn/12, 22:27
Braucu ar: Seat

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt grigorijs » 2017/Jan/20, 14:26

Bayliss rakstīja:Var kāds,lūdzu,atsūtīt PM to VW motoru apkopojumu tabulu,kuru Josi bija ielicis 1.lapā šajā topikā.

Kad pats biju Passata meklējumos, tabulu Josi tabulu pieseivoju, ja nu kādreiz vēl noder.
https://failiem.lv/u/8ava3hap#/view/vw20tdipd.sized.jpg
grigorijs
 
Atbildes: 16
Pievienojies: 2016/Apr/04, 9:11
Braucu ar: Passat B6
Dzinējs: BMP

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt neticigaistoms » 2017/Jan/20, 22:07

Tie 2.0 galu galā nav izrādījušies principā sliktāki par slavenajiem 2.5 TDI v6? Pirincipā pēc tam, kad pašam tāds bija, bairāk nevienu 2.0 dīzeli no vag grupas negribās...
Lietotāja avatars
neticigaistoms
 
Atbildes: 639
Pievienojies: 2007/Apr/13, 16:14

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Mudvayne » 2017/Jan/20, 22:15

neticigaistoms rakstīja:Tie 2.0 galu galā nav izrādījušies principā sliktāki par slavenajiem 2.5 TDI v6? Pirincipā pēc tam, kad pašam tāds bija, bairāk nevienu 2.0 dīzeli no vag grupas negribās...

ir ok. :naac:
Ar savu 2.0TDI BKD nobraukti ~100kkm , joprojām iet bez problēmām (apkopes regulāras 8-10kkm)
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi