VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Viss par 2.0 TDI 16V

Dzinējs

Viss par 2.0 TDI 16V

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Kvarks » 2013/Okt/01, 14:57

Paziņa nopircis B6 ar BKP dzinēju.
No iepriekš rakstītā sapratu ka šim dzinējam ir problēmas ar eļļas sūkņa seškanti, bet vai šim dzinējam vēl nav kaut kas specifisks ko derētu pārbaudīt/nomainīt? Sprauslas atsaukumā Vācijā ir mainītas.
Pie kāda nobraukuma rekomendē nomainīt eļļas sūkņa seškanti?
Kvarks
 
Atbildes: 31
Pievienojies: 2013/Aug/17, 10:59
Braucu ar: Passat B5
Dzinējs: 1.9 +

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Circenis » 2013/Okt/01, 17:39

Kvarks rakstīja:Paziņa nopircis B6 ar BKP dzinēju.
No iepriekš rakstītā sapratu ka šim dzinējam ir problēmas ar eļļas sūkņa seškanti, bet vai šim dzinējam vēl nav kaut kas specifisks ko derētu pārbaudīt/nomainīt? Sprauslas atsaukumā Vācijā ir mainītas.
Pie kāda nobraukuma rekomendē nomainīt eļļas sūkņa seškanti?



Savam nomainīju tiklīdz kā nopirku. Nevar zināt ko iepriekšējais īpašnieks ar to mašīnu darījis. Pie 130k jau bija malas apmuļļātas. Ta ka profilaksei nenāk pa skādi. 2.40 Ls maksāja seškantis + 20 knaķi jauns sprostgredzens.
Lietotāja avatars
Circenis
 
Atbildes: 30
Pievienojies: 2013/Sep/26, 12:08
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: B6 ABT VS4
Dzinējs: BMP 140+

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Lauris » 2014/Jan/13, 11:28

Nu gudrinieki pastāstiet kas var būt par vainu?

VW Passat B6 2.0TDI CR CBAB 2008.g
216tkm uz spoels, pie 140tkm mainīts bloks un galva.

Darbojoties tukšgaitā viss OK.
"Dodot mizā" - zili dūmi griežas... :esmu_lol:
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt ajms » 2014/Jan/13, 12:52

Lauris rakstīja:Nu gudrinieki pastāstiet kas var būt par vainu?

VW Passat B6 2.0TDI CR CBAB 2008.g
216tkm uz spoels, pie 140tkm mainīts bloks un galva.

Darbojoties tukšgaitā viss OK.
"Dodot mizā" - zili dūmi griežas... :esmu_lol:

Vispirms pieslēdz pie vada,tik daudz Tu pats māki un zini ,kur skatīties ;)

protams eļļas patēriņu Tu vēl nezini,vai zini?

Vispirms man neredzot/nedzirdot/pat nepasmaržojot to pašu auto/dzinēju un vēl dažas lietas kuras nevar aprakstīt ,man ir jāuzdod kaudze jautājumu :wink:

laikam taisies kautKO pirkt :roll:

un j;utu ,ka tur nekas labs nav jau no tava uzrakstītā :)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Lauris » 2014/Jan/13, 13:02

Es sev neko netaisos pirkt - palīdzu atrast, bet laikam jau tas variants jāatmet...
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt ajms » 2014/Jan/13, 13:20

Lauris rakstīja:Es sev neko netaisos pirkt - palīdzu atrast, bet laikam jau tas variants jāatmet...

Tādus uzreiz vajag atmest un iet tālāk ;) -zili iteikts dūms,kam smarža pēc nesadegušas eļļas...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Andiks » 2014/Mar/05, 21:44

Lai nav jācepj jauns raksts, briestu uz jaunas a/m iegādi. It kā sliecos uz Passat B6 2010g ar 170Hp, šim būs problemātiskās sprauslas, vai kaut kas mainās atkarībā no gada?
Lietotāja avatars
Andiks
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2006/Jūl/02, 8:10
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B7 Variant
Dzinējs: 2.0 tdi, 125kw, CFGB

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt ursus » 2014/Mar/05, 21:59

Var pirkt ar 110hp,dēļ nodokļu politikas,un tad dot apdeitot.

Neatceros cik ls sanāca starpiba starp 110 un 140,par 170 nerunājot.

Pakalkulē parēķini.

Vienīgi maz zirgaini ir slikti aprīkoti,nelaid garām 140hp,jo zinātāji teic ka atšķiras vienīgi un tikai ar programmu.

Vai ir problēmas ar sprauslām nezinu,ceru ka nē,jo cita tipa dzinējs.

P.S. pagaidām te zinu tikai vienu,kam problēmas ar motoru(nav teikts ka sprauslas).
no pirkšanas brīža esmu nobraucis ap 9500km(kopā 170.000) problēmu it kā nav.
ursus
 
Atbildes: 339
Pievienojies: 2013/Sep/27, 16:20
Braucu ar: B6
Dzinējs: CBAB(+jonix)

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Andiks » 2014/Mar/05, 22:22

tev ir 140Hp?
Lietotāja avatars
Andiks
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2006/Jūl/02, 8:10
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B7 Variant
Dzinējs: 2.0 tdi, 125kw, CFGB

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt ursus » 2014/Mar/05, 22:35

laikam jau gan ka ir . 2009 gada -common rail- dzinējs CBAB

kad palikušu bagātāks,man būs arī 170hp.
ursus
 
Atbildes: 339
Pievienojies: 2013/Sep/27, 16:20
Braucu ar: B6
Dzinējs: CBAB(+jonix)

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt smudo » 2014/Mar/05, 22:42

ursus rakstīja:Var pirkt ar 110hp,dēļ nodokļu politikas,un tad dot apdeitot.

Neatceros cik ls sanāca starpiba starp 110 un 140,par 170 nerunājot.

Pakalkulē parēķini.

Vienīgi maz zirgaini ir slikti aprīkoti,nelaid garām 140hp,jo zinātāji teic ka atšķiras vienīgi un tikai ar programmu.

Vai ir problēmas ar sprauslām nezinu,ceru ka nē,jo cita tipa dzinējs.

P.S. pagaidām te zinu tikai vienu,kam problēmas ar motoru(nav teikts ka sprauslas).
no pirkšanas brīža esmu nobraucis ap 9500km(kopā 170.000) problēmu it kā nav.


Esmu lasījis, ka atšķirības nav tikai programmā, jo 170zs dzinējam esot citas sprauslas - tas bija pirms kāda laika, kad pats pirku mašīnu un avotu neatceros. Nezinu, vai tas tā tiešām ir. Pārējais, gan esot vienāds. Varbūt kāds zin kā ir ar spararatiem un sajūgiem - tie abiem (t.i. 103 kW un 125 kW) vienādi?
Lietotāja avatars
smudo
 
Atbildes: 32
Pievienojies: 2012/Jūn/09, 13:13
Braucu ar: CC
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Andiks » 2014/Mar/05, 22:48

Nodoklis sanāk 120EUR, bet tas vismazāk uztrauc, jo tas ir plānotajos tēriņos, vairāk domāju kā neiegrābties ar a/m dzinēja izvēli.
Lietotāja avatars
Andiks
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2006/Jūl/02, 8:10
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B7 Variant
Dzinējs: 2.0 tdi, 125kw, CFGB

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Andiks » 2014/Mar/05, 22:53

Nu vo, es par tām sprauslām arī cepjos, darbā ir divas skoda RS ar 170Hp, vienai jau 2gb nomainīja, galīgi nelēts tas pasākums.
Kaut kur pa ausu galam ir dzirdēts, ka no 2009g 170Hp motoriem ir cits tas pasākums, kā ir īstenībā hvz.
Lietotāja avatars
Andiks
 
Atbildes: 34
Pievienojies: 2006/Jūl/02, 8:10
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: VW Passat B7 Variant
Dzinējs: 2.0 tdi, 125kw, CFGB

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt ajms » 2014/Mar/05, 23:07

smudo rakstīja:
ursus rakstīja:Var pirkt ar 110hp,dēļ nodokļu politikas,un tad dot apdeitot.

Neatceros cik ls sanāca starpiba starp 110 un 140,par 170 nerunājot.

Pakalkulē parēķini.

Vienīgi maz zirgaini ir slikti aprīkoti,nelaid garām 140hp,jo zinātāji teic ka atšķiras vienīgi un tikai ar programmu.

Vai ir problēmas ar sprauslām nezinu,ceru ka nē,jo cita tipa dzinējs.

P.S. pagaidām te zinu tikai vienu,kam problēmas ar motoru(nav teikts ka sprauslas).
no pirkšanas brīža esmu nobraucis ap 9500km(kopā 170.000) problēmu it kā nav.


Esmu lasījis, ka atšķirības nav tikai programmā, jo 170zs dzinējam esot citas sprauslas - tas bija pirms kāda laika, kad pats pirku mašīnu un avotu neatceros. Nezinu, vai tas tā tiešām ir. Pārējais, gan esot vienāds. Varbūt kāds zin kā ir ar spararatiem un sajūgiem - tie abiem (t.i. 103 kW un 125 kW) vienādi?

sajūgi vienādi.

ps rakstīju plašu rakstu paršo tēmu un izdzisa :twisted: .Ok,nerakstīšu pagaidām .
Citreiz gan jau .
te mazliet ,kas gaidāms...
Spoiler: show
Ps nesen biju Motul seminārā un tiešām daudz uzzināju jaunu motoreļļu ,arī autoražotāju tendences tuvākajā laikā.Tieši runa par šīs paaudzes dzinējiem,problēmām ,pārsvarā dīzeļiem(DPF,sprauslas,degviela,ekonomija,emisijas utml) un jau rītdienas motoriem,kuri jau vispār ir.Mazi izmēros,kubatūrā (1-1.6 ),ekonomiski(lai būtu vēl mazāks patēriņš,samazina berzes- eļļas 0W20 (fords) jau ir,būs pat 0W16(honda) ,tajā laikā jaudīgi,ar mazām emisijām .Uz tām būs pat nereāls uzsvars.ADblue vieglajiem .No 2014 ir euro6,no 2020 euro7.šos ciparus paskatoties ,sapratīsiet kādi būs pārsvarā dzinēji .Otru mūžu 250tkm + diezvai izvilks ...
Nu tā īsumā ;)

Attēls
Pēdējo reizi labojis ajms - 2014/Mar/06, 0:49, labots 2 reizes.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Viss par 2.0 TDI 16V

Atbildēt Mudvayne » 2014/Mar/06, 0:20

CR dzinēji sākās aptuveni 2008gada vidū.

wiki par CR dzinējiem :arrow: 2.0 R4 16v TDI PD 103-125kW

wiki par PD dzinējiem :arrow: 2.0 R4 16v TDI CR 81-135kW
Lietotāja avatars
Mudvayne
 
Atbildes: 3855
Pievienojies: 2006/Aug/03, 13:53
Atrašanās vieta: SDM
Braucu ar: auto emoción
Dzinējs: 2.0 TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 11 viesi