imants rakstīja:Lai nomainītu zobsiksnu, vajadzēs, tomēr, kādu spectūli ar, jo pretējā gadijumā var parādīties arī kāds pārsteigums. Lai nomainītu blīvslēgu sadalenei vajadzēs novilcēju.
Novilcēju vajadzēs, lai dabūtu nost zobratuTurbo rakstīja:imants rakstīja:Lai nomainītu zobsiksnu, vajadzēs, tomēr, kādu spectūli ar, jo pretējā gadijumā var parādīties arī kāds pārsteigums. Lai nomainītu blīvslēgu sadalenei vajadzēs novilcēju.
Nu redz, lab ka pajautāju, kad nāks tuvāk šitas process bus jasadabū tas bloķētājs un salnika novilcējs..
Turbo rakstīja:Tātad vēlos savam auto pats nomainīt zobeni+ pārējos kankarus kas tur nāk klāt.
Handlerī pasūtīšu zobenes komplektu+udenssukni+ saļņikus, kas manuprāt tur jau ir beigušies.
Nekad mūžā vēl neesmu mainījis,'bet lietas būtība apmēram ir skaidra. Varbūt kāds kas ir saskāries ar šo tēmu un ir kādi padomi lai darbs ātrāk un kvalitatīvāk risinātos.
Protams kad mainīšu viss tiks safočēts un šeit ievietots !
16vLietotājs rakstīja:Turbo rakstīja:Tātad vēlos savam auto pats nomainīt zobeni+ pārējos kankarus kas tur nāk klāt.
Handlerī pasūtīšu zobenes komplektu+udenssukni+ saļņikus, kas manuprāt tur jau ir beigušies.
Nekad mūžā vēl neesmu mainījis,'bet lietas būtība apmēram ir skaidra. Varbūt kāds kas ir saskāries ar šo tēmu un ir kādi padomi lai darbs ātrāk un kvalitatīvāk risinātos.
Protams kad mainīšu viss tiks safočēts un šeit ievietots !
Saļņiki vai nu tek vai netek (kā vēl tavuprāt var izbeigties saļņiki).
Nomainīt ir drusku čakars, bet nav neizdarāmu lietu.
Arī par specinstrumentiem- ir vēlami, bet nav obligāti. Var sazīmēt savs metkas ar, piemēram, balto korektoru vai melno markeru. Augšējo zobratu var nostopēt ar 6mm vai 8mm urbīti (īsti neatceros )
Tehnoloģija vienkārša- uzliek ūdenspumpi, uzliek visus spriegotājus (nenospriegotus dabīgi) un tad uzstiepj virsū siksnu.Piespriego kā paredzēts, izgriež motoru ar roku vairākas reizes, pārbauda metkas vēlreiz un darbina klāt
16vLietotājs rakstīja:Turbo rakstīja:Tātad vēlos savam auto pats nomainīt zobeni+ pārējos kankarus kas tur nāk klāt.
Handlerī pasūtīšu zobenes komplektu+udenssukni+ saļņikus, kas manuprāt tur jau ir beigušies.
Nekad mūžā vēl neesmu mainījis,'bet lietas būtība apmēram ir skaidra. Varbūt kāds kas ir saskāries ar šo tēmu un ir kādi padomi lai darbs ātrāk un kvalitatīvāk risinātos.
Protams kad mainīšu viss tiks safočēts un šeit ievietots !
Saļņiki vai nu tek vai netek (kā vēl tavuprāt var izbeigties saļņiki).
Nomainīt ir drusku čakars, bet nav neizdarāmu lietu.
Arī par specinstrumentiem- ir vēlami, bet nav obligāti. Var sazīmēt savs metkas ar, piemēram, balto korektoru vai melno markeru. Augšējo zobratu var nostopēt ar 6mm vai 8mm urbīti (īsti neatceros )
Tehnoloģija vienkārša- uzliek ūdenspumpi, uzliek visus spriegotājus (nenospriegotus dabīgi) un tad uzstiepj virsū siksnu.Piespriego kā paredzēts, izgriež motoru ar roku vairākas reizes, pārbauda metkas vēlreiz un darbina klāt
Alien rakstīja:nuu vēl fakts ka viss deguns pasātam jānoārda lai klāt kaukam tiktu
ajms rakstīja:Alien rakstīja:nuu vēl fakts ka viss deguns pasātam jānoārda lai klāt kaukam tiktu
un saadas taadas gudriibas. lai nenoaardiitu visu kaa graamataa rakstiits
Turbo rakstīja:ajms rakstīja:Alien rakstīja:nuu vēl fakts ka viss deguns pasātam jānoārda lai klāt kaukam tiktu
un saadas taadas gudriibas. lai nenoaardiitu visu kaa graamataa rakstiits
bet es jau tieši gribu maksimāli pēc iespējas vairāk nojaukt lai var visu satīrīt un redzēt, piem par radiatoru- zinu ka tas nav jānem nost bet tikai jaizkabina, bet es nemsu nost- janomaina tak antifrīzs un bus arī ērtāk.
Kā pamperis nemas nost ari ziinu- loti elementāri, tur cik zinu viss ir ļoti loģiski un ātri nonems-saliekams.