VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Zobsiksnas maiņa PD dīzelim , motors AVF

Dzinējs

Zobsiksnas maiņa PD dīzelim , motors AVF

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Zobsiksnas maiņa PD dīzelim , motors AVF

Atbildēt Turbo » 2009/Mai/31, 23:15

Tātad vēlos savam auto pats nomainīt zobeni+ pārējos kankarus kas tur nāk klāt.
Handlerī pasūtīšu zobenes komplektu+udenssukni+ saļņikus, kas manuprāt tur jau ir beigušies.
Nekad mūžā vēl neesmu mainījis,'bet lietas būtība apmēram ir skaidra. Varbūt kāds kas ir saskāries ar šo tēmu un ir kādi padomi lai darbs ātrāk un kvalitatīvāk risinātos.
Protams kad mainīšu viss tiks safočēts un šeit ievietots :wink: !
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt Xplod » 2009/Mai/31, 23:38

noteikti paliigaa vajadzees spec vag tuuljus :roll:

siikaak pastaastiis Imants
Haldex remonts,diagnostika
Webasto remonts,diagnostika
mob 2 6 3 8 0 0 2 8
Lietotāja avatars
Xplod
 
Atbildes: 4153
Pievienojies: 2004/Jan/06, 19:02
Atrašanās vieta: Kuldiga
Braucu ar: SEAT Alhambra
Dzinējs: 2.0 CR TDI DSG

Atbildēt MārtiņšX » 2009/Jūn/01, 0:08

Toolji man kaads bishkjis ir; ja kas, tad var Raiseraa aizrunaat par kaadu 0,5l trauku truukstoshos :wink:
Bet principaa ar apskatiishanos uz origjinaalajiem tuuljiem, virpu, svarku un kaadu bishkji logjiskaas domaashanas arii var tikt cauri :wink:
Lietotāja avatars
MārtiņšX
Guru
 
Atbildes: 5527
Pievienojies: 2006/Okt/07, 1:17
Atrašanās vieta: Rīga-Talsi-Gulbene
Braucu ar: Passat B4 Variant
Dzinējs: 1Z

Atbildēt ivaroks » 2009/Jūn/01, 10:27

lai pareizi nokjiileetu apaksheejo zobratu uztaisiit tuulu buus diezgan gruuti :lol:
Lietotāja avatars
ivaroks
 
Atbildes: 255
Pievienojies: 2005/Aug/30, 11:08
Atrašanās vieta: Valmiera

Atbildēt Bebris » 2009/Jūn/01, 12:26

Jāsaka, ka nesen nomainīju zobeni savam passatam 1.9 TDI AVF 2001.gada - nu neizmantoju nevienu VAG-tuuli, bet tu taisies mainiit salnjikus, tad gan tos vajadzeetu! :wink:
Nekas sarezhgjiits jau nav tajaa procesaa - galvenais nesasteigt un praatiigi darbojies! :)
Lietotāja avatars
Bebris
 
Atbildes: 272
Pievienojies: 2006/Jūl/19, 14:49
Atrašanās vieta: Ventspils<-> Rīga

Atbildēt imants » 2009/Jūn/01, 17:51

Lai nomainītu zobsiksnu, vajadzēs, tomēr, kādu spectūli ar, jo pretējā gadijumā var parādīties arī kāds pārsteigums. Lai nomainītu blīvslēgu sadalenei vajadzēs novilcēju.
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Atbildēt Turbo » 2009/Jūn/01, 19:02

imants rakstīja:Lai nomainītu zobsiksnu, vajadzēs, tomēr, kādu spectūli ar, jo pretējā gadijumā var parādīties arī kāds pārsteigums. Lai nomainītu blīvslēgu sadalenei vajadzēs novilcēju.

Nu redz, lab ka pajautāju, kad nāks tuvāk šitas process bus jasadabū tas bloķētājs un salnika novilcējs..
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt imants » 2009/Jūn/01, 19:41

Turbo rakstīja:
imants rakstīja:Lai nomainītu zobsiksnu, vajadzēs, tomēr, kādu spectūli ar, jo pretējā gadijumā var parādīties arī kāds pārsteigums. Lai nomainītu blīvslēgu sadalenei vajadzēs novilcēju.

Nu redz, lab ka pajautāju, kad nāks tuvāk šitas process bus jasadabū tas bloķētājs un salnika novilcējs..
Novilcēju vajadzēs, lai dabūtu nost zobratu :wink:
Lietotāja avatars
imants
 
Atbildes: 1013
Pievienojies: 2004/Sep/11, 19:53
Braucu ar: Audi A6 Avant
Dzinējs: Turbodīzels

Re: Zobsiksnas maiņa PD dīzelim , motors AVF

Atbildēt 16vLietotājs » 2009/Jūn/01, 21:25

Turbo rakstīja:Tātad vēlos savam auto pats nomainīt zobeni+ pārējos kankarus kas tur nāk klāt.
Handlerī pasūtīšu zobenes komplektu+udenssukni+ saļņikus, kas manuprāt tur jau ir beigušies.
Nekad mūžā vēl neesmu mainījis,'bet lietas būtība apmēram ir skaidra. Varbūt kāds kas ir saskāries ar šo tēmu un ir kādi padomi lai darbs ātrāk un kvalitatīvāk risinātos.
Protams kad mainīšu viss tiks safočēts un šeit ievietots :wink: !


Saļņiki vai nu tek vai netek (kā vēl tavuprāt var izbeigties saļņiki).
Nomainīt ir drusku čakars, bet nav neizdarāmu lietu.
Arī par specinstrumentiem- ir vēlami, bet nav obligāti. Var sazīmēt savs metkas ar, piemēram, balto korektoru vai melno markeru. Augšējo zobratu var nostopēt ar 6mm vai 8mm urbīti (īsti neatceros :oops: )
Tehnoloģija vienkārša- uzliek ūdenspumpi, uzliek visus spriegotājus (nenospriegotus dabīgi) un tad uzstiepj virsū siksnu.Piespriego kā paredzēts, izgriež motoru ar roku vairākas reizes, pārbauda metkas vēlreiz un darbina klāt :D
Lietotāja avatars
16vLietotājs
 
Atbildes: 1364
Pievienojies: 2006/Aug/18, 23:07
Atrašanās vieta: Rīga, Pārdaugava, Iļģuciems
Braucu ar: KTM & HDi
Dzinējs: ir ekonomisks :D

Re: Zobsiksnas maiņa PD dīzelim , motors AVF

Atbildēt ajms » 2009/Jūn/02, 0:42

16vLietotājs rakstīja:
Turbo rakstīja:Tātad vēlos savam auto pats nomainīt zobeni+ pārējos kankarus kas tur nāk klāt.
Handlerī pasūtīšu zobenes komplektu+udenssukni+ saļņikus, kas manuprāt tur jau ir beigušies.
Nekad mūžā vēl neesmu mainījis,'bet lietas būtība apmēram ir skaidra. Varbūt kāds kas ir saskāries ar šo tēmu un ir kādi padomi lai darbs ātrāk un kvalitatīvāk risinātos.
Protams kad mainīšu viss tiks safočēts un šeit ievietots :wink: !


Saļņiki vai nu tek vai netek (kā vēl tavuprāt var izbeigties saļņiki).
Nomainīt ir drusku čakars, bet nav neizdarāmu lietu.
Arī par specinstrumentiem- ir vēlami, bet nav obligāti. Var sazīmēt savs metkas ar, piemēram, balto korektoru vai melno markeru. Augšējo zobratu var nostopēt ar 6mm vai 8mm urbīti (īsti neatceros :oops: )
Tehnoloģija vienkārša- uzliek ūdenspumpi, uzliek visus spriegotājus (nenospriegotus dabīgi) un tad uzstiepj virsū siksnu.Piespriego kā paredzēts, izgriež motoru ar roku vairākas reizes, pārbauda metkas vēlreiz un darbina klāt :D

ar bliivsleegiem ir taa,,,ka sie var izbeigties vien aatri (ja jau paveci),,,nomainot siksnu,,jo taa tiek spriegota,,,un tie var saakt teceet,,taapeec vinji ir ieteicams mainiit,,lai peec meenesi nav paarsteigumi,,,paareejais +- pareizi,,metodes dazzaadas ir...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Zobsiksnas maiņa PD dīzelim , motors AVF

Atbildēt Turbo » 2009/Jūn/02, 20:01

16vLietotājs rakstīja:
Turbo rakstīja:Tātad vēlos savam auto pats nomainīt zobeni+ pārējos kankarus kas tur nāk klāt.
Handlerī pasūtīšu zobenes komplektu+udenssukni+ saļņikus, kas manuprāt tur jau ir beigušies.
Nekad mūžā vēl neesmu mainījis,'bet lietas būtība apmēram ir skaidra. Varbūt kāds kas ir saskāries ar šo tēmu un ir kādi padomi lai darbs ātrāk un kvalitatīvāk risinātos.
Protams kad mainīšu viss tiks safočēts un šeit ievietots :wink: !


Saļņiki vai nu tek vai netek (kā vēl tavuprāt var izbeigties saļņiki).
Nomainīt ir drusku čakars, bet nav neizdarāmu lietu.
Arī par specinstrumentiem- ir vēlami, bet nav obligāti. Var sazīmēt savs metkas ar, piemēram, balto korektoru vai melno markeru. Augšējo zobratu var nostopēt ar 6mm vai 8mm urbīti (īsti neatceros :oops: )
Tehnoloģija vienkārša- uzliek ūdenspumpi, uzliek visus spriegotājus (nenospriegotus dabīgi) un tad uzstiepj virsū siksnu.Piespriego kā paredzēts, izgriež motoru ar roku vairākas reizes, pārbauda metkas vēlreiz un darbina klāt :D


Par to ka man viņi LAIKAM izbeigušies biju domājis faktu ka man ir nopuņķojies motors un liekas ka nāk no priekšpuses tā eļļa, bet redzēt kas tur pa desām varēs redzēt tikai tad kad būs tur viss atjaukts vaļā, tas ir viens no galvenajiem iemsliem kādēl gribas ar steigu tur visu atjaukt un nomainīt.
To noteikti uzspēšu uzreiz pēc Jāņiem.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt Alien » 2009/Jūn/02, 22:33

nuu vēl fakts ka viss deguns pasātam jānoārda lai klāt kaukam tiktu
Lietotāja avatars
Alien
 
Atbildes: 8751
Pievienojies: 2004/Dec/08, 16:51
Atrašanās vieta: Ķekava
Braucu ar: JEEP
Dzinējs: CRD+chipsis

Atbildēt ajms » 2009/Jūn/02, 22:58

Alien rakstīja:nuu vēl fakts ka viss deguns pasātam jānoārda lai klāt kaukam tiktu

un saadas taadas gudriibas. lai nenoaardiitu visu kaa graamataa rakstiits :wink:
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Atbildēt Turbo » 2009/Jūn/03, 19:56

ajms rakstīja:
Alien rakstīja:nuu vēl fakts ka viss deguns pasātam jānoārda lai klāt kaukam tiktu

un saadas taadas gudriibas. lai nenoaardiitu visu kaa graamataa rakstiits :wink:


bet es jau tieši gribu maksimāli pēc iespējas vairāk nojaukt lai var visu satīrīt un redzēt, piem par radiatoru- zinu ka tas nav jānem nost bet tikai jaizkabina, bet es nemsu nost- janomaina tak antifrīzs un bus arī ērtāk.
Kā pamperis nemas nost ari ziinu- loti elementāri, tur cik zinu viss ir ļoti loģiski un ātri nonems-saliekams.
Lietotāja avatars
Turbo
 
Atbildes: 1839
Pievienojies: 2009/Mai/25, 18:46
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Passat Variant
Dzinējs: 1.9 TDI

Atbildēt Bebris » 2009/Jūn/03, 21:06

Turbo rakstīja:
ajms rakstīja:
Alien rakstīja:nuu vēl fakts ka viss deguns pasātam jānoārda lai klāt kaukam tiktu

un saadas taadas gudriibas. lai nenoaardiitu visu kaa graamataa rakstiits :wink:


bet es jau tieši gribu maksimāli pēc iespējas vairāk nojaukt lai var visu satīrīt un redzēt, piem par radiatoru- zinu ka tas nav jānem nost bet tikai jaizkabina, bet es nemsu nost- janomaina tak antifrīzs un bus arī ērtāk.
Kā pamperis nemas nost ari ziinu- loti elementāri, tur cik zinu viss ir ļoti loģiski un ātri nonems-saliekams.


Par to radiatora izkabinaashanu nepiekritiishu gan! Jo pirmkaart nonjemot dzeseeshanas trubas - antifriizs buus aaraa, otrkaart radiatori paliek uz vietas pie brilles un brilli atskruuvee un noliek pa saanu, taadaa veidaa pat nebuus freons no kondishkas jaaizlaizh aaraa! :wink:
Buferim ar nekaa iipasha nav pie nonjemshanas - vieniigi jaazina kur skruviites nosleeptas (katraa zinjaa visvairaak pasleeptaas skruuviites ir arkaas) :)

Katraa zinjaa viss ar veesu praatu daraams! :wink:
Lietotāja avatars
Bebris
 
Atbildes: 272
Pievienojies: 2006/Jūl/19, 14:49
Atrašanās vieta: Ventspils<-> Rīga

Nākošais

Atgriezties uz Dzinējs

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi