Nomainīju gandrīz visas 3mm vakuma trubiņas, teiksim tā tās kuras bija ar to zīda materiālu, (sauc kā gribi) nomainīju visas tās kuras varēja izārdīties un sāka ārdīties ārā, interesanti, ka viņas bija savienotas ar kaut kādām plastikāta mazajām trubiņām, tapēc man no 3M palika ļoti daudz pāri, kā arī nenomainīju vakuma bumbus pienākošo trubiņu, kā lai to nomaina, viņa ar spēku jārauj ārā?
Čamdot trubas, uzgāju mazu caurumiņu, kurā pat iepūšot var just, ka ir caurums, inter cooler trubā, tieši tur kur atduras pret degvielas filtru.
bilde kura truba šeit -
http://www.neomoto1.webd.pl/AUCTION%20P ... 20MOTO.jpgVai tas varētu dot limp mode ?
Starpcitu tajā inter cooler trubā ir arī nedaudz eļļa.
Kad auto bija ieslēgts noņēmu no sēnes vakuma trubiņu, vakuma actuators kustējas uz augšu un uz leju, nepateikšu cik daudz, bet viņs kustējās. Vai viņu ir kaut kā fiziski ir iespējams pakustināt?
Lasīju usa forumos, ka N75 vajadzētu dot ārā 12V (tik pat daudz cik baterijai teiksim), bet man konektors deva ārā apmēram 6V vai tas arī ko nozīmē?