MārtiņšG rakstīja:rēcīgs viesraksts... turbīna jau iekšā arī neslēdzas.... kāpēc lai izslēgtos
Bet ja pa tēmu, tad man arī bija identiska problēma, rezultātā nomainīju N75 un starpdzesētāja truba arī viena bij ar lielu caurumu. Nomainot detaļas viss ok jau gadu.
turbīnā pašā vainu vari droši nemeklēt un neļauj tur rakāties kādiem līkročiem.
Starpdzesētāja trubas vislabāk ir visas noārdīt nost un pārbaudīt, man bij tā ka truba no apakšas gareniski saplīsusi un no augšas skatoties neko nepateiksi.
Lauris rakstīja:MārtiņšG rakstīja:rēcīgs viesraksts... turbīna jau iekšā arī neslēdzas.... kāpēc lai izslēgtos
Bet ja pa tēmu, tad man arī bija identiska problēma, rezultātā nomainīju N75 un starpdzesētāja truba arī viena bij ar lielu caurumu. Nomainot detaļas viss ok jau gadu.
turbīnā pašā vainu vari droši nemeklēt un neļauj tur rakāties kādiem līkročiem.
Starpdzesētāja trubas vislabāk ir visas noārdīt nost un pārbaudīt, man bij tā ka truba no apakšas gareniski saplīsusi un no augšas skatoties neko nepateiksi.
Mēnesi atpakaļ senča Mk3 bija tieši tāda pati vaina - N75 vesels, un kā izrādījās, tad ķērās turbīnas ģeometrija.
Tā ka nesaki vis...
Inty22 rakstīja:Lauris rakstīja:MārtiņšG rakstīja:rēcīgs viesraksts... turbīna jau iekšā arī neslēdzas.... kāpēc lai izslēgtos
Bet ja pa tēmu, tad man arī bija identiska problēma, rezultātā nomainīju N75 un starpdzesētāja truba arī viena bij ar lielu caurumu. Nomainot detaļas viss ok jau gadu.
turbīnā pašā vainu vari droši nemeklēt un neļauj tur rakāties kādiem līkročiem.
Starpdzesētāja trubas vislabāk ir visas noārdīt nost un pārbaudīt, man bij tā ka truba no apakšas gareniski saplīsusi un no augšas skatoties neko nepateiksi.
Mēnesi atpakaļ senča Mk3 bija tieši tāda pati vaina - N75 vesels, un kā izrādījās, tad ķērās turbīnas ģeometrija.
Tā ka nesaki vis...
Kāda vel turbinas ģeometrija? Kā tā var mainities-? Ja nu vienigi liec ar purnu sienā lidz saspiezas turbina, tad ta tiesam var izmainities !
Domā loģiski- ja turbina ir pizģets, tad nepabrauktu ari līdz 100km/h . Vienkarsi kautkas ar spiedieniem- vai nu trubas vai n75
MārtiņšG rakstīja::lol: ahreņeķ vispār jau ir turbīnas ar mainīgu ģeometriju , bet šajā gadījumā domājams, ka pie vainas būs vainu vārsts, vai cauras kūlera trubas.
Valmar rakstīja:Inty22 rakstīja:Lauris rakstīja:MārtiņšG rakstīja:rēcīgs viesraksts... turbīna jau iekšā arī neslēdzas.... kāpēc lai izslēgtos
Bet ja pa tēmu, tad man arī bija identiska problēma, rezultātā nomainīju N75 un starpdzesētāja truba arī viena bij ar lielu caurumu. Nomainot detaļas viss ok jau gadu.
turbīnā pašā vainu vari droši nemeklēt un neļauj tur rakāties kādiem līkročiem.
Starpdzesētāja trubas vislabāk ir visas noārdīt nost un pārbaudīt, man bij tā ka truba no apakšas gareniski saplīsusi un no augšas skatoties neko nepateiksi.
Mēnesi atpakaļ senča Mk3 bija tieši tāda pati vaina - N75 vesels, un kā izrādījās, tad ķērās turbīnas ģeometrija.
Tā ka nesaki vis...
Kāda vel turbinas ģeometrija? Kā tā var mainities-? Ja nu vienigi liec ar purnu sienā lidz saspiezas turbina, tad ta tiesam var izmainities !
Domā loģiski- ja turbina ir pizģets, tad nepabrauktu ari līdz 100km/h . Vienkarsi kautkas ar spiedieniem- vai nu trubas vai n75
Nu manam AFN motoriņam tieši turbīnai lāpstiņu ģeometrijas regulēšana ir noķīlējusi, jo N75 strādā un regulēšanas svira raustās, bet tikai pa kādi 2-3 mm, līdz ar to SAFE MODE regulāri slēdzas iekšā. Tā kā nepiekrītu MārtiņašG komentāram, par Inty22 nemaz nerunājot. Protams pirms ķerties pie turbīnas der pārbaudīt visu iepriekš minēto. Un līkročus pie turbīnas laist tiešām nevajadzētu
Valmar rakstīja:MārtiņšG rakstīja::lol: ahreņeķ vispār jau ir turbīnas ar mainīgu ģeometriju , bet šajā gadījumā domājams, ka pie vainas būs vainu vārsts, vai cauras kūlera trubas.
A kam ta tur to ģeometriju regulē, ja ne lāpstiņām???
Fancy rakstīja:Paklau, neplēsiet drēbes...
1. Ja ir kāda kūlera truba caura, tad IMHO minot grīdā ir jābūt šņācienam (jo pūš garām)
2. Paņem un paskaties vai pati turbīna griežas, ja to griež ar roku.
3. Ja viss augstāk minētais ir kārtībā, tad paliek N75 vārsts.
MārtiņšG rakstīja:Fancy rakstīja:Paklau, neplēsiet drēbes...
1. Ja ir kāda kūlera truba caura, tad IMHO minot grīdā ir jābūt šņācienam (jo pūš garām)
2. Paņem un paskaties vai pati turbīna griežas, ja to griež ar roku.
3. Ja viss augstāk minētais ir kārtībā, tad paliek N75 vārsts.
man bij truba gareniski atplaukusi vaļā kādi 3-4cm, nekāda šņākoņa, nekāda papildus trokšņa, tikai dūmiņi gan baigie
MārtiņšG rakstīja:a es tev saku ka tā nav? es tik ierēcu pa to postu ko cilvēks bij rakstījis pirms tevis