VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - TDI jaudas zudums, turbīna slēdzas ārā (overboost)

Dzinējs

TDI jaudas zudums, turbīna slēdzas ārā (overboost)

Problēmas un remonts
Reklāma
 

TDI jaudas zudums, turbīna slēdzas ārā (overboost)

Atbildēt lauris_sikais » 2008/Sep/05, 15:30

Tātad man ir vw passat B5 1997 gada 1.9 TDI, ir problēma tāda, ka pie ātruma 100km/h vai biki vairāk, izslēdzas turbīna un pazūd jauda - it kā vispār nešancētu turbīnu... Pieliku pie kompja, džeki servisā pateica, ka kaut kas ar spiedieniem nav o.k, bet neviens neko nezina, kas un ko darīt....
Varbūt kādam ir kādas idejas...
lauris_sikais
 
Atbildes: 5
Pievienojies: 2008/Feb/06, 11:19
Atrašanās vieta: Rīga

Atbildēt Lauris » 2008/Sep/05, 15:31

Jāskatās kāda bija kļūda - varianti 2vi:
1)beigts N75 vārsts
2)ķeras turbūnas ģeometrija un rodas pārspiediens, kas norubī visu un auto darbojas SAFE MODE režīmā
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Atbildēt MārtiņšG » 2008/Sep/05, 19:06

rēcīgs viesraksts... :lol: turbīna jau iekšā arī neslēdzas.... :lol: kāpēc lai izslēgtos
Bet ja pa tēmu, tad man arī bija identiska problēma, rezultātā nomainīju N75 un starpdzesētāja truba arī viena bij ar lielu caurumu. Nomainot detaļas viss ok jau gadu.
turbīnā pašā vainu vari droši nemeklēt un neļauj tur rakāties kādiem līkročiem.
Starpdzesētāja trubas vislabāk ir visas noārdīt nost un pārbaudīt, man bij tā ka truba no apakšas gareniski saplīsusi un no augšas skatoties neko nepateiksi.
MārtiņšG
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 470
Pievienojies: 2007/Nov/17, 23:02

Atbildēt Lauris » 2008/Sep/05, 19:14

MārtiņšG rakstīja:rēcīgs viesraksts... :lol: turbīna jau iekšā arī neslēdzas.... :lol: kāpēc lai izslēgtos
Bet ja pa tēmu, tad man arī bija identiska problēma, rezultātā nomainīju N75 un starpdzesētāja truba arī viena bij ar lielu caurumu. Nomainot detaļas viss ok jau gadu.
turbīnā pašā vainu vari droši nemeklēt un neļauj tur rakāties kādiem līkročiem.
Starpdzesētāja trubas vislabāk ir visas noārdīt nost un pārbaudīt, man bij tā ka truba no apakšas gareniski saplīsusi un no augšas skatoties neko nepateiksi.


Mēnesi atpakaļ senča Mk3 bija tieši tāda pati vaina - N75 vesels, un kā izrādījās, tad ķērās turbīnas ģeometrija.
Tā ka nesaki vis...
Ēku, elektroietaišu termogrāfiskā pārbaude!
Lietotāja avatars
Lauris
 
Atbildes: 6272
Pievienojies: 2004/Mar/22, 12:39
Atrašanās vieta: Pierīga
Braucu ar: VW Sharan 7N
Dzinējs: CFFB

Atbildēt mist » 2008/Sep/05, 23:09

Droši vien turbīnas lāpstiņu ģeomertrija.....
mist
 
Atbildes: 1550
Pievienojies: 2008/Mar/12, 0:47
Braucu ar: 1.9 tdi AVB powered by INC

Atbildēt Inty22 » 2008/Sep/06, 21:14

Lauris rakstīja:
MārtiņšG rakstīja:rēcīgs viesraksts... :lol: turbīna jau iekšā arī neslēdzas.... :lol: kāpēc lai izslēgtos
Bet ja pa tēmu, tad man arī bija identiska problēma, rezultātā nomainīju N75 un starpdzesētāja truba arī viena bij ar lielu caurumu. Nomainot detaļas viss ok jau gadu.
turbīnā pašā vainu vari droši nemeklēt un neļauj tur rakāties kādiem līkročiem.
Starpdzesētāja trubas vislabāk ir visas noārdīt nost un pārbaudīt, man bij tā ka truba no apakšas gareniski saplīsusi un no augšas skatoties neko nepateiksi.


Mēnesi atpakaļ senča Mk3 bija tieši tāda pati vaina - N75 vesels, un kā izrādījās, tad ķērās turbīnas ģeometrija.
Tā ka nesaki vis...

Kāda vel turbinas ģeometrija? Kā tā var mainities-? Ja nu vienigi liec ar purnu sienā lidz saspiezas turbina, tad ta tiesam var izmainities :twisted: !
Domā loģiski- ja turbina ir pizģets, tad nepabrauktu ari līdz 100km/h . Vienkarsi kautkas ar spiedieniem- vai nu trubas vai n75
Lietotāja avatars
Inty22
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 135
Pievienojies: 2007/Nov/12, 2:12

Atbildēt Valmar » 2008/Sep/06, 22:25

Inty22 rakstīja:
Lauris rakstīja:
MārtiņšG rakstīja:rēcīgs viesraksts... :lol: turbīna jau iekšā arī neslēdzas.... :lol: kāpēc lai izslēgtos
Bet ja pa tēmu, tad man arī bija identiska problēma, rezultātā nomainīju N75 un starpdzesētāja truba arī viena bij ar lielu caurumu. Nomainot detaļas viss ok jau gadu.
turbīnā pašā vainu vari droši nemeklēt un neļauj tur rakāties kādiem līkročiem.
Starpdzesētāja trubas vislabāk ir visas noārdīt nost un pārbaudīt, man bij tā ka truba no apakšas gareniski saplīsusi un no augšas skatoties neko nepateiksi.


Mēnesi atpakaļ senča Mk3 bija tieši tāda pati vaina - N75 vesels, un kā izrādījās, tad ķērās turbīnas ģeometrija.
Tā ka nesaki vis...

Kāda vel turbinas ģeometrija? Kā tā var mainities-? Ja nu vienigi liec ar purnu sienā lidz saspiezas turbina, tad ta tiesam var izmainities :twisted: !
Domā loģiski- ja turbina ir pizģets, tad nepabrauktu ari līdz 100km/h . Vienkarsi kautkas ar spiedieniem- vai nu trubas vai n75

Nu manam AFN motoriņam tieši turbīnai lāpstiņu ģeometrijas regulēšana ir noķīlējusi, jo N75 strādā un regulēšanas svira raustās, bet tikai pa kādi 2-3 mm, līdz ar to SAFE MODE regulāri slēdzas iekšā. Tā kā nepiekrītu MārtiņašG komentāram, par Inty22 nemaz nerunājot. Protams pirms ķerties pie turbīnas der pārbaudīt visu iepriekš minēto. Un līkročus pie turbīnas laist tiešām nevajadzētu :lol:
Valmar
 
Atbildes: 62
Pievienojies: 2007/Mar/01, 18:52
Atrašanās vieta: Rīga, Teika
Braucu ar: Seat Alhambra
Dzinējs: 1.9 TDi

Atbildēt MārtiņšG » 2008/Sep/06, 22:26

:lol: ahreņeķ :lol: vispār jau ir turbīnas ar mainīgu ģeometriju :lol: , bet šajā gadījumā domājams, ka pie vainas būs vainu vārsts, vai cauras kūlera trubas.
MārtiņšG
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 470
Pievienojies: 2007/Nov/17, 23:02

Atbildēt Valmar » 2008/Sep/06, 22:32

MārtiņšG rakstīja::lol: ahreņeķ :lol: vispār jau ir turbīnas ar mainīgu ģeometriju :lol: , bet šajā gadījumā domājams, ka pie vainas būs vainu vārsts, vai cauras kūlera trubas.

A kam ta tur to ģeometriju regulē, ja ne lāpstiņām???
Valmar
 
Atbildes: 62
Pievienojies: 2007/Mar/01, 18:52
Atrašanās vieta: Rīga, Teika
Braucu ar: Seat Alhambra
Dzinējs: 1.9 TDi

Atbildēt MārtiņšG » 2008/Sep/06, 22:32

Valmar rakstīja:
Inty22 rakstīja:
Lauris rakstīja:
MārtiņšG rakstīja:rēcīgs viesraksts... :lol: turbīna jau iekšā arī neslēdzas.... :lol: kāpēc lai izslēgtos
Bet ja pa tēmu, tad man arī bija identiska problēma, rezultātā nomainīju N75 un starpdzesētāja truba arī viena bij ar lielu caurumu. Nomainot detaļas viss ok jau gadu.
turbīnā pašā vainu vari droši nemeklēt un neļauj tur rakāties kādiem līkročiem.
Starpdzesētāja trubas vislabāk ir visas noārdīt nost un pārbaudīt, man bij tā ka truba no apakšas gareniski saplīsusi un no augšas skatoties neko nepateiksi.


Mēnesi atpakaļ senča Mk3 bija tieši tāda pati vaina - N75 vesels, un kā izrādījās, tad ķērās turbīnas ģeometrija.
Tā ka nesaki vis...

Kāda vel turbinas ģeometrija? Kā tā var mainities-? Ja nu vienigi liec ar purnu sienā lidz saspiezas turbina, tad ta tiesam var izmainities :twisted: !
Domā loģiski- ja turbina ir pizģets, tad nepabrauktu ari līdz 100km/h . Vienkarsi kautkas ar spiedieniem- vai nu trubas vai n75

Nu manam AFN motoriņam tieši turbīnai lāpstiņu ģeometrijas regulēšana ir noķīlējusi, jo N75 strādā un regulēšanas svira raustās, bet tikai pa kādi 2-3 mm, līdz ar to SAFE MODE regulāri slēdzas iekšā. Tā kā nepiekrītu MārtiņašG komentāram, par Inty22 nemaz nerunājot. Protams pirms ķerties pie turbīnas der pārbaudīt visu iepriekš minēto. Un līkročus pie turbīnas laist tiešām nevajadzētu :lol:


Paklausies, pilsoni, :lol: Turbīna neslēdzas ne iekšā ne ārā :lol: viņa griežas visu laiku, jo tiek piedzīta no izplūdes gāzēm (ja to vēl nezināji)

un par ko tu nepiekrīti? par to ka pie šādiem simptomiem ir divas izplatītākās problēmas?
1. N75 un viss kas ar viņu saistīts
2.Starpdzesētāja truba caura.

Nomirusi turbīna šajā gadījumā ir retāka parādība.
MārtiņšG
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 470
Pievienojies: 2007/Nov/17, 23:02

Atbildēt MārtiņšG » 2008/Sep/06, 22:34

Valmar rakstīja:
MārtiņšG rakstīja::lol: ahreņeķ :lol: vispār jau ir turbīnas ar mainīgu ģeometriju :lol: , bet šajā gadījumā domājams, ka pie vainas būs vainu vārsts, vai cauras kūlera trubas.

A kam ta tur to ģeometriju regulē, ja ne lāpstiņām???


a es tev saku ka tā nav? es tik ierēcu pa to postu ko cilvēks bij rakstījis pirms tevis
MārtiņšG
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 470
Pievienojies: 2007/Nov/17, 23:02

Atbildēt Fancy » 2008/Sep/06, 22:36

Paklau, neplēsiet drēbes...
1. Ja ir kāda kūlera truba caura, tad IMHO minot grīdā ir jābūt šņācienam (jo pūš garām)
2. Paņem un paskaties vai pati turbīna griežas, ja to griež ar roku.
3. Ja viss augstāk minētais ir kārtībā, tad paliek N75 vārsts.
Lietotāja avatars
Fancy
 
Atbildes: 5223
Pievienojies: 2007/Jūl/12, 19:22
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: tavu draudzeni

Atbildēt MārtiņšG » 2008/Sep/06, 22:38

Fancy rakstīja:Paklau, neplēsiet drēbes...
1. Ja ir kāda kūlera truba caura, tad IMHO minot grīdā ir jābūt šņācienam (jo pūš garām)
2. Paņem un paskaties vai pati turbīna griežas, ja to griež ar roku.
3. Ja viss augstāk minētais ir kārtībā, tad paliek N75 vārsts.



man bij truba gareniski atplaukusi vaļā kādi 3-4cm, nekāda šņākoņa, nekāda papildus trokšņa, tikai dūmiņi gan brīžiem baigie :lol:
MārtiņšG
Izraidīts no foruma
 
Atbildes: 470
Pievienojies: 2007/Nov/17, 23:02

Atbildēt Fancy » 2008/Sep/06, 22:40

MārtiņšG rakstīja:
Fancy rakstīja:Paklau, neplēsiet drēbes...
1. Ja ir kāda kūlera truba caura, tad IMHO minot grīdā ir jābūt šņācienam (jo pūš garām)
2. Paņem un paskaties vai pati turbīna griežas, ja to griež ar roku.
3. Ja viss augstāk minētais ir kārtībā, tad paliek N75 vārsts.



man bij truba gareniski atplaukusi vaļā kādi 3-4cm, nekāda šņākoņa, nekāda papildus trokšņa, tikai dūmiņi gan baigie :lol:

Nu tad lai profilakses pēc noravē nost tās trubas un miers!
Lietotāja avatars
Fancy
 
Atbildes: 5223
Pievienojies: 2007/Jūl/12, 19:22
Atrašanās vieta: Mārupe
Braucu ar: tavu draudzeni

Atbildēt Valmar » 2008/Sep/06, 22:51

MārtiņšG rakstīja:a es tev saku ka tā nav? es tik ierēcu pa to postu ko cilvēks bij rakstījis pirms tevis

Nu atvaino, nepieleca par kuru postu iet runa. Vienkārši gribēju pateikt, ka pašu turbīnu vainas meklējumos galīgi nevajag atmest
Valmar
 
Atbildes: 62
Pievienojies: 2007/Mar/01, 18:52
Atrašanās vieta: Rīga, Teika
Braucu ar: Seat Alhambra
Dzinējs: 1.9 TDi

Nākošais

Atgriezties uz Dzinējs

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi