VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Dzinējs

Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Problēmas un remonts
Reklāma
 

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt nin2 » 2015/Aug/03, 23:38

Nja, man laikam vajadzēja pašā sākumā precīzāk noformulēt jautājumu :)
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt androns » 2015/Aug/04, 8:13

ajms rakstīja:No Jums jau dažreiz nevar saprast ,vai gribat tūnēt dzinēju vai iečakarēt santīmus un Zs cēlāji parasti ar to sāk,ne no tā gala ;)
Pasaki ureiz ,ka gribi celt zirgus un lai iztiktu bez lirikas.Lai tev kāds zinošs pateiktu,pasaki ko gribi uzreiz.Tā un tik .Es daudz ko zinu un varu ieteikt;)


Es toreiz savam AHFam uzliku, šķiet, ka 1Z spararatu un pilnīgi stock sajūgu :-k (laikam)
zirgi bija tikai tik sakruķīti, cik bija smidzinātāji no AEL
čipots vēl nebija.
i ņičo - sajūgs turēja kā puķīte :ok:
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt nin2 » 2015/Aug/04, 9:07

Es šobrīd ar stock smidzekļiem teorētiski varētu dabūt līdz 175zs un 400nm.
Ja kautkad vēlāk sanemtos un ieliktu pd 130/150 smidzekļus, tad 200+
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt ajms » 2015/Aug/04, 10:53

nin2 rakstīja:Es šobrīd ar stock smidzekļiem teorētiski varētu dabūt līdz 175zs un 400nm.
Ja kautkad vēlāk sanemtos un ieliktu pd 130/150 smidzekļus, tad 200+


Un te uzrodās vēlviens jautājums?Kur ar to auto brauksi ? Brvdienās,ikdienā/pilsēta vai arī kādās sporta aktivitātēs?
Ja uz sajūgiem rakstīts ir 400Nm,tad palielam noņemiet nost 20% rezervi .Pie šiem cipariem jau ar standarta vr6 var nepietikt un vajadzīgs vismaz sporta disks,bet arī jau piespiedējdisks(kurvis, grozs).Ikdienā+pilsēta ar sporta diskiem,kuriem nav vēl atsperu ir /būs grūti braukt.Bet mūsdienās ir pieejami komplekti lai +- šo visu saliktu kopā.

Nu tā vizinoties un neizmantojot pa ielām to jaudu,jo tas nav iespējams,tad tas 1z vr6 var pietikt,bet ja sāksi izmantot sporta aktivitātēm trasēs ,dragreisos,tad tas ātri izbeigsies.Un tur kur sākās sports ,tad ar tikkai sajūgu labu vien nepietiks.
Kā es saku - nekas nenotiek kā pasakās ,bet pasaku var nopirkt ;)
Cits ieteikums ir nopirkt citu auto jau ar visiem gribajamiem skaitļiem ;) Tas tā ir prātīgi,nevis pārbūvēt mazjaudīgu parastu ielas auto. 8)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt ajms » 2015/Aug/04, 13:01

Liel'am jaudām šādi vajag ,dubultie, - šis konkrēti ir no BMW M3 ,kam 414Zs/400Nm.Tagad mums uz 'so dzin'eju -430zs ir pārtaisīts vienmasas + sporta keramikas disks un ir ok,bet nakotnē n'aks kl'at ap 200 zs un tad tas pasākums būs par īsu.

Attēls

Attēls

ps sporta šosejas VW mums ir standarta spararats+ sporta sachs keramika(228mm),bet tam 'sosejniekam jauda nav liela ap 150zs /190Nm,bet,standarta risinājums būtu izbeidzies pirms finiša...
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt nin2 » 2015/Aug/05, 11:18

Tas ir parasts ikdienas auto, zs un nm ir
just for fun. Nekādi dragreisi un trases šim auto
nav plānoti, tāpēc domāju, ka ar to pašu vr6 būtu gana!
nin2
 
Atbildes: 679
Pievienojies: 2010/Nov/27, 23:37
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: touran

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt ajms » 2015/Aug/05, 13:37

nin2 rakstīja:Tas ir parasts ikdienas auto, zs un nm ir
just for fun. Nekādi dragreisi un trases šim auto
nav plānoti, tāpēc domāju, ka ar to pašu vr6 būtu gana!


Tad dom'aju ,ka izturēs ;)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt Jonsiks » 2015/Aug/17, 8:28

Labdien!
Runa par VW golf 5, 2004.gada 2.0 TDI ar BKD kodu un GRF kārbu.
Uz 215 k noskrējiena nomainīts esošais divmasu spararats, pret valeo vienmasas. Šādu nomaiņu ieteica šeit pat forumā, mainīja arī viens no lietotājiem, sakot ka būs ok un starpība nekāda. Pamazām sāka parādīties graboņa no kārbas/ spararata. Tā nu uz 234 k nobruka kārba. Tika noņemta, pārlasīta. Sajūgs pateica ka izskatās ok, necik nav nojāts, defektīvs vai citādi slikts. Kārbai gan nomainīja vienu gultni+ jaunu eļļu (gultnim cenu minēja ap 12 eur, tāpēc pieļauju, ka nav nekas kardināli svarīgs). Uzliekot atpakaļ gāja kā puķīte, nebija nekādu pārsitienu liekot robos utt. Tā nu tas prieks ilga tieši 2.5 k un tgd rezultāts vecais – kārba grab (izspiežot sajūgu pazūd skaņas), pārslēgties maigi nav iespējams, laižot sakabē sajūgu, liek ar cirtienu. Gan jau kādu 1k vēl izturēs un tad atkal nobruks.
Paziņas teica, ka tas viss dēl tā vienmasinieka, neesot viņš radīts šai kārbai un lauž viņu.
Jautājums sekojošs, kā lai rīkojas, likt atpakaļ divmasu un meklēt jaunu kārbu? Vai remontēt atkal veco kārbu un cerēt ka uz divmasu spararats nenokaus viņu? Vai arī nav jēgas remontēt n reizes vienu kārbu? Vai arī uz citas kārbas šis pats vienmasu strādās ok (par ko es šaubos). Izmaksās tas sastādīs visos gadījumos 500 un uz augšu eur, tāpēc baigi negribās pārmaksāt (kā jau sanāca uzliekot vienmasas).
Jonsiks
 
Atbildes: 12
Pievienojies: 2013/Dec/05, 0:26
Braucu ar: VW GOLF V 1K1 2004.g.
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt immens » 2015/Aug/17, 8:48

Sajūga disku arī mainīji vai atstāji veco no divmasnieka?
Lietotāja avatars
immens
 
Atbildes: 571
Pievienojies: 2011/Jūl/15, 1:02
Atrašanās vieta: Bēne
Braucu ar: mk1 Caddy, Passat B5 Syncro
Dzinējs: 1,9TDI , 1,9TDI

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt Jonsiks » 2015/Aug/17, 8:52

mainīts viss komplekts kopā ar sajūgu.
Jonsiks
 
Atbildes: 12
Pievienojies: 2013/Dec/05, 0:26
Braucu ar: VW GOLF V 1K1 2004.g.
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt androns » 2015/Aug/17, 9:32

Kārbas trokšņo, bet par to, ka nobrūk dēļ VMS, pirmo reizi dzirdu.

a kā viņa tiek slēgta?
moška, ja pastāvīgi slēdz "ar naidu", tad viņas jūk?
Lietotāja avatars
androns
 
Atbildes: 10933
Pievienojies: 2004/Jan/26, 15:19
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Tosteri
Dzinējs: 2.0

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt Jonsiks » 2015/Aug/17, 9:57

Braukts tiek mierīgi un saudzīgi, personīgais auto kā nekā un lauzt jau negribās. Nekādu drag race tipa slēgšanu.
Jonsiks
 
Atbildes: 12
Pievienojies: 2013/Dec/05, 0:26
Braucu ar: VW GOLF V 1K1 2004.g.
Dzinējs: 2.0 TDI

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt shprika » 2015/Aug/17, 10:19

Es mainitu karbu,atstajot vienmasnieku.iespejams ka tev ta karba bija aizkauta,un gultnju mainja tikai drusku palidzeja pavilkt karbai dzivibu.
Esmu shadu karbu spidzinajis ar sametinatu divmasnieku,pie slodzes bija tads metalisks pljerkskjis,bet sledzas viss smuki.protams braucu pratigi,baigi nenoslogojot kārbu.
Lietotāja avatars
shprika
 
Atbildes: 1301
Pievienojies: 2007/Okt/22, 20:26
Atrašanās vieta: Irija,CoTipperary
Braucu ar: audi quattro ar čipsiti.
Dzinējs: 1.9 Tdi(AVF)

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt ajms » 2015/Aug/18, 13:46

immens rakstīja:Sajūga disku arī mainīji vai atstāji veco no divmasnieka?

Iespējams ,ka karbai ir vēl kāda problema,vēl kāds gultnis.Parasti ja karbu atjauc dēļ viena gultņa,tad maina visus galvenos(uz asīm galos,reduktoram).Kārba ir tāds sarežģīts mehānisms un grūti remontēt.
Kautka neticās ,ka dēļ vienmasnieka,jo Valeo nav kautkads tūninga xvz darbnīca ,kura uz dullo izvirpo spararatus.Visas franču daudz miljonu auto brauc ar Valeo sajūgiem.Divmasnieka būtība ir cita.Palasiet googlē ,kāpec tika izdomats DMS.Tie sajūgi ir simtiem jau mainīti,un problemas ātri uzpel dēl kautka cita.Sāk čipot,jaudas par daudz,jūk sajūgi utt.Kārbas arī nav mūzigas un neviens tās negrib remontēt pilnība kā tas būtu jādara. Dārgas izmaksas.
Mēs pēdējo te remontejam Golf 1 Gti,nomainījam visus gultņus,cik ir taja karbā un vēl so to aizdomīgo.
Attēls

ps sporta kārbas vw ik pa 2-3 sacīkstēm ir jaizjauc,kautkas japamaina.Viņas ir diezgan vājas,nav kā BMW zobrati 2x lielāki un plataki,nav iespejams nokaut.piekam sporta motoriem DMS neizmanto un dēļ ta nejūk kārbas.
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/
Lietotāja avatars
ajms
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 15307
Pievienojies: 2004/Feb/08, 17:22
Atrašanās vieta: Riga-Dārziņi-AJmotorsports
Braucu ar: VW Polo 6R ,BMW E60
Dzinējs: 1.6cr, 2,2g/b

Re: Divmasu spararats - atbildes uz jautājumiem

Atbildēt Zbeet » 2015/Sep/15, 11:02

Man ar ir BKD motors un 6-šiniece kārba, jau pusotru gadu braucu ar Valeo vienmasnieku. Arī šeit forumā salasījos plus servisā ar teica ka viss būs čotka kad uzliku vienmasas (ja man tagad jautātu otreiz tā nedarīt! dažreiz pat apsveru domu uzlikt atkal divmamsas ja kāds vēlētos savākt šo manu lietoto vienmasnieku :)) pagaidām vienīgais kas ir 3 ātrumā ja liek grīdā pie kādi 2300 - 2600 apgriezieni ir metālisks "pļērķšķis" (skaņa), plus ziemā, kad sals un auksta kārba/dzinējs pirmo, otro ātrumu slēdz ar nelielu sitienu! un pirmā ātrumā grūtāk liekas! Tā kaut kā ir!!!
Lietotāja avatars
Zbeet
 
Atbildes: 176
Pievienojies: 2008/Feb/28, 16:45
Atrašanās vieta: Liepāja
Braucu ar: VW Passat B7
Dzinējs: 2.0 TDI

IepriekšējaisNākošais

Atgriezties uz Dzinējs

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 9 viesi