fender rakstīja:Skaties vai tukšgaitā motors baigi nevibrē un nekratās.
Ja kratās, varētu būt spararats.
Tiklīdz nomainīju beigtu dms uz vms, tik mierīgs motors palika tukšgaitā
fender rakstīja:Bija tā, ka lēnu ripinoties brīvgaitā un piesitot pie bremžu pedāļa (nez kāpēc tāda saistība), motors neritmā sāka darboties. Gan vibrācijas salonā, gan pretīga skaņa...
Uz beigām jau vibrēja visu laiku, nu kamēr norāva sajūga diskam nūtis
fender rakstīja:Piekrītu ajms, iepriekš jau kad meklēju vainu, kāpēc motors darbojas neritmā, bija dažādi viedokļi - no vadības bloka (arī var būt tāda lieta) līdz visādām citām lietām. Bet grūti bija iedomāties, ka no šādas lietas arī var būt.
Pirms izbeidzās nūtis, 5. ātrumā bija grūtības ielikt un tad jau uzsākot kustību (laižot vaļā sajūgu) bija sitiens (izturēja apmēram 3 krustojumus) un tad nu veiksmīgi noripināju ceļa malā aplūkot, kas pa lietu un tālāk netiku...
Noņemot dms, tas bija palicis vienā pozīcijā, resp., kustība vispār nebija, līdz ar to sajūgs bija bez jebkādas amortizācijas. Sekas, kā jau minēju - novērptas nūtis.
Atradīšu, ielikšu foto.
Edzja rakstīja:Es jau reiz rakstīju, kā savai Oktāvijai pārgāju uz oriģinālo Valeo VMS. Pēc nomaiņas esmu nobraucis jau 17 000 km, vibrācijas nav un sajūgs darbojas ideāli. Kārba gan tukšgaitā grab kā uzsilst, bet tas laikam šoreiz neatkarīgi no sajūga un spararata. Komplekts tika mainīts jau 2. reizi (cerams, ka pēdējo). 1. reizi nomainīju uz oriģinālo DMS un nobarucu tikai gadu, jeb 35 t.km. Motors čipots, šad tad pavalkāju piekabes un straujāk pabraucu. Drīzi priekšā arī miroņu maiņa.
Katrā gadījumā es neiesaku likt DMS, ja mašīna tiek čipota un šerpāk dzīta.
buu rakstīja:Edzja rakstīja:Es jau reiz rakstīju, kā savai Oktāvijai pārgāju uz oriģinālo Valeo VMS. Pēc nomaiņas esmu nobraucis jau 17 000 km, vibrācijas nav un sajūgs darbojas ideāli. Kārba gan tukšgaitā grab kā uzsilst, bet tas laikam šoreiz neatkarīgi no sajūga un spararata. Komplekts tika mainīts jau 2. reizi (cerams, ka pēdējo). 1. reizi nomainīju uz oriģinālo DMS un nobarucu tikai gadu, jeb 35 t.km. Motors čipots, šad tad pavalkāju piekabes un straujāk pabraucu. Drīzi priekšā arī miroņu maiņa.
Katrā gadījumā es neiesaku likt DMS, ja mašīna tiek čipota un šerpāk dzīta.
Taa kaarbas grabeeshana tukshgaitaa noveerojama liidz aptuveni kaadiem 1500-1600RPM? Un cik aatrumu kaarba uzlikta? Man taada pati skanja ir.
ajms rakstīja:buu rakstīja:Edzja rakstīja:Es jau reiz rakstīju, kā savai Oktāvijai pārgāju uz oriģinālo Valeo VMS. Pēc nomaiņas esmu nobraucis jau 17 000 km, vibrācijas nav un sajūgs darbojas ideāli. Kārba gan tukšgaitā grab kā uzsilst, bet tas laikam šoreiz neatkarīgi no sajūga un spararata. Komplekts tika mainīts jau 2. reizi (cerams, ka pēdējo). 1. reizi nomainīju uz oriģinālo DMS un nobarucu tikai gadu, jeb 35 t.km. Motors čipots, šad tad pavalkāju piekabes un straujāk pabraucu. Drīzi priekšā arī miroņu maiņa.
Katrā gadījumā es neiesaku likt DMS, ja mašīna tiek čipota un šerpāk dzīta.
Taa kaarbas grabeeshana tukshgaitaa noveerojama liidz aptuveni kaadiem 1500-1600RPM? Un cik aatrumu kaarba uzlikta? Man taada pati skanja ir.
pasas kaarbas var grabeet arii deelj vecuma un izdiluma,,,
jums kaada gada kaarbas ? Nuvo
varbuut var kautko pieliet ellai klaat(ir dazadas piedevas ,kas kaitiigumu nekaadu nedara) ,,varbuut ieliet pussinteetiku...75W90
nemeeginaasiet ,nezinaasiet ...
buu rakstīja:Edzja rakstīja:Es jau reiz rakstīju, kā savai Oktāvijai pārgāju uz oriģinālo Valeo VMS. Pēc nomaiņas esmu nobraucis jau 17 000 km, vibrācijas nav un sajūgs darbojas ideāli. Kārba gan tukšgaitā grab kā uzsilst, bet tas laikam šoreiz neatkarīgi no sajūga un spararata. Komplekts tika mainīts jau 2. reizi (cerams, ka pēdējo). 1. reizi nomainīju uz oriģinālo DMS un nobarucu tikai gadu, jeb 35 t.km. Motors čipots, šad tad pavalkāju piekabes un straujāk pabraucu. Drīzi priekšā arī miroņu maiņa.
Katrā gadījumā es neiesaku likt DMS, ja mašīna tiek čipota un šerpāk dzīta.
Taa kaarbas grabeeshana tukshgaitaa noveerojama liidz aptuveni kaadiem 1500-1600RPM? Un cik aatrumu kaarba uzlikta? Man taada pati skanja ir.
Melnais rakstīja:Vakar sanāca neliels prikols...
Čomam manam kārbu (Golf MK4, 1.9tdi, 6kpp) pie viena liekam virsū VMS... Spararats der, ņēmām no 1Z motora, bet VR6 sajūgs nepas, šlices uz kārbas ass atšķiras... Pēc visa šeit rakstītā un apspriestā, tā nevajadzēja būt.. Kāds nevar paskaidrot..