LaXay rakstīja:te pirmās 10 lapas palasiju, neko interesantu neatradu!
Tātad, aktuāli ir mainīt sajūgu. DMS būs sau nogājis (ar pirkstu - nu,nu jāpakrata tiem kuri pateica, ka viņs uzreiz nomirs, nekā. gadu intensīvi braucot tai skaitā dragreisi utt viņš dzīvoja) Bet nu pa tēmai. Passat B4 AFN, 02a kārba!
Plāns pavisam sekojoš:
Turbo gtb1756vk
Smidzinātāji 0.280
12mm plunžeris
sdi sadalene.
jauda cik palasot forumus būs ap 400nm vai vairāk . grūti viņus būs izmantot pirmajos 3 robos tas skaidrs bet jautājums par sajūgu.. ko no kā lasīt kopā kas vismaz tuvu tiem 500nm būtu pietiekams?
LaXay rakstīja:te pirmās 10 lapas palasiju, neko interesantu neatradu!
Tātad, aktuāli ir mainīt sajūgu. DMS būs sau nogājis (ar pirkstu - nu,nu jāpakrata tiem kuri pateica, ka viņs uzreiz nomirs, nekā. gadu intensīvi braucot tai skaitā dragreisi utt viņš dzīvoja) Bet nu pa tēmai. Passat B4 AFN, 02a kārba!
Plāns pavisam sekojoš:
Turbo gtb1756vk
Smidzinātāji 0.280
12mm plunžeris
sdi sadalene.
jauda cik palasot forumus būs ap 400nm vai vairāk . grūti viņus būs izmantot pirmajos 3 robos tas skaidrs bet jautājums par sajūgu.. ko no kā lasīt kopā kas vismaz tuvu tiem 500nm būtu pietiekams?
black_smoke rakstīja:LaXay rakstīja:te pirmās 10 lapas palasiju, neko interesantu neatradu!
Tātad, aktuāli ir mainīt sajūgu. DMS būs sau nogājis (ar pirkstu - nu,nu jāpakrata tiem kuri pateica, ka viņs uzreiz nomirs, nekā. gadu intensīvi braucot tai skaitā dragreisi utt viņš dzīvoja) Bet nu pa tēmai. Passat B4 AFN, 02a kārba!
Plāns pavisam sekojoš:
Turbo gtb1756vk
Smidzinātāji 0.280
12mm plunžeris
sdi sadalene.
jauda cik palasot forumus būs ap 400nm vai vairāk . grūti viņus būs izmantot pirmajos 3 robos tas skaidrs bet jautājums par sajūgu.. ko no kā lasīt kopā kas vismaz tuvu tiem 500nm būtu pietiekams?
Jauda noteikti būs virs 400Nm,vēl jo vairāk,ja portēsi galvu.Es liktu sachs ZF-performance vr6 sajūga kurvi un parasto disku,ja pēc tam sāk kaut kas vēlāk izskīdēt,tad var to disku nomainīt pret keramisko un iegūt vēl +100Nm sajūga izturībai.
iv4o rakstīja:Jautajums kurs esmu jautajs agrak, bet velprojams nav skaidrs
Ja DMS spararatam ir jau nedaduz lufts/brivkustiba , ielikt sajuga disk ar atsperem ir laba idea? Disk ar atsperes varbut ka kompensesi spararatam brivkustiba.?
Runa iet par iela Auto Passat B5 1.9 TDI PD.
iv4o rakstīja:Jautajums kurs esmu jautajs agrak, bet velprojams nav skaidrs
Ja DMS spararatam ir jau nedaduz lufts/brivkustiba , ielikt sajuga disk ar atsperem ir laba idea? Disk ar atsperes varbut ka kompensesi spararatam brivkustiba.?
Runa iet par iela Auto Passat B5 1.9 TDI PD.
black_smoke rakstīja:iv4o rakstīja:Jautajums kurs esmu jautajs agrak, bet velprojams nav skaidrs
Ja DMS spararatam ir jau nedaduz lufts/brivkustiba , ielikt sajuga disk ar atsperem ir laba idea? Disk ar atsperes varbut ka kompensesi spararatam brivkustiba.?
Runa iet par iela Auto Passat B5 1.9 TDI PD.
Var likt sajūga disku arī ar atsperēm,patiesībā,daudziem DMS spararatiem disks nāk jau ar atsperēm .Bet pieļauju,ka tavam auto jau ir sajūga disks ar atsperēm OE tas ir ar 6 atsperēm,jo parasti diski bez atsperēm ir tiem VAG,kam motors ir šķērsām - golfiem utt.
black_smoke rakstīja:Tā pat kā es zinu ko runāju, manam ex AFN golfam bija bez atsperēm,ex AFN a4 quattro bija ar 6 atsperēm,tā pat kā AFN passat b5,kuram nesen uzliku VMS+1z komplektu.
(noņemtais komplekts vēl ir garāžā,varu ielikti bildi,lai ajms pāriecinātos)
Arī b5+ AVF syncro disks ir ar 6 atsperēm,pat vecajiem audi a6 AEL ir DMS un disks ar 6 atsperēm(lielām un nopietnām).
Šo AEL disku ar 6 atsperēm bieži izmanto autposportā kopā ar SACHS ZF performance kurvi,jo disks tur lielu slodzi.