ajms rakstīja:Hengst
Mann
Mahle
KS-Kolbensmitdh
Fram
Champ
Knecth
sporta -
Raid
K&N
nav uzticiibas
Bosh made in India
Champion
Filtron
par SCT nerunaasim un paareejiem xvz
- ar siem ir bijussas probleemas
nu es klientiem ssos nelieku,,bet citi ta ved passi,,tipa leetaak un krutaak
gaisa ta nejuut iipassi,bet ellas var glukot uzreiz,,i peec 2000,,,
vissizplatiitaak,ka ellas lampinas veelu dziest,
kompensatori saak klapeet
nu tas tamdeelj ka tur tas filtreejossais nekaads un vaarsti iisti laikam nenostraadaa un tie spiedieni saak leekaat,,,
nu gan jau veel ir kaads,,es taa no galvas nevis no graamatas
sporta auto tagad lieku Hengst vai Ks-ellas un degvielas,,,likti ir Fram,Champ(sitie 90-tajos)
gaisa ir panelfiltrs Raid
SPS rakstīja:ajms rakstīja:sporta parasti RAID vai K&N
Pipercross mazgājamie paneļnieki arii ir labi... tas no pieredzes.
Un Za ruļom testiem sen ticības nav...
Alien rakstīja:3. punktam nav ne vainas, tik jāmaina ik pa 10t, Mahle iet ilgāk
sicc rakstīja:tātad Salona filtrs Zaffo priekš MK4 pilnūgi sux
1.nelien iekšā rāmī pēc izmēriem,vismaz 3mm garāks nekā Mahle
2.nav iegriezumi lai stiprinātos rāmī,laikam jāgriež pašam
3.par filtrēšanu nemācēšu teikt,drošvien ka sūdīgi,ja jau pirmie divi punkti neatbilst nekādiem kvalitātes kritērijiem
Droopy rakstīja:sicc rakstīja:tātad Salona filtrs Zaffo priekš MK4 pilnūgi sux
1.nelien iekšā rāmī pēc izmēriem,vismaz 3mm garāks nekā Mahle
2.nav iegriezumi lai stiprinātos rāmī,laikam jāgriež pašam
3.par filtrēšanu nemācēšu teikt,drošvien ka sūdīgi,ja jau pirmie divi punkti neatbilst nekādiem kvalitātes kritērijiem
Precīzi tas pats ar Alko, bet nu iestūķēt ar spēku var, nekur neko nedrīkst griezt tur, citādu būs šķirbas kur pūtīs garām! uzmanīgi nepārplēšot viņu tur iestūķēt var.