lauriko rakstīja:Nav jau viltojumi bet ražoti poļu, vai kādā citā līdzīgā valstī kur kvalitātes standarti pieklibo! Tas nekas ka zem tā paša zīmola!
shl rakstīja:lauriko rakstīja:Nav jau viltojumi bet ražoti poļu, vai kādā citā līdzīgā valstī kur kvalitātes standarti pieklibo! Tas nekas ka zem tā paša zīmola!
Nu itkā uz iepakojuma - Made in Germany.. bet nu to jau arī var noviltot. Vienkārši mans Pasāts jau pirmo 1000 ar tādu ir noripojis.. Tāpēc interesējos, vai esmu nopircis sūdu, vai labu filtru pa lētu naudu:)
Kertais rakstīja:Handlerii esmu pagaidaam grozaa ielicis gaisa filtru, bet liekas, ka "FILTEREINS" nav nosaukums. No kaa tad handlerii naaks tas filtrs?
Kertais rakstīja:Handlerii esmu pagaidaam grozaa ielicis gaisa filtru, bet liekas, ka "FILTEREINS" nav nosaukums. No kaa tad handlerii naaks tas filtrs?
Kertais rakstīja:Kertais rakstīja:Handlerii esmu pagaidaam grozaa ielicis gaisa filtru, bet liekas, ka "FILTEREINS" nav nosaukums. No kaa tad handlerii naaks tas filtrs?
tikko pieliku klaat arii eļļas filtru - par abiem kopaa sanaak 15.00 Ls. Ja reiz tie ir originaalie filtri, tad liekas, ka tas nav daargi. Vieniigi neizprotu, kamdeelj kartera skruuve maksaa gandriiz 5 Ls
ExPex rakstīja:Viss par eļļām:
http://www.4x4klubs.lv/2010/01/ella/
Mariss rakstīja:Kad paņēmu Shari,tad neamz nezināju,ka tajā ir sintētiskā eļļa,ielēju pussintētiku,bez skalošanas,bet jau pie pirmajiem braucieniem likās,ka motors tāds skaļāks palicis un tad nesagidot pat 500km robežu,nospriedu,ka jāmaina. Skalot nebija vēlēšanās,iepirku 5L LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W-40(apm. 5Ls L),filtrs kā paarasti MANN FILTER(8,60Ls). Tad nu veco eļļu ārā,karteri (vāceli) arī nost,tajā vēl pietiekoši daudz eļļas,kas pa skrūvju caurumu nevar iztecēt un kamēr tīru karteri un sagatavoju jaunu blīvi VICTOR REINZ(15Ls),tikmēr vēl kāds eļļas piliens iztecēja no motora. Noslaucīju redzamo eļļu,visu salieku atpakaļ un jauno eļļu iekšā. Motoram cita skaņa un neliekas tik gurdens,kā bija. Nu jau divas maiņas izdarītas un nekādu sūdzību. Nezinu,vai tiešām tā skalošana ir tik nepieciešama? Tas man personīgs viedoklis.
ajms rakstīja:Mariss rakstīja:Kad paņēmu Shari,tad neamz nezināju,ka tajā ir sintētiskā eļļa,ielēju pussintētiku,bez skalošanas,bet jau pie pirmajiem braucieniem likās,ka motors tāds skaļāks palicis un tad nesagidot pat 500km robežu,nospriedu,ka jāmaina. Skalot nebija vēlēšanās,iepirku 5L LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W-40(apm. 5Ls L),filtrs kā paarasti MANN FILTER(8,60Ls). Tad nu veco eļļu ārā,karteri (vāceli) arī nost,tajā vēl pietiekoši daudz eļļas,kas pa skrūvju caurumu nevar iztecēt un kamēr tīru karteri un sagatavoju jaunu blīvi VICTOR REINZ(15Ls),tikmēr vēl kāds eļļas piliens iztecēja no motora. Noslaucīju redzamo eļļu,visu salieku atpakaļ un jauno eļļu iekšā. Motoram cita skaņa un neliekas tik gurdens,kā bija. Nu jau divas maiņas izdarītas un nekādu sūdzību. Nezinu,vai tiešām tā skalošana ir tik nepieciešama? Tas man personīgs viedoklis.
nu tas ka paliek mazliet karterii ,,tas nekas,,,nerausi taccu karteri nost katru reizi tie grami ir nekas
skalosana ir normaals/vajadziigs process,,nez kaapeec visi iecikleejussies, ka nevajag,,,
naudas zinaa 2-3Ls neko nespeelee...
Mariss rakstīja:ajms rakstīja:Mariss rakstīja:Kad paņēmu Shari,tad neamz nezināju,ka tajā ir sintētiskā eļļa,ielēju pussintētiku,bez skalošanas,bet jau pie pirmajiem braucieniem likās,ka motors tāds skaļāks palicis un tad nesagidot pat 500km robežu,nospriedu,ka jāmaina. Skalot nebija vēlēšanās,iepirku 5L LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W-40(apm. 5Ls L),filtrs kā paarasti MANN FILTER(8,60Ls). Tad nu veco eļļu ārā,karteri (vāceli) arī nost,tajā vēl pietiekoši daudz eļļas,kas pa skrūvju caurumu nevar iztecēt un kamēr tīru karteri un sagatavoju jaunu blīvi VICTOR REINZ(15Ls),tikmēr vēl kāds eļļas piliens iztecēja no motora. Noslaucīju redzamo eļļu,visu salieku atpakaļ un jauno eļļu iekšā. Motoram cita skaņa un neliekas tik gurdens,kā bija. Nu jau divas maiņas izdarītas un nekādu sūdzību. Nezinu,vai tiešām tā skalošana ir tik nepieciešama? Tas man personīgs viedoklis.
nu tas ka paliek mazliet karterii ,,tas nekas,,,nerausi taccu karteri nost katru reizi tie grami ir nekas
skalosana ir normaals/vajadziigs process,,nez kaapeec visi iecikleejussies, ka nevajag,,,
naudas zinaa 2-3Ls neko nespeelee...
Tur jau tā lieta,ka īsti nevar saprast-esmu lasījis,ka ir nepieciešams skalot,kā arī,ka labāk tomēr to nedarīt! Par skādi jau noteikti tas nenāktu,ja izskalotu tos visus nosēdumus,kas saveidojušies-nu būs viela pārdomām.
Kaspars M. rakstīja:Eļļas filtrus jāizvēlas - Knecht vai oriģinālo pie dīlera. Kā ar automātisko kārbas filtru,kādi varianti?