Poliitis rakstīja:Uj, sen gan nebiju vwmotion apgrozījies, bet nu beidzot esmu ticis vaļā no sērgas - opel - un domāju par nākamo auto. Doma ir par Boru vai Golf4. Vai nu gāze vai dīzelis.
Būs vairāki jautājumi:
1) ja lieku gāzi 1.6 dzinējam, vai tā nebūs pašnāvība? Cik zinu, tad 1.6 ir plastmasas ieplūdnieks, nu un ja tur notiek kāds neplānots gāzes eksplosioons, tad kas notiek?
2) ja lieku gāzi 2.0 dzinējam, problēmām nevajadzētu būt, jo ieplūde no alumīnija, vai ne?
3) kāds apmēram patēriņš 2.0 ar automātu? Vai automāts ir uzticams?
4) kas labāks - Bora vai Golf IV? Tīri interesē no apdares lietām, kam labāka optika utt?
Paldies jau iepriekš! Un ceru būt atpakaļ VW rindās.
Kalnux rakstīja:Sveiciens VWMOTION.lv
Gribēju jautāt, kuram no VW Bora pieejamiem benzīna dzinējiem vislabāk likt gāzes iekārtu?
Cik pagaidām pats esmu izspriedis, tad tas varētu būt V5 2.3
Meklēju vidusceļu starp ekonomiju un dinamiku.
ac rakstīja:Kalnux rakstīja:Sveiciens VWMOTION.lv
Gribēju jautāt, kuram no VW Bora pieejamiem benzīna dzinējiem vislabāk likt gāzes iekārtu?
Cik pagaidām pats esmu izspriedis, tad tas varētu būt V5 2.3
Meklēju vidusceļu starp ekonomiju un dinamiku.
ko nozīmē vislabāk? lētāk - 4cilindru. Es meklētu V6
Scirocco GTX rakstīja:Ja uzliksi 4. paaudzes iekartu ar normalam komponentem, tad nebus ipasi jutamu zudumu gaitaa. Ja nem 2,3 dzineju, tad tikai to, kuram 170zs, savadak nav verts.
Un protams, vislabak V6