flininsh rakstīja:Sveiki,manā īpašumā ir nonācis wv polo 6n 2000 gada 1,4 60 hp akv . Iepriekšējais saimnieks bija pamatīgi nolaidis,un lai paglābtu no svalkas,nolēmu savest kārtībā,nomainīju eļļu ar filtru,sveces,svečvadus,aizdedzes spoli,sadalītāja vāciņu un rotoru,sametināju sliekšņus un nomainīju kārbai saļņiku kulisei,izgāju TA !Parādījās problēma- pabraucot kādas 20 min sāk pīkstēt eļļas spiediena lampiņa,servisā nomainīja devēju,kas atrodas augšā pie svecēm 0,3-0,6 bar kādas pāris dienas itkā bija normāli,tad atkal sāka pīkstēt,servisā pateica,ka itkā jābūt otram devējam,bet nevarot atrast.
Kad motors uzsilst,pazūd jauda,un spēcīgi sāk čerkstēt radio,kad ir auksts viss ir bumbās. Šķidrumus need, pie kompja pieslēdzot parādīja dzinējam: Idle speed regulation,adaptation limit surpassed.
Eļļas spiedienu vajag nomēŗit reāli ar manometru.
Degvielas filtru nomaini.Pamēri cik Volti nāk no ģeneratora ,vismaz 13,5V jābūt.
kļūdas tulkojums ir šāds,tātad jāmeklē šajā virzienā.-
00533 - dīkstāves ātruma regulēšana: pielāgojuma limits (pievienošana) ir pārsniegts
Iespējamie simptomi
## Slikta degvielas ekonomija
Iespējamie cēloņi
## Gaisa noplūde starp masas gaisa plūsmas (MAF) sensoru un dzinēju
## Inžektors (-i) ir bojāts
## Degvielas spiediena regulators ir bojāts
## Droseļvārsta korpuss ir bojāts
## Ieplūdes gaisa filtri netīri
Iespējamie risinājumi
## Veikt droseles korpusa pielāgošanu
## Pārbaudīt šļūtenes un cauruļvadus uz sastāvdaļām / starp tām
## Pārbaudīt ieplūdes gaisa filtru
## Pārbaudīt degvielas spiediena regulatoru
## Pārbaudīt izplūdes gāzu recirkulācijas (EGR) vārstu
## pārbaudiet inžektoru (-us)
AJmotorsports-Auto remonts un apkope(VAG,BMW uc).Jaunas auto rezerves daļas.Jaunas Riepas,diski.
VCDS,AutoCom diagnostika.
Autosports(šoseja,drifts)-risinājumi,konsultācijas,treneris,īre.
t.29217130 (P.O.T.C.P.: 10:00-19:00) ajms2@inbox.lv https://www.facebook.com/ajmotorsports.lv/