sociofobs » 2015/Jan/20, 7:52
Lieta tāda, šorīt aķīts izmeta vidējo pirkstu un auto tā arī turpināja stāvēt.
Īsumā, braucu citreiz katru dienu, citreiz katru otro, citreiz sanāk mašīnai 3 - 4 dienas pastāvēt. Braucieni visbiežāk ir ļoti īsi, tādēļ ik pa laikam speciāli izbraucu lielākus gabalus, lai akumulators neaiziet pa sauso. Ja darbinu auto katru dienu, problēmu nav, pielaižas ja ne ar pirmo, tad ar dažiem apgriezieniem noteikti. Ja pastāvējis divas diennaktis, tad jau vairs ar dažiem apgriezieniem nepietiek, paiet dažas sekundes līdz pielec. Tagad auto bija nostāvējis kādas 4 vai pat 5 dienas un pēc ~8 sekunžu zāģēšanas, kad jau akumulators parādīja savu nīkulību, sapratu ka nav jēgas. Aķīts protams nav jauns un savu jau itkā ir nokalpojis, bet griezt ta vēl griež.
Draugs ieteica nomainīt degvielas filtru, vadoties pēc nesenas līdzīgas situācijas ar dīzeļa BMW.
Tā kā auto man ir vajadzīgs, tad uz ātro aizgāju uz ekstrēmāko variantu un nopirku starta gāzi (ēteri). Iepūtu ~1sek. to draņķi gaisa filtrā un nesildot kvēlsveces, šķīlu klāt. pēc dažiem apgriezieniem autiņš pieleca, ar sitienu. Parūca dažas sekundes un noslāpa. Lasu visādus brīnumus par aizsalušiem degvielas filtriem, bet ārā tak tikai -2. Kādam ir kādi ieteikumi? Vienīgo variantu ko pagaidām redzu ir nomainīt to degvielas filtru un nopirkt akumulatora lādētāju, jo jaunam aķītim uz sitiena naudas nav. Palādēt to aķi un pēc filtra maiņas mēģināt pielaist.