VWmotion.lv • Apskatīt tēmu - 1.8i problēma ar iešprici ?

VW Bora/Vento/Jetta/Beetle/Polo/Lupo

1.8i problēma ar iešprici ?

Reklāma
 

1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt krapiks » 2011/Apr/26, 18:51

Sveiki, sākšu ar to ka esmu jauniņais šajā forumā un no mašīnām saprotu ļoti maz. :/

Tātad, mana 85.gada VW Jetta (1.8 benzīns, iešprice) pirms nedēļas beidza darboties.

Sākās viss ar to, ka es draugiem iedevu pabraukāties ar savu Jettu. Daži no viņiem bija braukuši ļoti maz, bija tādi kuri vispār nemācēja braukt, tas ir, nemācēja pārslēgt ātrumus, izvēlējās nepiemērotu pārnesumu pie noteikta ātrumu (bija pat persona kura brauca pirmajā ātrumā pie 40kmh).. pēc vairāku stundu braukāšānas sāka skanēt eļļas signāls un spīdēja eļļas lampiņa (tā man parasti notiek ja eļļa ir par maz).. tā kā lieka eļļa nebija pie rokas, sanāca nobraukt tā vairākas stundas...

Nākamajā dienā sanāca aizvest brāli pie drauga. Ceļā nācās pavadīt tikai 3km, un jau pēc 1 minūtes brauciema iedegās eļļas lampiņa un sāka skanēt tāda riebīga brīdinājuma skaņa no paneļa puses (tā bija gadījies jau iepriekš, cik biju painteresējies, tad pie tā vainojams ir itkā eļļas spiediens un itkā to var mēģināt novērst nomainot eļļas spiediena devējus).
Izlaidu brāli pie drauga, noslāpēju mašīnu, pārbaudiju eļļas līmeni (eļļas līmenis bija zems, bet vismaz eļļa bija). Tā kā nekur nebija jasteidzās, un gribējās aizbraukt mājās bez uztraukuma par to eļļas brīdinājuma troksni, tad es noņēmu no abiem eļļas spiediena devējiem vadiņus, patīriju tos un uzliku atpakaļ, neko nesajaukdams.... problēma parādijās mēģinot piestarēt mašīnu. Mašīna parasti man leca uz pirmo šķīlienu, a pēc šīs nelielās darbības ar eļļas spiediena devējiem, nācās mašīnu 'kurbulēt' vairākas reizes līdz tā pieleca.

Nākamajā dienā nācās braukt uz Rīgu, un problēmas sākās jau momentāli. Mēģinot no rīta pielaist mašinu, atkal bija problēmas ar pielaišanu... pēc pāris minūšu 'kurbulēšanas' mašīna pieleca. Pirmais ko izdariju, iebraucu uzpildīties. Benzīna uzpildes vietā pārbaudiju eļļas līmeni, eļla bija saskatāma uz 'mietiņa' zem normas, tapēc ielēju 2L eļļas. Startējot mašīnu, es baidijos ka atkal nepielec, bet pieleca, un dīvainā kārtā mašīna rūca nedaudz klusāk, savādāk, nodomāju ka dēļ tā ka pielēju eļļu..
Rīgā sanāca apstāties 2 vietās, un abās reizēs bija problēma ar pielaišanu.
Vakarā, pēc vairāku stundu braukšanas, aizbraucu savākt draugu, lai varētu viņu aizvest mājās... gaidot draugu pie veikala, noslāpēju mašīnu un pēc tam vairs nekādīgi neizdevās viņu pielaist, manu mašīnu no veikala stāvlaukuma aizvilka līdz mājām drauga sencis...mēģināju mašīnu pat pielaist kamēr mani vilka, bet nesekmīgi... prikola pēc arī pārbaudijā eļļas līmeni, un par lielu izbrīnu, uz 'mietiņa' nebija saskatāmas eļļas pazīmes (eļļa bija pazudusi)

Tā kā es nestrādāju, ienākumi man nav, tad es mašīnu cenšos labot saviem spēkiem, ja kas nesanāk, tad palīdz dažreiz draugs... Šo problēmu arī gribētos novērst saviem spēkiem bet jau vairākas dienas neizdodās to salabot, tapēc es vēršos šeit, cerībā, ka kāds varētu sniegt padomu. :)

Ja kas, pielēju eļļu, eļļa tagad ir līmenī.
Uzlādēju pat akumulātoru jo no vairākkārtējas kurbulēšanas aķis bija pasēdies.
Pielēju vel pat 5 litrus bendžas.
Mēģinot salabot, atradu pat 2 gaisa caurulītes kuras bija pārplīsušas, abas ļoti labi salīmēju, bet neko tas nemainija, mašīna joprojām nelec.
Sākumā pat domāju ka vainīgas sveces, tapēc tās arī pārbaudīju. (dzirkstele ir(nesen vel mainiju sveces))
Starteris itkā arī darbojās.

Startējot mašīnu viss darbojās, bet nelec.. tā,itkā degvielas padeve nebūtu. Degvielas sūknis itkā nav nobrucis.

Zem pārsega paverās apmēram šāds skats: http://img850.imageshack.us/i/unledzcg.jpg/
Paskruvēju vaļā skrūves kas atrodās uz detaļas kura apzīmēta ar nummuru 3, itkā degviela patek arā kad atlaiž nedaudz skrūves.
Es nezinu vai tā jabūt, bet es izņēmu vienu iešprici, starēju mašīnu, un pa viņu nešpricējās arā bendža kamēr startēju...

Vel arī meģinājām mašīnu pavilkt un mēģināt pielaist.. velkot, ieliku aizdedzē, ieliku otrajā un arī dažreiz trešājā ātrumā un atlaidu sajūgu... mašīna izdeva dīvainas krakšķēšanas skaņas un kamēr sajūgs bija atlaists, tamēr turējās 1000 apgriezieni, gāzējot nekas nenotika, kā apstājos, mašīna noslāpa, bet no stāvošas pozīcijas izdevās piešķilt mašīnu un itkā aizgāja, bet noslāpejot, un pēc brīža mēģinot piešķilt, atkal nekas neizdevās.

Šajā rakstā es centos izskaidrot savu situāciju cik labi pratu. Tā kā man nav naudas lai atļautos labot autiņu kādā servisā, tad pēdējā cerība ir sagaidīt risinājumu manai problēmai šeit !

:)
Lietotāja avatars
krapiks
 
Atbildes: 6
Pievienojies: 2011/Apr/26, 16:16
Braucu ar: Jetta MK2
Dzinējs: 1.8

Re: problēma ar iešprici ?

Atbildēt DPalace » 2011/Apr/26, 19:39

Welcome to the club -, itkā ja tu pie degvielas sadalītāja atskrūvē skrūvi 1 nu, un tev startējot neiet degviela pa gaisu, tad spiediena nav- sūknis kaput

Paskaties, kas tur nāk ārā, atskrūvē skrūvi apliec apkārt papīru un skaties kāda "šļurga" nāks ārā, mēs ar audi a6 mocijāmies, beigās servisā salauza gaisa kasti un vainoja kompi šprices sadalītāju, visu nopirka citu, līdz aizdzina pārbaudīt spiedienu- uz pusi mazāks, nomainīja sūkni iet perfekti.

Bet mums vismaz - pielec UN noslāpst uzreiz..., vislaik pielec un noslāpst, tev ja nelec, vainu sūknis ir tik tālu miris, ka vairs neko nepumpē - vai arī moš filtrs degvielas ir ciet līdz kliņķim ..

Vari pārbaudīt sadalītāju - bet vajg 2 cilvēkus, ja nav vakūma (sava veida), pacel sadalītāju, lai var roku palikt apakšā, kur ir gaisa "šīberis" un startējot paveriet ar roku, ja pareizi notrāpīs vajadzētu pielekt (ja sadalītājs dead)- variantu daudz un dikti. - ja esi daudz startējis sāc ar svecēm, skaties kas tur darās- aizlietas vai nav aizlietas, nelecošai mašīnai nevar būt sausas sveces :D
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: problēma ar iešprici ?

Atbildēt Kavacky » 2011/Apr/26, 20:54

Skatoties pēc epopejas ar eļļu... kāda degviela, kāds sūknis?

Sajūta, ka tur no šālēm ir gaļas putra samalta iekšā...
kavacky.lv
Lietotāja avatars
Kavacky
 
Atbildes: 593
Pievienojies: 2008/Sep/30, 0:51
Braucu ar: Golf Mk3
Dzinējs: AFN

Re: problēma ar iešprici ?

Atbildēt DPalace » 2011/Apr/26, 23:47

Kavacky, ja izņems sveces tak redzēs ka tur viss ir .... apmests vainu ar bendzīnu vainu tavā gadienā ar "putru" . Un ja viņam šāles lupatās tad principā motors nokauts ja?
DPalace
 
Atbildes: 523
Pievienojies: 2011/Jan/02, 10:36
Braucu ar: Passat b3
Dzinējs: 1.8 PF

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt Kavacky » 2011/Apr/26, 23:58

Pa sveču caurumiem es nezinu, vai metāla skaidas var ieraudzīt... lai tur kaut kas būtu, jābrauc ar dinamītu cilindros. :D

Skatoties pēc tā, kas tika darīts un kādos apgriezienos ar mirgojošu un kaucošu eļļas lampiņu, kas nozīmē, ka tur zemākajā nebija ne 0.3 bar eļļas, plus vēl teikums -

velkot, ieliku aizdedzē, ieliku otrajā un arī dažreiz trešājā ātrumā un atlaidu sajūgu... mašīna izdeva dīvainas krakšķēšanas skaņas un kamēr sajūgs bija atlaists, tamēr turējās 1000 apgriezieni, gāzējot nekas nenotika, kā apstājos, mašīna noslāpa


- arī bez degvielas velkot, manuprāt, tur nekam nevajadzētu krakšķēt, manuprāt... toties beigtās šāles gan to varētu darīt...

... tikai tādā gadījumā es nespēju izskaidrot, kā tur tomēr ik pa brīdim kaut ko izdodas arī iedarbināt un braukt.
kavacky.lv
Lietotāja avatars
Kavacky
 
Atbildes: 593
Pievienojies: 2008/Sep/30, 0:51
Braucu ar: Golf Mk3
Dzinējs: AFN

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt OZons » 2011/Apr/27, 0:02

ja šāles beigtas, tad neko neredzēs izskrūvējot sveces :mrgreen:
skatoties uz to epopeju ar eļļu, lampiņas mirgošanu, tad nekas labs nav gaidāms,

ja pārbauda dzirksteli, degvielas spiedienu un tas viss ir kārtībā, tad vienīgais kas paliek ir šāles!!
jo- ja iedegās lampiņa, tas nozīmē, ka ēlļa ir nolietojusies, nav vairs tā viskozitāte, un viņa nespēj nodrošināt pietiekamu eļļas kārtiņu, lai ēlļotu šāles un kloķeni! tāpēc iedegas eļļas lampiņa, un datčiki nav pie vainas, ja nav tā visu laiku darījuši.

paši vainīgi, ka zāģējāt ar 1o pārnesumu 40km/h - motors vecs un sadilis, un jūs viņu dakāvāt!
dodu 99% garantiju, ka noraujot karteri būs pāris šāles vai nu izkusušas, aprautas vai sadzītas vienas zem otras,
jo draugam ir bijis, ka sadzen vienu zem otras, vai aprauj, tad motors iet, bet gurdeni, un gurst pret kalnu, un tukšgaitu nespēj noturēt, noslāpst,jo berze ir pārāk liela,
vai arī, bij ka pabrauca bez eļļas un izcepa vienu šāli tik tālu, ka apkusa ap klani un visu nokarsēja un izskrāpēja, kaut arī gāja, ar klaudzoņu un krakškēšanu!

kā arī- ja tew padilušas šāles no vecuma, un vēl pabraukā ar zemu līmeni- protam ska būs problēmas, jo nepietiek spiediena visai sistēmai,
un pilnīgi loģiski ka ielejot eļļu, motors eļļoja sun vieglāk strādā, nekā kad pa sauso iet :mrgreen:

nu ko lai saka- samēri visu un pārbaudi, un noskrūvē karteri un paskaties kas tur dzīvo :mrgreen:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt OZons » 2011/Apr/27, 0:05

Kavacky rakstīja:
... tikai tādā gadījumā es nespēju izskaidrot, kā tur tomēr ik pa brīdim kaut ko izdodas arī iedarbināt un braukt.

var būt ka beigts sūknis vai kkas ar degvielu/ elektrību

bet ja šāle iestāvas, berzes moments lielāks nekā vajag, tad starteris nespēj iegriezt, un tad gadās ka noslāpst
un kad aizķer šāli, un to parauj kādu gabalu, tā maina savu pozīciju, tad atkal nespēj pagriezt, un atkal nelec,

kad pabrauc bez ēlļas, un ne vienu vien kilometru, tad nav ko brīnīties
:mrgreen:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt Kavacky » 2011/Apr/27, 0:12

Labā ziņa ir tāda, ka tie vecie benzīna motori ne sūda nemaksā, maini kaut katru mēnesi. :D
kavacky.lv
Lietotāja avatars
Kavacky
 
Atbildes: 593
Pievienojies: 2008/Sep/30, 0:51
Braucu ar: Golf Mk3
Dzinējs: AFN

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt envy » 2011/Apr/27, 0:18

Kavacky rakstīja:Labā ziņa ir tāda, ka tie vecie benzīna motori ne sūda nemaksā, maini kaut katru mēnesi. :D

ja jau uz servisu nav latu ko aizvest, tad arī jaunam motoram nepietiks :D
Lietotāja avatars
envy
VWmotion atbalstītājs
 
Atbildes: 9016
Pievienojies: 2005/Dec/01, 11:16
Atrašanās vieta: Rīga
Braucu ar: Husky & 911
Dzinējs: 2T & flat6

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt OZons » 2011/Apr/27, 0:19

jap, jo lētāk ir nopirkt citu motoru/apakšu, nekā remontēt
jo šāļu komplekts būs ap 40ls+ visi attiecīgi izdevumi- eļļa, filtrs, ja vēl līka un saskrāpēt akloķene +45 ls :mrgreen:
a visu motoru var dabūt pa 35-50 ls :D un kādam laikam pietiks, kamēr atkal nobrauks

un ieteiktu saimniekam- nedod mašīnu visiem pēc kārtas braukaties, kuri pat nemāk braukt,
ja arī dod, tad sēdi blakus un sit pa nagiem,
ja kkas liekas netā, tad uzreiz slāpē nost, nevis brauc kamēr apnīk - lētāk sanāks

ja nu vienīgi auto domāts krūmu krosam :mrgreen:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt krapiks » 2011/Apr/27, 13:06

Aizmirsu piebilst, ka pārbaudot sveces, noņemot sākumā svečvadus, uz svecēm itkā bija kautkas līdzīgs eļļai, iespējams pat eļļa, un skrūvējot ārā sveces, konstatēju ka viņas ir samērā vaļīgas. (Sveces biju mainijis pirms kāda mēneša, itkā pievilku viņas stingri, nezinu kapēc viņas bija atnākušas vaļā).

Un vel draugs ar šļirci mēģināja pievadīt benzīnu pa taisno (nevarēšu precīzi pateikt kur viņš viņu smidzināja, bet iesmidzinot tik cik šļircē salien, mašīna pieleca, padarbojās kādas 2-5 sekundes un noslāpa, un tā pāris reizes... tā darot arī mēs nonācām pie atzinuma ka visticamāk vainojama degvielas padeve.)
Lietotāja avatars
krapiks
 
Atbildes: 6
Pievienojies: 2011/Apr/26, 16:16
Braucu ar: Jetta MK2
Dzinējs: 1.8

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt OZons » 2011/Apr/27, 14:21

pietiks zīlēt kafijas biezumos
izvelc sprauslas, paskaties kā smidzina, vai nomēri spiedienu,
apskaties dzirksteli
kautvai elementari paklausies vai suknis strada :roll:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt krapiks » 2011/Apr/27, 15:32

OZons rakstīja:pietiks zīlēt kafijas biezumos
izvelc sprauslas, paskaties kā smidzina, vai nomēri spiedienu,
apskaties dzirksteli
kautvai elementari paklausies vai suknis strada :roll:


izņēmu pirmo sprauslu kas atrodās pa kreisi, sķiļot nekas pa viņu nešļācās.
dzirksteli pārbaudīju.. bet nu drošības pēc notīrīšu sveces tā kārtīgāk, pārbadīšu dzirksteli visām svecēm.
sūknis strādā itkā (troksni var dzirdēt).
Lietotāja avatars
krapiks
 
Atbildes: 6
Pievienojies: 2011/Apr/26, 16:16
Braucu ar: Jetta MK2
Dzinējs: 1.8

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt agnisMK1 » 2011/Apr/27, 16:54

Kur jus dabujat tik letus motorus? :D
Lietotāja avatars
agnisMK1
 
Atbildes: 254
Pievienojies: 2010/Jan/28, 17:32
Atrašanās vieta: Ventspils

Re: 1.8i problēma ar iešprici ?

Atbildēt OZons » 2011/Apr/27, 20:54

krapiks rakstīja:
OZons rakstīja:pietiks zīlēt kafijas biezumos
izvelc sprauslas, paskaties kā smidzina, vai nomēri spiedienu,
apskaties dzirksteli
kautvai elementari paklausies vai suknis strada :roll:


izņēmu pirmo sprauslu kas atrodās pa kreisi, sķiļot nekas pa viņu nešļācās.
dzirksteli pārbaudīju.. bet nu drošības pēc notīrīšu sveces tā kārtīgāk, pārbadīšu dzirksteli visām svecēm.
sūknis strādā itkā (troksni var dzirdēt).

nomēri spiedienu!!!!


tā tie motori maksā, pārsvarā tiek meklēti no rokām ,nevis šrotos :mrgreen:
Lietotāja avatars
OZons
 
Atbildes: 1966
Pievienojies: 2006/Dec/26, 18:25
Atrašanās vieta: Jelgava
Braucu ar: Passat B6 Corrado
Dzinējs: 1.8 20VT+

Nākošais

Atgriezties uz VW Bora/Vento/Jetta/Beetle/Polo/Lupo

cron

Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 0 viesi