fest rakstīja:ajms, man ir ļoti zinātkārs raksturs. Frāze "teorija neļauj" mani neaptur
Es gribu uzzināt, kāpēc tieši- vai tas varētu būt saistīts ar metāla īpašībām, kas mainās slīpējot, vai kā, taču gribu zināt iemeslus
Nu es jau šito arī- tikai tā, aiz neko darīt gribu pamēģināt. Tāpat man viņa tagad ir jāceļ nost, jo bail tos inžektorus raut aiz degvielas padeves šļaukām ārā, un nevaru iedomāties kā viņiem varētu normālu sjomņiku uztaisīt. Moš mēģināt tādam uzgrieznim, kāds ir inžektoram ausis piemetināt, pieskrūvēt pie inžektora un tad kaut kā aiz tām ausīm celt ārā?
GintsK rakstīja:Taa kompresijas pakaapes celshana nemaz tik daudz nedod starp citu. Var tikai iebraukt debilaas probleemaas ar detonaaciju. Laikam bija teoreetiski kaadi 4% paceljot no 9 uz 11.5.
Praktiski mazaak, jo rodas arii lielaaki berzes zudumi.
Es vissadus motorus daudz redzu (reguleeju). Tici, uztaisot 11:1 nekaads megamotors nesanaak, toties aizdedze biezhi ir jaagriezh veelaaka par optimaalo, lai nedetoneetu.
Iiisaak daudz lielaaka jeega ir no ruupiigi sabuuveetiem kanaaliem. iepluudes, izpluudes.
fest rakstīja:Nu man ir GX- K-Jet's. Ok, laikam no idejas par galvas sēdināšanu jāatsakās.
Un par kanāliem- izplūdi arī labāk ir slīpēt, vai atstāt esošo. Viens saka, ka labāk ir atstāt tādu pašu, dēļ pretspiediena, citi saka, ka labāk salāgot ar kolektoru- nevaru saprast kā darīt.
Vienkaarshi nevajag uztaisit achgaani. Jo lielaaks caurums, jo labaak. Achgaani ir taa, ka izgrebj milzu luukas, bet pirms tam ir shaurs kolektors, peec tam - shaura vaarsta ligzda. Ideaali ir otraadi: kolektors leenam sashaurinas. Shauraakaa vieta ir pirms vaarsta ligzdas, un vaarsta ligzda atkal ir kaa tauriite. Ta uzbuuveet parasti nevarfest rakstīja:Nu man ir GX- K-Jet's. Ok, laikam no idejas par galvas sēdināšanu jāatsakās.
Un par kanāliem- izplūdi arī labāk ir slīpēt, vai atstāt esošo. Viens saka, ka labāk ir atstāt tādu pašu, dēļ pretspiediena, citi saka, ka labāk salāgot ar kolektoru- nevaru saprast kā darīt.
ajms rakstīja:fest rakstīja:Nu man ir GX- K-Jet's. Ok, laikam no idejas par galvas sēdināšanu jāatsakās.
Un par kanāliem- izplūdi arī labāk ir slīpēt, vai atstāt esošo. Viens saka, ka labāk ir atstāt tādu pašu, dēļ pretspiediena, citi saka, ka labāk salāgot ar kolektoru- nevaru saprast kā darīt.
aa,,tas GX ir 1,8 ar 90Zs,,,tam kompresija pakaape ir 9,0,,,tipa dekompreseetais motors,,principaa nekaads,,,diemzzeel,,,bet sprice,,,taa kaa ir iepeejas,,,
nu ir vinjss taisiits uz 10,5 un tad sanaak tipa EV,,,bet es tagad neatceros kas un kaa ar taam galvaam,,kaadi vaarsti utt,,,
ajms rakstīja:ravee aaraa,,,drossi,,kura gada tas motors,,,man liekaas ka vinjss ir ar hidro kompensatoriem un galvaa mazie vaarsti,,,
fest rakstīja:ajms rakstīja:ravee aaraa,,,drossi,,kura gada tas motors,,,man liekaas ka vinjss ir ar hidro kompensatoriem un galvaa mazie vaarsti,,,
Par vārstu izmēriem nemāku spriest, taču hidrokompensatori bija. Mašīna ir 87. gada, taču bez tiem mazajiem trijstūrīšiem logos.
Marsian rakstīja:ajms rakstīja:fest rakstīja:Nu man ir GX- K-Jet's. Ok, laikam no idejas par galvas sēdināšanu jāatsakās.
Un par kanāliem- izplūdi arī labāk ir slīpēt, vai atstāt esošo. Viens saka, ka labāk ir atstāt tādu pašu, dēļ pretspiediena, citi saka, ka labāk salāgot ar kolektoru- nevaru saprast kā darīt.
aa,,tas GX ir 1,8 ar 90Zs,,,tam kompresija pakaape ir 9,0,,,tipa dekompreseetais motors,,principaa nekaads,,,diemzzeel,,,bet sprice,,,taa kaa ir iepeejas,,,
nu ir vinjss taisiits uz 10,5 un tad sanaak tipa EV,,,bet es tagad neatceros kas un kaa ar taam galvaam,,kaadi vaarsti utt,,,
patiesiba nebutu slikti ja varetu pateikt cik no gx bloka drikst nemt nost?
ta lai nnerastos problemas
ajms rakstīja:fest rakstīja:ajms rakstīja:ravee aaraa,,,drossi,,kura gada tas motors,,,man liekaas ka vinjss ir ar hidro kompensatoriem un galvaa mazie vaarsti,,,
Par vārstu izmēriem nemāku spriest, taču hidrokompensatori bija. Mašīna ir 87. gada, taču bez tiem mazajiem trijstūrīšiem logos.
te vajag EV galva,,,un tavs jautaajums buutu atrisinaats...
GX galva ir ar mazaaku iepluudes vaarsty un hidro komp,,,