fullmens rakstīja:Kurš tad ir tas saucamais EGR varsts, kuru jūs atslēdzat,noņemot trubiņu un aizdambējot to ciet? Auto uz bildes A6 (C5) 1.9 TDI 1998 gads
1 . pie interkulera trubiņas?
2 . pie turbīnas?
MārtiņšX rakstīja:Tikko kat. iznjeemi? Tad vnk. tagad tiek izdziiti kveepi, kas bija uzkraajushies trubaas...
Andzey rakstīja:nu vo nez vai ir lāgā labi
nobraukti jau savi 1200 km un aizvien ieberot nāk laukā melni mākoņi
kur meklēt vainu ? a ko sākt utt
MārtiņšX rakstīja:Iesmidzinaashanas moments OK? EGR noglushiits?
Sprauslas paarbaudi, vai kaada "nemiizh"
MAF arii jaaskataas; vispaariigi, ja melni duumi, tad degvielas par daudz/gaisa par maz. Tajaa virzienaa arii jaameklee
Andzey rakstīja:MārtiņšX rakstīja:Iesmidzinaashanas moments OK? EGR noglushiits?
Sprauslas paarbaudi, vai kaada "nemiizh"
MAF arii jaaskataas; vispaariigi, ja melni duumi, tad degvielas par daudz/gaisa par maz. Tajaa virzienaa arii jaameklee
EGR vakuumtruba noglusita, drosibas pec ieliksu svina bliivi starp to suudu un iepludes kolektoru lai ir pa 100% skaidrs
visi špricētāji nomainiiti, tikai varbūt nav korekti nokalibrēti. pats klāt nestāvēju
lai gan 99% 10gadīgu dīzeļu dūmo - gan VAG gan cik esmu pavērojis arī BMW un praktiski visi pārējie arī..