nBerts rakstīja:Andzhels rakstīja:edzz85 rakstīja:Andzhels rakstīja:Tiešām nejēdzu, izskaidrojiet kāds, kāda jēga ir no klusinātāja nomaiņas uz "sporta"? Ieguvums ir troksnis vai arī kādi citi labumi!?
es vinu visu maniju - nevis tikai gala ''ķip sporta'' bunduli, ja gribetu skaņu ar urbi saurbtu esoso
Nju visu nomainīt tiešām par sliktu nenāktu, man ar līdzīga doma prātā, bet nu līdz tam vēl kāds laiks ejams. Nedomāju gan kaut ko ūberkrutu pirkt un skaņu man arī nevajag, drīzāk nopirkt caurules un bunduļus un pats pastrādāt ar metināmo aparātu, tādejādi nedaudz palielinot izplūdi (zirnekļa iepirkšana arī it kā kā tāds attālāks sapnis) un izskatu (uztaisot, lai aizmugurē izpūtējs ir abās pusēs).
Par to, ka grūti un nereāli man drīkst arī neaizrādīt, bet nju nekļūdās tikai tie, kas neko nedara
es ar piekrītu edzz85, ka nevaidzētu abās pusēs, neesmu ar redzējis normālu rezultātu! Bet ja tomēr, tad neliec uzgaļus 10cm rādiusā! es domāt ka vidēja izmēra ovālīgi uzgaļi būtu ok!
plus vēl jāsataisa tā ka lai izplūdes gāzes kaut cik vienādi nāktu ārā katrā pusē, jo citiem autiņiem redzēts ka pa vienu nāk ārā papirmo, bet otrs īsti neko vispār nedod ārā!
Runchuks rakstīja:man doma katalizatoru savam golfam izrevidet izraut visas iekshas...
un ka tad butu labak, pec iekshu iztirishanas iemetinat tur taisnu trubu, lai nav tuksh?????
Viirus rakstīja:Runchuks rakstīja:man doma katalizatoru savam golfam izrevidet izraut visas iekshas...
un ka tad butu labak, pec iekshu iztirishanas iemetinat tur taisnu trubu, lai nav tuksh?????
Nuu, ja atstaasi vinju tukshu buus diezgan riebiiga skanja, bet var arii vnk. katalizaatoru vispaar izgriezt aaraa, iemetinaat taisnu trubu no katalizatora smuki izgriezt aaraa lamdas viitni un smuki iemetinaat ieksh taas taisnaas trubas, bishkinj vairaak eediis bendzhu, jo lamda gljukos, kjipa duums par aatru paskrien garaam
Nu kaut ka taa....
Andzey rakstīja:man TA darbinieks paskaidroja, ka "vajag lai ir vismaz 2 bunduļi, pofig kāds motors dizelis via benzins, turbo vai n/a - vismaz 2 bunduliem jabut"
pašam par lielu parsteigumu izradijas, ka Volvo engineeri aiz 2.5 Audi AEL downpipe ir implementējuši tikai katalizatoru un 1 klusinataju
Tapec lemums tika pieņemts par katalizatora apvalka uzšķēršanu, keramikas izvākšanu un trubas iemetināšanu - apvalku sametinās atpakaļ un viņš godam turpinās pildīt vizuālu funkciju
Andzey rakstīja:man TA darbinieks paskaidroja, ka "vajag lai ir vismaz 2 bunduļi, pofig kāds motors dizelis via benzins, turbo vai n/a - vismaz 2 bunduliem jabut"
sasas rakstīja:Andzey rakstīja:man TA darbinieks paskaidroja, ka "vajag lai ir vismaz 2 bunduļi, pofig kāds motors dizelis via benzins, turbo vai n/a - vismaz 2 bunduliem jabut"
pašam par lielu parsteigumu izradijas, ka Volvo engineeri aiz 2.5 Audi AEL downpipe ir implementējuši tikai katalizatoru un 1 klusinataju
Tapec lemums tika pieņemts par katalizatora apvalka uzšķēršanu, keramikas izvākšanu un trubas iemetināšanu - apvalku sametinās atpakaļ un viņš godam turpinās pildīt vizuālu funkciju
Mmm nu tie TA darbinieki ar ir biski pasaku meistari. Tur laikam cik cilveku ti kviedoklju Ik pa laikam kadu stulbumu nakas dzirdet.
Kad pagaisgad gajam sportiniekam apskati , gajaam pie Auzinja + diviem praktikantiem. Sie abi megjinaja piesieties ka puus garam viena no savinojumiem kura mainas gala bundulis. Par to Auzins vinjus atstaja uz 2H stradasanu virs normas ka pamaciibu ka sportiniekiem tadu suudus nav jaskataes :D Normali ierecaam.
kikirixis rakstīja:Es kaa EX inspektors varu pateikt tikkai to ka nav punkta peec kura var izchakareet par bundulju skaitu, Kam jāatbilst?
Jaatbilst ir izpluudes gaazu veertibaam (t.i. jabut normas robezaas)
Jaatbilst troksnju liimenim ( db)
Un izputeja gala konstrukcijai jabuut tadai lai var ievietot atgaazu merishanas zondi bez problemaam!