16vLietotājs rakstīja:Ir ļoti labi ka cilvēkam ir entuziasms ņemtis ar šitādām lietām. Turbo komplekts par cik? 300 Ls. Plika turbīna ar kolektoru un eļļošanas trubām Un tad vēl tāds sikums kā VR deforsēšana un vesels lērums mehānisku un elektrisku pribambasu. Es domāju ka tas viss diezgan mierīgi paceļ projekta izmaksas virs 3k Ls, ja to visu grib uztaisīt kvalitatīvi lai nav pēc katriem 1000 km jāpārjauc motors. Visu cieņu Turbogolfistam, domāju ka desmitā mašīna kam viņš liks turbīnu tiesām būs tāda ka visiem mutes paliks vaļā. Pagaidām tā tik tāda garāžas tipa blēņošanās no sērijas redz kā mēs varam sagriezt un sametināt kolektoru lai tam var uzlikt turbo.
Kraasotajs rakstīja:16vLietotājs rakstīja:Ir ļoti labi ka cilvēkam ir entuziasms ņemtis ar šitādām lietām. Turbo komplekts par cik? 300 Ls. Plika turbīna ar kolektoru un eļļošanas trubām Un tad vēl tāds sikums kā VR deforsēšana un vesels lērums mehānisku un elektrisku pribambasu. Es domāju ka tas viss diezgan mierīgi paceļ projekta izmaksas virs 3k Ls, ja to visu grib uztaisīt kvalitatīvi lai nav pēc katriem 1000 km jāpārjauc motors. Visu cieņu Turbogolfistam, domāju ka desmitā mašīna kam viņš liks turbīnu tiesām būs tāda ka visiem mutes paliks vaļā. Pagaidām tā tik tāda garāžas tipa blēņošanās no sērijas redz kā mēs varam sagriezt un sametināt kolektoru lai tam var uzlikt turbo.
baltā Corra VR6 turbo sanāca ap 5k ls ar visiem prokoliem un bērnu slimībām un viņš vēl nav pabeikts pilnīgi